:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
علوی:

برای بازگرداندن امید به جامعه دولت مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع سازد

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: دولت باید به منظور بازگرداندن امید به مردم، وضعیت معیشت و امنیت اقتصادی را که از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مردم است، سامان دهد.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
اقتصادگردان- سید احسن علوی در پاسخ به این سوال که امروز چه اقدامی می‌تواند امید را به جامعه برگرداند، بیان کرد: امروز معیشت، ‌درآمد و امنیت اقتصادی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است. شرایط امروز به گونه‌ای شده که اگر وضعیت اقتصاد مردم بهبود نیابد، مردم مشکلات متعددی را پیش رو خواهند داشت.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در ادامه بیان کرد: بنابراین یکی از اصلی‌ترین مسائلی که امروز می‌تواند امید را به جامعه بازگرداند، مرتفع ساختن مشکلات اقتصادی مردم است. با نوسانات شدید ارز و افزایش قیمت کالاها مردم در تنگنا قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: امروز یک نوع نابسامانی در کشور دیده می‌شود که دولت با تدبیر در این زمینه می‌تواند وضعیت را مدیریت کرده و امید را به مردم برگرداند. دولت باید تیم و راهکار اقتصادی خود را ترمیم کند.

علوی تصریح کرد: امروز دولت هر لایحه‌ای که به مجلس بیاورد که به بهبود اقتصاد کشور کمک کند، مجلس با قاطعیت آن را تصویب می‌کند. امروز مجلس در کنار دولت است تا بتواند در این زمینه به موفقیت برسد. ساختار و سیاستگذاری اقتصادی دولت باید بازنگری شود.