:
كمينه:۱۹.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

زمینه‌های فرصت طلبی قاچاق‌چیان برچیده می‌شود

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: با همکاری جدید ستاد با سازمان ثبت احوال، زمینه‌های فرصت طلبی قاچاق‌چیان و ضربه‌های اقتصادی برچیده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
اقتصادگردان- ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز با سازمان ثبت احوال کشور تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

در این مراسم علی مویدی خرم آبادی - رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز - اظهار خرسندی و امیدواری کرد که با انعقاد این تفاهم همکاری، این دو سازمان زمینه‌های فرصت طلبی  قاچاق‌چیان و ضربه‌های اقتصادی برچیده شود.

وی اظهار کرد: جایگاه ثبت احوال برای هر کشور یک جایگاه سوق الجیشی حساب می شود، چراکه اطلاعات جمعیتی که در اختیار ثبت احوال است، اساس برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های  حاکمیت است و اگر کشور به جایی رسیده، از همین طریق است که اطلاعات جمعیت کشور را در اختیار دارد.

مویدی افزود:با اطلاعات دقیق جمعیتی می‌توان برنامه‌های مناسب و موثر ایجاد و تدوین کرد. اگر کشوری در خصوص جمعیت خود، اطلاعات کامل و کافی نداشته باشد در برنامه ریزی، مدیریت و اجرا مشکل پیدا می‌کند.

به گفته رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، یکی از دستاوردهای نظام طی سالهای اخیر این است که با داشتن اطلاعات جمعیت، در همه حوزه‌های برنامه‌ریزی، پشتیبانی، اقتصادی، اجتماعی و ...به سمتی حرکت کرده مکمل یکدیگر و در خدمت کشور و  جامعه بوده است.