:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
تردد "تیبا" در خیابان های عراق از سال 2012 آغاز شده است

فروش 30 هزار دستگاه از محصولات سایپا در عراق

فروش ویژه محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی خودرو نجف اشرف از ابتدای سال جاری آغاز شده و تردد "تیبا" از ماه مارس سال 2012 در خیابان های عراق آغاز شده است.
کد خبر: ۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵



خبراقتصادی: سایت اینترنتی اصوات العراق گزارش داد: شرکت ملی خودروسازی اسکای وابسته به وزارت صنایع عراق (SCAI) از فروش  30هزار دستگاه از محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا در عراق خبر داده است
به گزارش سایپا نیوز، بیشتر مردم و مشتریان به خرید و استفاده از محصولات سایپا تمایل دارند و این باور در میان عموم مشتریان به وجود آمده که قیمت اقتصادی، کم مصرف بودن و سهولت تردد و جابجائی محصولات سایپا در مناطق پر ترافیک, از شاخص های این محصولات است  و در نتیجه از اواخر سال 2010 تاکنون، 30 هزار دستگاه از محصولات سایپا در عراق به فروش رسیده است.


 
این گزارش می افزاید: همزمان با آغاز تولید محصول دیگر گروه خودروسازی سایپا با نام "تیبا" تردد آن از ماه مارس سال 2012 در خیابان های عراق آغاز شده است.
گفتنی است فروش ویژه محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی خودرو نجف اشرف از ابتدای سال جاری آغاز شده است.