:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
راکد بودن بازار خرید و فروش طلا و سکه

پیش بینی مرد طلایی از آینده بهای سکه و طلا

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از راکد بودن بازار خرید و فروش طلا و سکه در فصل امتحانات خبر دادبعد از روز مادر سطح معاملات بسیار پایین آمده است چرا که وضعیت نوسانات و میزان کسب و کار این صنف تحت تاثیر شرایط روز است
کد خبر: ۱۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷


خبر اقتصادی: محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به نوسانات اخیر قیمت طلا وسکه در کشور گفت: دو هفته گذشته ما شاهد نوسانات شدیدی در بهای طلای جهان بودیم، طی این مدت قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 280 دلار کاهش داشت و باز مجددا 140 تا 150 دلار در هر اونس افزایش یافت، ولی بعد از این نوسان شدید تاکنون نوسان قیمتی شدیدی در جهان نداشتیم.
وی افزود: در حال حاضر قیمت هر اونس طلا یک هزار و 466 دلار است در حالی که قیمت هر اونس به یک هزار و 320 دلار هم رسیده بود ولی از این تاریخ تاکنون قیمت ها فقط در حدود چند دلار نوسان پیدا می کند.
کشتی آرای خاطرنشان کرد: در داخل کشور هم به دلیل تاثیر پذیری از قیمتهای جهانی ما این افت و افزایش و در حال حاضر تثبیت قیمت‌ها را شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: از هفته گذشته تا به امروز قیمت ها در کشور نوسان آنچنانی نداشته است. به طوری که دامنه نوسان سکه در کشور بین یک میلیون و 350 هزار تومان تا یک میلیون و 365 هزار تومان در حال تغییر است، همچنین که قیمت هر گرم طلای 18 عیار بین 132 هزار و 500 تومان تا 130 هزار تومان در نوسان است.


رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر ادامه داد: قیمت طلا و سکه یک روال ثابتی را طی می کند و طی چند روز آینده با توجه به تحولات اقتصادی که فعلا وجود ندارد پیش بینی می کنیم که قیمت سکه و طلا بر همین روال باقی بماند. البته باید بگوییم که آینده طلا بستگی تام به تحولات اقتصادی دارد و این تحولات هم اکنون قابل پیش بینی نیست.
کشتی آرای در مورد میزان معاملات طلا و جواهر در کشور گفت: بعد از روز مادر سطح معاملات بسیار پایین آمده است چرا که وضعیت نوسانات و میزان کسب و کار این صنف تحت تاثیر شرایط روز است.
در حال حاضر فصل امتحانات مدارس و دانشگاه است و خانواده ها درگیر این موضوع هستند و کمتر برای خرید و فروش مراجعه می کنند لذا باید گفت سطح معاملات هم در حال حاضر راکد است./ ایلنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
8
8
به صرافها بگین خودشونو برای سکه زیر یک میلیون و دلار زیر 3000 تومن آماده کنن