:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

بانک سامان از تولیدکنندگان تجهیزات فناوری دعوت به همکاری کرد

در دومین جلسه کارگروه #حمایت_از_کالای_ایرانی بانک سامان، شناسایی تولیدکنندگان ایرانی و بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها در تولید تجهیزات فناوری اطلاعات به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
اقتصادگردان- بنابر اعلام بانک سامان، در این جلسه که به ریاست علیرضا معرفت سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل و با حضور مدیریت‌های پشتیبانی، اعتبارات خرد و متوسط، بانکداری شرکتی و روابط عمومی  و صدای مشتریان برگزار شد، با تصویب اعضا، مقرر شد مدیریت پشتیبانی به‌عنوان عهده‌دار تامین ملزومات و تجهیزات بانک، نسبت به شناسایی تولیدکنندگان تجهیزات فناوری اطلاعات در داخل کشور اقدام کند.

براساس این گزارش، تولیدکنندگان داخلی انواع تجهیزات فناوری اطلاعات می‌توانند تا ۱۰ تیرماه رزومه کاری، شرح محصولات و مستندات تولید در داخل کشور را به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به پل پارک‌وی، کوچه ترکش‌دوز، ساختمان مرکزی بانک سامان، مدیریت پشتیبانی یا پست‌الکترونیک procurement@sb۲۴.com ارسال کنند.

جلسات کارگروه #حمایت_از_کالای_ایرانی بانک سامان هر دو هفته یک‌بار تشکیل می‌شود تا گزارش‌ها و اقدامات واحدهای مختلف بانک در راستای حمایت از کالای ایرانی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.