:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

افزایش توان بانک در ارائه خدمات بیشتر به مشتریان

عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران در جلسه هم انديشي روساي شعب و دواير ستادي استان مازندران گفت: همکاران اين استان در سال گذشته با تلاش خود، آمار عملکرد قابل قبول و شايسته اي را ارائه دادند که جا دارد از تمامي شعب اين استان و كاركنان صف و ستاد نيز تشكر و تقدير كرد.
کد خبر: ۱۵۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، وی به تشریح بخشي از اقدامات مثبت مديريت شعب مازندران در سال گذشته پرداخت و برنامه هاي آتي استان را افزايش توان بانک در ارائه خدمات بيشتر و مطلوب تر عنوان کرد.
عیسی امامی ادامه داد: بانک مهر ایران نماد بانکداري اسلامي در کشور است که فقط در راستاي سنت ارزشمند قرض الحسنه مبادرت به پرداخت تسهيلات مي نمايد، زيرا به نظر مي رسد تنها راه اصلاح اقتصاد كشور حركت به سمت بانكداري اسلامي و قرض الحسنه است.
وی همچنین، نقش کارکنان در رضایتمندی مشتريان را بسيار تأثيرگذار دانست و تأکيد کرد: وجود نيروي انساني متخصص و با انگيزه مي تواند كمك شاياني به حركت موثر و شايسته بانك نمايد، بنابراين نيروي انساني به عنوان يكي از مهمترين سرمايه هاي بانك همانند پل ارتباطي موثر ميان سازمان و مشتريان هستند كه بايد توجه ويژه اي به اين عزيزان نمود.
امامی افزود: تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصيص و اعطاي بهينه تسهيلات به نيازمندان جامعه اهتمام ويژه همکاران را مي طلبد و پرسنل در اين راه نبايد از هيچ تلاش و کوششي دريغ کنند.
در این جلسه، طاهری مدیر شعب استان مازندران به تحلیل عملکردي استان با توجه به آمار و گزارشات منابع و مصارف، فعاليت هاي انجام شده در حوزه هاي مختلف و آسيب ها و نقاط ضعف موجود پرداخت و مساعدت بيشتر را خواستار شد.