:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
معاون وزیر راه و شهرسازی:

10 هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن در قم پیش‌بینی شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 10 هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن در قم پیش‌بینی شده است که در فازهای مختلف احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۴۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
اقتصادگردان- علی نبیان امروز در آیین کلنگ زنی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد: تولید مسکن در طرح اقدام ملی، یکی از تاکیدات مهم دولت و وزیر راه و شهرسازی است که در سراسر کشور عملیاتی می‌شود.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن افزود: 10 هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن در قم پیش‌بینی شده است که در فازهای مختلف احداث می‌شود که در مرحله نخست این طرح عملیات عمرانی دو هزار واحد مسکونی آغازشده است و 2000 واحد مسکونی دیگر نیز عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

نبیان اظهار کرد: در حال حاضر نقشه‌های طراحی واحدهای مسکن در طرح اقدام ملی توسط سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده‌شده است، ضمن اینکه صدور پروانه از مجاری قانونی اخذشده و به زودی عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طرح اقدام ملی در تولید مسکن به‌ صورت ویژه رسیدگی می‌کند و در تمام استان‌ها در آینده واحدها تحویل مردم شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: منابع اصلی در طرح اقدام ملی مسکن از طریق تسهیلات بانکی و منابع متقاضیان پیش‌بینی‌شده است، در حال حاضر نیز بررسی و پالایش شرایط متقاضیان در حال اتمام است و افراد دارای صلاحیت به زودی به ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان‌ها معرفی می‌شوند.