:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
وزیر راه و شهرسازی:

ثبت نام مسکن مهر به زودی آغاز می‏شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی مرحله جدید ثبت‏نام مسکن مهر آغاز می‏شود وی همچنین با اشاره به روند ساخت متروی پرند گفت: اقدامات ساخت متروی پرند در حال انجام و تفاهم خوبی در این زمینه صورت گرفته است
کد خبر: ۱۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹



خبراقتصادی: علی نیکزاد امروز در جریان بازدید از پروژه‏ های مسکن مهر پردیس در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: به زودی ثبت‏نام مسکن مهر آغاز می‏شود.

وی همچنین در مورد مازاد ثبت‏نامی‏های مسکن مهر نیز گفت: این موارد در حال بررسی است.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که چرا در پرند شرکت «مپسا» به متقاضیانی که واحدهای 90 متری ثبت‏نام کرده‏اند، واحدهای 73 متری تحویل می‏دهد، گفت: شرکت «مپسا» متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت است و ما هم برای حمایت از صنعتی‏سازی از ابتدا اختیار خود را به این شرکت تفویض کرده‏ایم.

وی اضافه کرد: این شرکت اقدامات خوبی هم انجام داده که ساختن آپارتمان‏های سه تا چهار طبقه از جمله آنهاست که در حال تحویل آن هستند که البته ما نیز بر روند ساخت این پروژه‏ها نظارت می‏کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شرکت «مپسا» تاکنون از پروژه 6 هزار واحدی در حال ساخت خود، توانسته یک‏هزار و 100 واحد را تحویل دهد و امیدواریم بتواند به زودی بقیه واحدها را نیز تحویل بدهد.

نیکزاد ادامه داد: این شرکت وضع موجود را بررسی می‏کند و افرادی که از امتیازات بیشتری برخوردار هستند، واحدهای مسکونی با متراژهای بالاتر را به آنها واگذار می‏کند.

هیچ قراردادی برای متروی پردیس بسته نشده است

وی همچنین با اشاره به روند ساخت متروی پرند گفت: اقدامات ساخت متروی پرند در حال انجام و تفاهم خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

نیکزاد اضافه کرد: تقریبا زیرسازی‏ها برای ساخت متروی پرند به اتمام رسیده و از سمت فرودگاه امام خمینی(ره) عملیات روسازی به سمت پرند در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین از تهران به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) زیرسازی برای احداث متروی پرند انجام و بناها نیز ساخته شده و عملیات روسازی نیز در حال انجام است تا ریل‏گذاری انجام شود.

نیکزاد در مورد متروی پردیس نیز گفت: هیچ گونه قراردادی تاکنون برای ساخت متروی پردیس بسته نشده و مسلما هیچ عملیاتی نیز صورت نگرفته است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
متقاضی چند ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
2
قرار بود خانه های فرازنمای کندلوس پرند را آخر فروردین 92بدهید پس چه شد؟
ح م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
1
0
الحق و الانصاف وزیر مسکن آقای نیکزاد با قدرت و تعهد کار می کند امید است سایر وزارتخانه ها با این بزرگوار همسو شوند.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
1
با سلام
خیابان ها و محوطه فاز 5 پرند پس از کوزو نسبت به پارسال :
1-نه تنها هیچ پیشرفتی صورت نگرفته بلکه تخریب هم شده و صعب العبور نیز گشته
2- پروژه های مختلفی هم که در این قسمت هستند هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته اند .
3- چرا کارشناسان و مهندسان ناظر از روی صندلی خود بلند نمی شوند و پیگیر این پروژه ها نیستند و نیز مگر برای محوطه سازی مدتها پیش مزایده صورت نگرفته است؟
4- چرا از مسئولین وزارت نیرو و ادارات آب و گاز و برق و مخابرات نسبت به انشعابات پیگیری صورت نمی گیرد؟
چه کسی باید این اوضاع را بررسی و نظارت کند؟
زمان کار دولت قبلی هم که رو به پایان است .