:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

کنارگیری نابهنگام رئیس سازمان صنعت چهارمحال و بختیاری

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با انتشار پیامی از سمت خود کناره‌گیری کرد.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
اقتصادگردان- در بخشی از متن پیام سید نعیم امامی آمده است: "اینک که ماموریت ۵ ساله اینجانب در سازمان صنعت معدن و تجارت استان رو به اتمام است، خدای را شاکرم که توفیق داد تا با عنایات حضرت احدیت با تلاش بی‌وقفه همکاران در سازمان صمت و بخش خصوصی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزاییم.

فعال شدن تمام پروژه‌های متوقف و برزمین مانده صنعتی استان از جمله فولاد سفیددشت، پتروشیمی لردگان، چادرمشکی حجاب، ورق‌های پوشش‌دار تاراز، شهرک آب معدنی دیمه که افتتاح شده و بعضا در سال۹۸ به بهره‎‌برداری خواهند رسید از جمله موفقیت‌های این دوره از تلاش جهادی در حوزه عظیم صمت است‌.

از سوی دیگر با وجود مشکلات غیرمترقبه سال جاری خوشبختانه بحران ارز و تامین مواد اولیه با کمترین هزینه مدیریت و پشت سرگذاشته شده و هیچ واحد صنعتی در استان در اثر مشکلات ناشی از تحریم تعطیل نشد و مسایل مالی و پشتیبانی حاد واحدهایی همچون برفاب با همکاری همه دست اندرکاران دولتی و مدیریت و کارکنان این شرکتها مهار شد.

بدون تردید این مسیر گشوده شده، استان را چندین گام به سمت رفع معضل توسعه نیافتگی و بیکاری به پیش خواهد برد.

 در خصوص برخی مشکلات قضایی پیش آمده نیز امید است با روحیه عدالت محوری که ازمسئولین این قوه در استان سراغ داریم، با حفظ شان و کرامت انسانی عدالت به نحو کامل اجرا شده و قطار رو به پیشرفت صنعت استان به دور از حواشی با سرعتی بیشتر به سرمنزل مقصود نائل آید.

انتظارمی رود که افکار عمومی با طرد شب نامه‌های بدون شناسنامه فضای مجازی اجازه ندهند که این استان زیبا و مستعد به عنوان منطقه‌ای ناامن، عقب افتاده، مفسده خیز و متفرق معرفی شود.

اینک ضمن طلب حلالیت از هم استانی‌های عزیز وبه ویژه همکاران ارجمند و خانواده بزرگ صنعت معدن وتجارت استان و کشور بابت هر آنچه که نتوانسته ام به انجام برسانم، اعتلای این سرزمین دلاور پرور راهمراه با سلامتی و بهروزی مردمان سرافرازش، ازدرگاه ایزدمنان مسالت نموده و همه عزیزان را به خداوند یکتای بی همتا می‌سپارم.

به گزارش ایسنا، عصر روز سه‌شنبه 18 دی‌ماه معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری دستگیر شد که دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد اتهام وی را اخذ رشوه، تضییع حقوق بیت المال و جعل عنوان کرده بود.

همچنین سید نعیم امامی 23 دی‌ماه در نشست خبری با رسانه‌ها با اشاره به بازداشت یکی از معاونین این سازمان طی روزهای گذشته، تصریح کرده بود که هیچ اطلاعی از جزئیات پرونده ندارد و قبل از اعلام حکم قاضی هیچ قضاوتی در این باره نمی‌کند.