:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
برای دومین سال متوالی:

روابط عمومی بانک صادرات ایران نشان تعالی گرفت

دومين دوره آيين معرفي و تقدير از سرآمدان روابط عمومي با حضور مديران، کارشناسان و صاحبنظران روابط عمومي و ارتباطات در مرکز همايش هاي صدا و سيما برگزار و نشان تعالي به روابط عمومي بانک صادرات ايران اعطا گرديد.
کد خبر: ۱۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱


 خبر اقتصادی: به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران ، در اين دوره روابط عمومي اين بانک به دليل تلاش هاي صورت گرفته در راستاي تعالي گري و طي نمودن مسير سرآمدي و کوشش در جهت ارتباط مؤثر درون و برون سازماني با مخاطبان موفق به دريافت «نشان تعالي روابط عمومي» گرديد.
شايان ذکر است در اين آيين از مهندس پيشرو مديرعامل اين بانک به دليل تلاش و حمايت هاي انجام شده در جهت تعامل جويي و تعالي گري در مديريت ارتباطات با مخاطبان دروني و بيروني تقدير شده و با اهداء تنديس پذيرش مسوليت هاي اجتماعي به دليل انجام وظايف شهروندي و مشارکت در پيشبرد رويدادهاي علمي و فرهنگي تقدير به عمل آمد.
گفتني است اين همايش با هدف نخبه گرايي حرفه اي، و معرفي شايسته ترين روابط عمومي ها با حضور نمايندگان 100 شرکت خصوصي، سازمان و نهاد دولتي برپا شده و در خلال آن سه سخنراني علمي و در کارگاه آموزشي با موضوع برنامه ريزي ارتباطي تدوين نظام فرايندها و همچنين مباني نظري سرآمدي و راهبردهاي عملي روابط عمومي سرآمد برگزار گرديد.