:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

بانک صادرات ایران 5 میلیون و 810 هزار کارت هدیه صادر کرد

بانک صادرات ايران تا پايان خرداد ماه سال جاري بالغ بر 5 ميليون 810 هزار فقره کارت هديه صادر و در اختيار متقاضيان قرارداده است
کد خبر: ۱۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۱

خبراقتصادی: به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترويج فرهنگ بهره‌مندي از پرداخت الکترونيکي و کاهش در هزينه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد، اين بانك  تا پايان خرداد ماه سال جاري بالغ بر 5 ميليون و 810 هزار فقره کارت هديه صادر و به مشتريان و متقاضيان ارايه نموده است. کارت‌هاي هديه بانک صادرات ايران در کليه شعب و به مناسبت‌هاي مختلف (نظير ازدواج، تولد واعياد مذهبي، ملي و...) و مبالغ متفاوت براساس نياز و درخواست هموطنان صادر مي‌شوند.  گفتني است از مجموع کارت‌هاي صادره ا ميليون و 124 هزار کارت هديه درتهران  و 4 ميليون و 686 هزار كارت هديه در استان‌ها صادر و به متقاضيان تحويل داده است.
شايان ذكر است اين بانك با دارا بودن 2 هزار و 800 شعبه در سراسر كشور، نصب حدود 3 هزار و 900 دستگاه خودپرداز و راه‌اندازي 384 هزار دستگاه پايانه فروش و بسترسازي مناسب در جهت ارائه خدمات از طريق اينترنت بانك و همراه‌بانك آمادگي دارد تا خدمات مطلوب بانكداري الكترونيكي را براي مشتريان ارائه نمايد.