:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
رانا در بهار سال توليد ملي رسید

رانا با کمتر از 15 میلیون تومان بهار امسال به بازار می آید

قيمت خودرو رانا کمتر از 15 ميليون تومان است و از امکانات رفاهي و ايمني بالايي برخوردار است دستيابي به استاندارد ايمني سه ستاره و استاندارد آلايندگي يورو 4 و 5 و مجهز به کيسه هوا سرنشين و راننده و ترمز ضد قفل از سایر ویژگی های این خودرو است و با دونوع موتور کم مصرف تي يو5 و اي اف 7 به بازار عرضه مي شود..
کد خبر: ۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵



خبراقتصادی: مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرواز توليد انبوه و عرضه خودرو رانا که با فکر و دستان هنرمند صنعتگران ايراني طراحي شده در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني خبرداد .     

به گزارش ايکوپرس، مهندس جواد نجم الدين با بيان اين مطلب که  مقام معظم رهبري سال جديد را  سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني نامگذاري کرده اند ، گفت :اجراي درست و کامل شعار سال ، موجب توسعه استقلال صنعتي کشور و رونق اقتصادي مي شود .

مهندس نجم الدين اظهارداشت : گروه صنعتي ايران خودرو اين افتخار را دارد که در سه  ماهه اول اين سال دومين خودرو با نشان ايراني رادرا ختيار مشتريان قرار دهد.

وي قيمت خودرو رانا را کمتر از 15 ميليون تومان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : اين خودرو از امکانات رفاهي و ايمني بالايي برخوردار است .

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از ديگر مزاياي خودرو رانا را توسعه يک پلتفرم جديد براي ايران خودرو درتوسعه صادرات ، دستيابي به استاندارد ايمني سه ستاره و استاندارد آلايندگي يورو 4 و 5  و مجهز به کيسه هوا سرنشين و راننده و ترمز ضد قفل عنوان کرد و اظهارداشت : اين خودرو در جهت عرضه  دريازار هالي داخلي و بين الملي درکلاس ابعادي C  وبه صورت چهار درب سدان صندوقدار توليد مي شود .

مهندس نجم الدين تاکيد کرد :  اين خودرو با دونوع موتور کم مصرف تي يو5 و اي اف 7 به بازار عرضه مي شود و موتور ديزل ملي درسال 92 برروي رانا نصب خواهد شد .

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو خاطر نشان ساخت : برنامه توليد خودرو رانادر سال جاري 50 هزار دستگاه است که این ميزان تا سقف 200 هزار دستگاه درسال قابل افزايش است .




مهندس نجم الدين ، مهمترين بارار صادراتي رانا را بازار هاي هدف منطقه خاورميانه ، روسيه ، ترکيه ، آفريقا و آمريکاي جنوبي عنوان کرد .

وي خاطر نشان ساخت : درسال گذشته 52 دستگاه رانا به صورت آزمابشي توليد شده است .