:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
افزايش قيمت در بازار خودروهاي داخلي

قیمت روز خودرو دوشنبه ۱۶ دی+جدول

خودرو‌های سایپا دوباره با افزايش قيمت نسبت به روز گذشته مواجه شدند پراید وانت به ۶۰ میلیون تومان رسید، محصولات ایران خودرو امروز با افزایش قیمت روبرو شدند به طوري كه پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز به مرز ۱۰۰ میلیون تومان رسيد
کد خبر: ۱۴۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
اقتصادگردان-
خودرو‌های سایپا دوباره با افزايش قيمت نسبت به روز گذشته مواجه شدند پراید وانت به ۶۰ میلیون تومان رسید پراید صندوق‌دار امروز کمترین افزایش قیمت را تجربه می‌کند و حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پراید سایپا ۱۳۱ در بازار ۵۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. پراید هاچ‌بک هم با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ با افزایش قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به ۶۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد. ساینا هم وضعیت مشابهی را پشت سر گذاشته و امروز دو میلیون تومان گران شده است. قیمت روز ساینا در حال حاضر ۶۹ میلیون تومان است. کوییک دنده‌ای افزایش قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار امروز ۷۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو
محصولات ایران خودرو امروز با افزایش قیمت روبرو شدند به طوري كه پژو ۴۰۵ GLX به مرز ۱۰۰ میلیون تومان رسيد امروز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز با افزایش قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی روبرو شده و با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX بنزینی یا تک‌سوز هم یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و به ۸۲ میلیون تومان رسیده است.
سمند LX امروز با ۶۰۰ هزار تومان افزایش به ۸۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ ک میلیون تومان گران شده و به ۹۹ میلیون تومان رسيد.
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی با نرخ ۹۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم امروز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گران شده و به ۱۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ با  افزایش قیمت یک میلیونی به ۱۱۷ میلیون تومان رسيد.
رانا بدون تغيير قيمت نسبت به ديروز ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود پژو پارس بر خلاف روند صعودی بازار، امروز حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۱۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برگشته است