:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

گشت های مشترک نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی بصورت مستمر در استان بوشهر اجرا می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: برای مقابله با گرانفروشی و احتکار ماسک و اقلام ضدعفونی کننده، گشت های بازرسی و نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی بصورت مستمر در سراسر این استان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۴۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
اقتصادگردان- سید حسین حسینی در جلسه کارگروه نظارت بر اقلام بهداشتی با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همکاری درزمینه جلوگیری از ویروس کرونا ؛ گشت مشترک بازرسی و نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و دیگردستگاه های اجرایی مرتبط بصورت مستمردر حال اجرا است.

وی اعلام کرد: تمامی اقلام بهداشتی نظیر ماسک، ژل های ضدعفونی کننده و دیگر مواد ضدعفونی کننده می بایست در مراکز عرضه مجاز و با قیمت مصوب توزیع شوند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده در پی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا درچند روز اخیر ؛ سامانه 124 ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی بصورت مستمرآماده دریافت گزارشات مختلف در زمینه گرانفروشی، احتکار، تقلب وغیره می باشد.