:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
پیشرو در کاهش آلایندگی هوا با تولید پاک ترین خودروهای لوکس

پارس خودرو تنها خودروساز داخلی که تمام محصولاتش یورو 4 را پاس کرد

پارس خودرو با تولید پاک ترین خودروهای لوکس و دوستدار محیط زیست، پیشرو در کاهش آلایندگی هوا در کشور است کسب استانداردهای آلاینگی ملی و بین المللی و اهمیت دادن این شرکت به مسائل زیست محیطی، پارس خودرو را همواره جزو تولید کننده لوکس ترین خودروهای جهان قرار داده است
کد خبر: ۱۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۵


خبر اقتصادی: پارس خودرو با تولید پاک ترین خودروهای لوکس و دوستدار محیط زیست، پیشرو در کاهش آلایندگی هوا در کشور است.این شرکت با تولید خودروهایی همچون تیانا، تندر 90، مگان، نیوپیکاپ و ... اولین خودروساز کشور در زمینه دریافت استاندارد آلایندگی یورو4 بوده و تنها خودروساز داخلی است که تمام محصولاتش این استاندارد را پاس کرده و برای بهره مندی از ویژگی های آن نیاز به تامین سوخت یورو4 است.

 شرکت پارس خودرو کیفی ترین خودروساز کشور با تولید خودروهایی که موتورشان مطابق با استاندارد یورو4 است، سبزترین خودروساز کشور بوده و تولید گازهای گلخانه ای و اکسیدهای نیتروژن در حداقل بوده و در داشتن هوایی پاک و سالم نقش مهمی را ایفا می کند.

کسب استانداردهای آلاینگی ملی و بین المللی و اهمیت دادن این شرکت به مسائل زیست محیطی، پارس خودرو را همواره جزو تولید کننده لوکس ترین خودروهای جهان قرار داده است.