:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

توليد تختال در شرکت فولاد هرمزگان به يك ميليون تن رسيد

تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان به یک میلیون تن رسید.
کد خبر: ۱۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴

خبراقتصادی: معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت:کارکنان متخصص و متعهد فولاد هرمزگان با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در مدت 18 ماهی که از راه‌اندازی این شرکت می‌گذرد و در اوج تحریم‌ها موفق به تولید یک میلیون تختال و برطرف کردن نیاز کارخانه های فولاد کشور شدند.
بهره‌برداری از این شرکت به صورت رسمی در دی سال90 با حضور رئیس جمهور آغاز شد و در این مدت علاوه بر تولید تختال، بخش‌های ناتمام تکمیل شده و اصلاح و بهبود تجهیزات و فرآیندها و تلاش برای تامین مواد اولیه و آموزش کارکنان صورت گرفته است.
کیومرث بهرامی افزود: کارکنان شرکت فولاد هرمزگان مصمم اند برنامه رسیدن به ظرفیت اسمی تولید این کارخانه به یک و نیم میلیون تن در سال را در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق سازند.
شرکت فولاد هرمزگان با برخورداری از آخرین دستاوردهای پیشرفته صنعت فولاد و با بهره‌مندی از نیروهای انسانی متخصص و مجرب با تلاش بی وقفه از ابتدای بهره‌برداری موفق به تولید یک میلیون تختال شده است.
شرکت فولاد هرمزگان که در 13 کیلومتری بندرعباس احداث شده دومین کارخانه فولادی بعد از انقلاب است.
از ویژگی‌های این شرکت مجاورت با آبهای نیلگون خلیج فارس و دسترسی آسان به آبهای آزاد، نزدیکی به مخازن عظیم گاز، مجاورت با ذخایر سنگ اهن، مجتمع بندری شهید رجایی و حمل و نقل جاده ای و ریلی است.
معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان افزود: کارکنان این شرکت با همت و تلاش خود توانستند امسال ضمن افزایش بهره‌وری، گام‌های اصلی به سوی ظرفیت اسمی کارخانه را بردارند و به رکوردهای جدیدی در تولید دست یابند.