:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

طرح طراوت بانك صادرات در پی تحقق رونق توليد

طرح طراوت بانک صادرات ایران چگونه در پی تحقق «رونق تولید» است؟ بانک صادرات در راستای حمایت از تولید اقدام به اجرای طرح طراوت با هدف تامین نقدینگی واحدهای تولیدی در قالب عقد خرید دین و اعتبارات اسنادی کرده است.
کد خبر: ۱۴۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
اقتصاد گردان - به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به نقل ازخبرگزاری بسیج، چند ماهی است که سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید ملی نام گرفته است. این فرمان در وهله اول باید تمام بخش ها و ساز و کارهای اقتصادی کشور را مشغول کند و البته پس از گذشت مدتی می‌تواند در تمام بخش ها و سازمان های اقتصادی و اجتماعی کشور نمود داشته باشد. با اعلام شعار سال از سوی ایشان، تمامی سازمان ها و ارگان های حاکمیتی و ملی مختلف اقدامات مناسبی برای حمایت و ارتقاء سطح تولید کشور بنا نهادند. اما در این بین بنگاه های اقتصادی و به خصوص بانکهای کشور با در اختیار داشتن منابع مالی و پولی مناسب، از توانمندی بالقوه مناسبی برای رونق و حمایت از تولید ملی برخوردارند از طرفی نیز استفاده از طرح ها و برنامه ریزی های جدید و جذاب می تواند ضمن افزایش انگیزه های مردم امکان مشارکت در طرح های بانکی و در انتهای آن تولید را سرعت بخشد.
گزارش بسیج حاکی از آن است که بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن سابقه طولانی در امر بانکداری کشور برای نخستین بار در راستای حمایت از تولید ملی طرحی به عنوان طراوت را هم راستا و هم جهت با بیانات مقام معظم رهبری در سال ۹۸ کلید زده است.