:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منتشر شد

کتابچه معرفی ظرفیت‌های بین‌المللی فناوری سلامت بخش خصوصی

با هدف حمایت از توسعه صادرات دانش‌بنیان در راستای توسعه بازار محصولات در داخل و خارج کشور و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در تولید باکیفیت و در حد استانداردهای بین‌المللی محصولات حوزه سلامت کتابچه «معرفی ظرفیت‌های بین‌المللی فناوری سلامت بخش خصوصی» منتشر شد.
کد خبر: ۱۵۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
اقتصادگردان- در این کتاب محصولات ۱۱۴ شرکت دانش‌بنیان به تفکیک حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دارو، تحقیقات، سلامت دیجیتال و سایر فناوری‌های مرتبط با سلامت به زبان انگلیسی معرفی شده است.

دکتر حسین وطن پور، رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت با اشاره به همکاری‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اداره تجهیزات پزشکی و سازمان غذا و دارو در توسعه بین‌المللی بازار شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت از همکاری تمامی شرکت‌ها در ارائه به موقع اطلاعات نیز تشکر کرد. 

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با هدف حمایت از محیط زیست و کاهش مصرف کاغذ نسخه الکترونیک کتاب از تارنمای  http://htdo.research.ac.ir/docs/Iran_Health_Technology.pdf قابل دریافت است.

شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی یا دارای پتانسیل صادرات می‌توانند جهت معرفی محصولات خود از طریق شماره تلفن ۸۱۴۵۴۳۰۱ - ۰۲۱ با دفتر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط باشند.