:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، دغدغه شرکت ایساکو

بازدید مدیران ارشد ایساکو از نمایندگی های مجاز گرگان، اردبیل، ایلام، گلستان، آذربایجان غربی

مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو( ایساکو) هم‌زمان با تعطیلات تابستانی شرکت های خودروسازی، امروز از نمایندگی های مجاز شهر گرگان بازدید کردند
کد خبر: ۱۲۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
اقتصاد گردان - ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما در شرکت ایساکو است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان می‌دانیم، به همین دلیل علاوه بر سامانه پاسخگویی ایران‌خودرو و واحد بازرسی و ارتباط با مشتریان ایساکو، کارگروه‌های ویژه‌ای نیز، برای انعکاس نظرات و گزارش‌های مردمی به حوزه مدیریت در این شرکت وجود دارد.



 به گزارش ایکوپرس به نقل از ارتباطات شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، سیدرضا حسینی، مدیر عامل ایساکو در جلسه جمع‌بندی سفر به استان های مختلف افزود: علاوه بر کانال‌های ارتباطی موجود برای برقراری ارتباط با صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها، به دلیل گستردگی شبکه خدماتی ایساکو در سراسر کشور، نظارت حضوری و تعامل با مشتریان نیز ضروری به نظر می‌رسید، به همین جهت، این بازدیدها طراحی و تدارک دیده شد.

  حسینی تشریح کرد: این سفرها، در ایام تعطیل و اوج سفرهای هموطنان، برنامه‌ریزی و اجرا شد و طی آن‌ها مشکلات مشتریان، در خصوص موارد مختلف از جمله تامين قطعات و ايرادات خودرو شنيده شد و سياست‌هاي لازم براي كاهش این موارد به‌كار بسته شد و هم اکنون نیز با دریافت این بازخوردها، در حال پیش‌بینی، و ایجاد فرآیندهایی هستیم که باعث تسهیل بیشتر در ارائه خدمات می‌شود.

 بر اساس این گزارش مدیرعامل این شركت به‌همراه مدیران، با هدف نظارت و ارزیابی نحوه خدمت‎رسانی و بررسی گلوگاه‌های این حوزه، هفته گذشته به استان‌های مختلف کشور سفر کرده و از نزديك در جریان دغدغه‌های مشتريان و نمایندگی‌ها قرار گرفتند.

 سیدرضا حسینی، در روند اين بازديدها که با افزایش حجم سفرهای تابستانی هموطنان همزمان بود، نخست به استان ايلام سفر كرد و در نمایندگی‌های ایران خودرو در شهرهای ایلام، مهران و پایانه مرزی، حاضر شد و با مسولان استانی جهت اجرای طرح اربعین جلسات هماهنگی برگزار کرد. سپس مديران اين شركت به صورت سر زده به شهرهای گرگان، ارومیه و اردبیل سفر کردند و نمایندگی‌های مجاز این شهرها را مورد بازدید قرار دادند.

 در پایان بازدید از هر شهر نیز حسینی طی جلساتی صمیمانه، توصیه‌های ویژه‌ای به مدیران نمایندگی‌ها در خصوص ارائه خدمات مناسب به هموطنان داشت و یادآور شد، در شرایط خاص اقتصادی فعلی، سطح ارایه خدمات باید بیش از گذشته، ارمغان‌آور آسایش برای مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو باشد.

به گزارش ایکوپرس، مدیران ارشد ایساکو این بازدید از استان های مختلف را به منظور نظارت و بازدید از نحوه و چگونگی ارایه خدمات به مشتریان در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بازدید از ایلام 

به همین منظور مدیران ایساکو دیروز ضمن سفر به استان ایلام در نمایندگی های ایران خودرو در شهرهای ایلام، مهران و پایانه مرزی حاضر شدند و ضمن بازدید از نمایندگی ها، طرح اربعین خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید از گرگان

همچنین با توجه به حجم سفرهای مسافران به استان های شمالی، امروز مدیران ایساکو  به گرگان سفر کرده و از نزدیک روند ارایه خدمات این نمایندگی در شهر گرگان را مورد بازدید قرار دادند.

در این بازدید بر ارایه خدمات مطلوب تر به مشتریان تاکید شد؛ ضمن آن که نمایندگی های گرگان موضوعات و مسائل خود را مطرح کرده و مقرر شد تمامی موضوعات بررسی و راه‌کارهای لازم اتخاذ شود.  

آذربایجان غربی سومین مقصد بازدید تابستانی مدیر عامل خدمات پس از فروش ایران‌‌خودرو 

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و جمعی از مدیران ایساکو، که در تعطیلات تابستانی خودروسازها، به منظور بازدید و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات پس از فروش این شرکت، این‌بار استان آذربایجان غربی را به عنوان مقصد بازدید خود برگزیدند.

 به گزارش ایکوپرس گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان خودروساز پاسخگو تاکید ویژه‌ای بر ارائه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان دارد، از این رو، سیدرضا حسینی، مدیر عامل حوزه خدمات پس از فروش به منظور نظارت و بهینه‌سازی کیفیت خدمات، سفر به استان‌های مختلف رو در برنامه خود گنجانده است.

وی پس از بازدید از برخی نمایندگی‌های غرب و شمال کشور، با ورود به ارومیه از نمایندگی‌های مجاز کد ۱۹۳۹، ۱۹۰۷، ۱۹۴۵، ۱۹۳۱، ۱۹۲۰ و ۱۹۲۱، بازدید کرد و مستقیما به گفتگو با مشتریان مراجعه کننده به این نمایندگی‌ها پرداخت.

او همچنین از نقطه نظرات مدیران نمایندگی‌ها بیش از پیش آگاه شد و برای تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و تسهیل فرآیندها، اقدامات لازم را به هیات همراه خود متذکر شد.

حسینی با توجه به شرایط اقتصادی اخیر، تاکید ویژه‌ای نیز به مدیران نمایندگی‌ها در خصوص تسریع در ترخیص خودروهای هموطنان داشت و تصریح کرد خودروها باید به نحوی تعمیر و تحویل شود که نیاز بازگشت به تعمیرگاه به کمترین میزان ممکن برسد.

اردبیل،ایستگاه آخر بازدید تابستانی مدیران ارشد خدمات پس از فروش ایران خودرو 

در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم و در ادامه بازدیدهای استانی، نمایندگی‌های مجاز اردبیل، پس از ایلام، گلستان و آذربایجان غربی، میزبان مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و تیم همراه بودند.

به گزارش ایکوپرس مدیر عامل خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و تیم همراه از نمایندگی‌های مجاز کد ۱۷۱۳، ۱۷۱۴، ۱۷۱۰، ۱۷۲۲ و ۱۷۰۷  بازدید كردند و مستقیما به گفتگو با مشتریان مراجعه کننده به این نمایندگی‌ها پرداختند.

وی در ادامه و در جلسه‌ای صمیمانه که در پایان این دوره از بازدیدها برگزار شد، توصیه‌های ویژه‌ای به مدیران نمایندگی‌ها در خصوص ارائه خدمات مناسب به هموطنان داشت و یادآور شد، در شرایط خاص اقتصادی فعلی، سطح ارایه خدمات باید بیش از گذشته، ارمغان‌آور آسایش برای مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو باشد.

وی تاکید کرد، در صورت بروز هر گونه مشکل کارگروههای ویژه ای در ستاد تشکیل و در سریع ترین زمان اقدام صورت پذیرد تا دارندگان محصولات ایران‌خودرو خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.