:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

نماینده گرمی خواستار اقدام فوری سازمان برنامه برای اتمام پروژه‌های این شهرستان شد

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار مساعدت‌های ریاست سازمان برنامه و بودجه در خصوص اقدام فوری دستگاه‌های این شهرستان نسبت به اتمام و افتتاح پروژه‌های حوزه انتخابیه شد تا دوباره کاری صورت نگیرد.
کد خبر: ۱۴۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
اقتصادگردان- سیدحمایت میرزاده در تذکرات شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزارت کشور اظهار کرد: از هیات دولت درخواست می‌کنم به جهت اینکه کاندیدای دوره یازدهم نیز نیستم تا شائبه انتخاباتی داشته باشد، نسبت به تبدیل و تصویب بزرگترین و پراکنده‌ترین بخش محروم و عشایری کشور به عنوان شهرستان انگوت مغان و ایجاد بخش جدید تسریع و مساعدت فرمایند.

وی با تشکر از مساعدت‌های ریاست سازمان برنامه و بودجه به گرمی مغان، خواستار اقدام فوری نسبت به اتمام و افتتاح پروژه‌های برخی دستگاه‌های شهرستان گرمی مغان شد و عنوان کرد: علیرغم اعتبارات کلان هزینه شده این پروژه‌ها در حال تخریب و یا دوباره کاری هستند، بنابراین نسبت به مساعدت مسئولین مربوطه تذکر داده شود.

نماینده مردم گرمی در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پروژه حل مشکل این دستگاه در فضای مجازی رسانه‌ها و صداوسیما، گفت: این پروژه بسته شود و اگر نیازی به وضع یا اصلاح قانون است با ارایه لایحه اقدام لازم را معمول فرمایند تا نماینده‌ها مجبور به ارایه طرح نباشند.