:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

خودپردازهای نصب شده توسط بانک صادرات ایران به 3935 دستگاه رسید

بانک صادرات ايران به منظور ارايه خدمات نوين بانکداري تا پايان ارديبهشت ماه سالجاري 3 هزار و 935 دستگاه خودپرداز را در اقصي نقاط کشور نصب نموده است .
کد خبر: ۱۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۹

خبراقتصادی:به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور بهره مندي و دسترسي بيشتر مشتريان با هدف تکريم و تامين رضايت آنان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان توسعه شبکه دستگاه‌هاي خودپرداز را دردستورکار قرار داده و براين اساس تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري، 3 هزار و 935 دستگاه خودپرداز ثابت و سيار را در سراسر کشور نصب نموده که اين تعداد دستگاه به صورت ميانگين در روز بيش از 2 ميليون و 100 هزار تراکنش را با موفقيت انجام داده‌اند. عملکرد اين دستگاه نشان مي دهد که در ارديبهشت ماه سال92 بيش از 155 هزار ميليارد پرداختي به هموطنان صورت گرفته در حالي که در مقطع زماني مشابه در سال 91 رقم پرداختي حدود 81 هزار ميليارد ريال بوده که اين رقم بيانگر رشد 92 درصدي مبلغ تراکنش‌هاي مالي نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل مي‌باشد.
گفتني است ابزارهاي پرداخت اين بانک هر ماه به طور ميانگين حدود 74 ميليون تراکنش شتابي موفق انجام مي‌دهند و ازاين لحاظ در بين شبکه بانکي کشور در رتبه برتر قرار دارد.
شايان ذکراست بانک صادرات ايران با حدود 49 ميليون حساب الکترونيکي، صدور 34 ميليون کارت الکترونيکي و نصب 384 هزار دستگاه پايانه فروش نقش موثري در ترويج بانکداري الکترونيکي و کاهش هزينه‌ها و افزايش رفاه هموطنان داشته است.