:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

سايت فروش ايران خودرو مشكل فني ندارد

با توجه به طرح سوال از سوي برخي متقاضيان ثبت نام در طرح فروش فوري روزانه ايران خودرو، اين خودروساز اعلام كرد پايگاه فروش اينترنتي ايران خودرو هيچ گونه نقص فني ندارد و مشكلات احتمالي به دليل تعداد بالاي متقاضيان محترم و ترافیك ناشی از كثرت كاربران است
کد خبر: ۱۳۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
اقتصاد گردان - به گزارش ايكوپرس، در كسري از ثانيه تعداد بسیار زیادی از متقاضیان در حال ثبت نام هستند كه با توجه به این موضوع، تعداد خودروها در زمان كوتاهي به اتمام مي رسد. این موضوع در خصوص فروش محصولات پرطرفدار بازار در زمان كوتاه تري اتفاق می افتد و ظرفيت تكميل مي شود.

برمبناي اين گزارش، درحال حاضر با تمهيدات صورت گرفته، پايگاه فروش اينترنتي ايران خودرو داراي سرعت مطلوبي است و موفق نشدن برخي از مشتريان در ثبت نام بنا به دلایل فوق است. شركت ايران خودرو طبق مجوز اخذشده ، 20 درصد از توليدروزانه خود را در قالب فروش فوري عرضه مي‌كند.
به منظور صيانت از حقوق مشتريان واقعي، در برنامه هاي فروش روزانه محدوديت هاي هر كد ملي يك دستگاه خودرو، عدم ثبت نام در 18 ماه اخير و همچنين حداقل سن 18 سال نيز اعمال و كنترل هاي لازم صورت مي‌گيرد.
اين گزارش مي افزايد، در حال حاضر سیستم بانكی كشور براي تراكنش های بالاي 50 ميليون تومان در هر روز با محدودیت مواجه است و اين موضوع ارتباطي با سيستم فروش ايران خودرو ندارد.