جوایز قرعهکشی نظرسنجی بانک سامان با موضوع "شناخت عادتهای رسانهای مشتریان" به برندگان آن اهدا شد.
خبراقتصادی: نظرسنجی شناخت عادتهای رسانهای مشتریان با محوریت بررسی تأثیر رسانهها و کانال دریافت اطلاعات در بهار امسال، به دو شیوۀ میدانی (در سطح شهرستانهای دارای شعبۀ بانک) و اینترنتی (از طریق وبسایت بانک) انجام شد.
براساس این گزارش، در این نظرسنجی نظرات بیش از سه هزار نفر از هموطنان جمعآوری شد و در پایان با انجام قرعهکشی میان شرکتکنندگان، برندگان دو دستگاه گوشی هوشمند شناخته شدند.
جوایز محسن زارع گراکوئی از تهران و بهروز رستمی از مشهد برندگان خوش شانس این قرعهکشی به ترتیب توسط مدیر امور تحقیقات و برنامهریزی و سرپرست منطقه شرق کشور تقدیم آنها شد.