:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

اعلام فراخوان ارزیابی و توسعه دفاتر مدیران و معاونان حوزه وزارتی صنعت نفت

مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت به منظور تقویت کادر رؤسای دفاتر مدیران و معاونان حوزه وزارتی، انتخاب رئیس دفتر حرفه‎ای را در دستور کار قرار داده و به این منظور فراخوانی اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۲۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
اقتصادگردان- در فراخوان طرح ارزیابی و توسعه دفاتر مدیران و معاونان حوزه وزارتی صنعت نفت که از سوی مرکز توسعه مدیریت این صنعت اعلام شده، آمده است: همه کارکنان رسمی، قرارداد مدت معین و مدت موقت واجد شرایط می‎توانند از تاریخ هفتم تا هفدهم مهر ماه امسال با مراجعه به سامانه portal.nioc.ir نسبت به ثبت‎نام اقدام کنند.

سکونت در تهران، حداکثر سن ۴۰ سال، مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و حداقل سه سال سابقه کار در صنعت نفت به عنوان شرایط اولیه ثبت‎نام در این سامانه عنوان و در بخش مهارت‎های مورد نیاز، به مهارت‎هایی از جمله زبان انگلیسی در سطح چهار مهارت (Intermadiate)، مهارت رایانه (آشنایی با مبانی رایانه، استفاده از اینترنت و توانایی کار با نرم‎افزارهای Word، Windows در حد خیلی خوب، توانایی کار با نرم‎افزارهای Excel و Powerpoint در حد خوب و مهارت تایپ در حد خیلی خوب)، مهارت دفتری، مهارت انجام مکاتبات اداری و آشنایی با امور دفتری و ثبت، بایگانی، چاپ و ارسال اسناد اداری و ... اشاره شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به سایت مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت به نشانی Http://cipmd.mop.ir یا Http://portal.nioc.ir مراجعه کنند.