:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
مديرعامل فولاد هرمزگان :

رشد ۶/۹۲ درصدي توليد در فولاد هرمزگان,ثبت ركورد توليد ۱۳۲ هزار و ۴۷۷ تن آهن اسفنجی

مرتضي آقاجانی مديرعامل فولاد هرمزگان گفت: متخصصان داخلی این شرکت با ثبت ركورد بي‌سابقه توليد ماهيانه ۸۰ هزار و ۸۶۹ تن تختال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶/۹۲ درصد رشد را به ثبت رسانند.
کد خبر: ۱۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵

رشد ۶/۹۲ درصدي توليد در فولاد هرمزگان

خبراقتصادی:  مرتضي آقاجانی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: پس از رکورد شکني طی فروردين امسال در ارديبهشت ماه نيز برای دومين ماه رکورد توليد آهن اسفنجی و تختال در کارنامه افتخارات شرکت فولاد هرمزگان ثبت شد. 
وی افزود: کارخانه احیاء مستقیم این شركت نيز طي اردیبهشت ماه موفق به ثبت ركورد توليد ۱۳۲ هزار و ۴۷۷ تن آهن اسفنجی شدد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش تولید دارد. 
مديرعامل فولاد هرمزگان بیان داشت: ثبت رکورد ۳۵ ذوب ریخته‌گری نیز از ديگر افتخارات کسب شده در فولاد هرمزگان است. 
وی تصریح کرد: علاوه بر افزایش تجربه، بهبود تامین مواد اولیه، قطعات یدکی و نیز کاهش توقفات اضطراری از جمله عوامل کسب رکوردهای فوق است. 
آقاجانی تصریح کرد: فولاد هرمزگان در سال جاري به طور مداوم و برنامه‌ريزي شده تولید محصول خود را با رعايت تمام استانداردهای لازم افزایش و روانه بازار کرده تا به نیاز بازار پاسخ دهد. 
وی اظهار کرد: توليد در اين مجتمع با تامین مواد اولیه و انرژی مورد نیاز با قدرت ادامه داشته و توزيع محصول استراتژیک شركت متناسب با نياز بازار مصرف انجام خواهد شد.