:
كمينه:۲۱.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد استان اردبیل

دوازدهمین مجمع استانی بانک قوامین در سال 1397 با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان اردبیل به ریاست مدیرعامل بانک قوامین و با حضور معاونت ها و مدیریتهای ادارات مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قوامین در این مجمع که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد مدیرکل شعب استان اردبیل به همراه تعدادی از مدیران ستادی استان نیز حضور داشته و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود به سوالات مطروحه در خصوص اقدامات صورت گرفته پاسخ دادند.
این گزارش حاکی است در ابتدای مجمع معاون نظارتی بانک قوامین با ارائه گزارش مختصری از عملکرد تیم های نظارت راهبردی در خصوص بازدید انجام گرفته از استان اردبیل توضیحاتی را ارائه دادند. رضا پارسا در ادامه از مدیرکل شعب استان اردبیل خواستند تا گزارش خود را در مجمع ارائه نمایند.
غلام پناهنده ضمن ارائه ی توضیحاتی اجمالی در خصوص استان اردبیل و وضعیت اقتصادی استان و پتانسیل های موجود، نسبت به اقدامات صورت گرفته در این استان در راستای اهداف تعریف شده و ترجمان استانی سند تحول راهبردی بانک اشاره کردند.
این گزارش می افزاید سپس مجمع استانی اردبیل توسط کارشناس اداره بازرسی قرائت و نقاط قوت و نقاط قابل بهبود برای حاضرین تشریح گردید که مدیرکل استان نیز در دفاع از عملکرد همکاران خود در استان اردبیل ضمن پاسخگوئی به سوالات، تدابیر اتخاذ شده برای بهبود عملکرد در بخشهای مورد اشاره را اعلام و اقدامات صورت گرفته در این راستا را برای حاضرینارائه کردند.
این گزارش می افزاید در ادامه مجمع مدیرعامل بانک قوامین ضمن استماع گزارش های ارائه شده ضمن تقدیر از تلاش همکاران استان اردبیل، اقدامات صورت گرفته در بخشهای مختلف را نیازمند تلاش و جدیت بیشتر دانست و از پیشرفت استان دربرخی بخش ها از جمله وصول مطالبات معوق تشکر کرد دکتر تقی نتاج تقویت محتوائی نشست های ماهیانه ی استانی برای استفاده از همفکری و تجارب همکاران را موجب هم افزائی بیشتر در بین همکاران دانست و گفت:
تلاش گروهی برای رسیدن به اهداف تعریف شده مستلزم انسجام سازمانی است که این مهم با تدبیر مدیر استان و اهتمام بیشتر نسبت به استفاده از نظرات همکاران تحقق می یابد. دکتر تقی نتاج طی دستوری به معاونت بازاریابی و امور استان ها، اداره طراحی محصول را نیز موظف کرد نسبت به طراحی محصولات جدید خدمات بانکی متناسب با بوم استان بر اساس پیشنهادات مدیریت استان اقدام نماید. مدیرعامل بانک قوامین در پایان از مدیرکل استان و همکاران بابت تلاشهای انجام شده تشکر کرد و گفت: شما نماینده ی کارکنان زحمت کش استان اردبیل در سطح شعب هستید که در همین جا ضمن تقدیر از تلاشهای شما به یکایک همکارانم در این استان خسته نباشید و خدا قوت می گویم.