:
كمينه:۲۱.۷۹°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

امداد خودرو ایران موفق به دریافت نشان اعتماد خدمات با کیفیت شد

نشان بین المللی اعتماد خدمات با کیفیت SQA، در حوزه خدمات امداد خودروئی به شرکت امداد خودرو ایران، اولین و بزرگترین ناوگان امدادی کشور اعطا شد.
کد خبر: ۱۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
خبراقتصادی: به گزارش موج،  کسب نشان بین المللی اعتماد خدمات با کیفیت SQA و نشان جایزه نوآوری در مدیریت روابط عمومی از سوی امداد خودرو ایران در کنار سایر افتخارات گذشته نشان از اهمیت خدمات پس از فروش و امداد برای گروه صنعتی ایران خودرو می باشد.
براساس این گزارش، رعایت استانداردهای امداد رسانی، ارتباط شفاف با مشتریان، رسیدگی سریع و ضابطه مند درخواستهای مشتریان، مرکز تماس با تکنولوژی پیشرفته و شبانه روزی، استفاده از نیروهای کارآمد در حوزه خدمات پس از فروش، شفافیت عملکرد مالی، رعایت الزامات قانونی و حقوقی از جمله شاخص های اصلی کسب این نشان بوده است.
امداد خودرو ایران با امدادگران متخصص و متعهد، ناوگان حمل استاندارد، مرکز تماس معتبر و شبانه روزی، تعرفه های حمل و تعمیر استاندارد و مصوب، شماره تماس 096440 بصورت سراسری از تمام نقاط کشور، تنوع و گستردگی در ناوگان های امدادی و خدمات متنوع تعمیری و امدادی در قالب اشتراک کارت های طلائی برای خودروها در خدمت هموطنان گرامی است.