:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
5 خرداد ماه سال جاری برگزار می شود

برگزاری همایش سیاست‌های پولی و ارزی با موضوع ثبات اقتصادی و حمایت از تولید

بیست و سومین همایش سیاست‌های پولی و ارزی 5 و 6 خرداد ماه سال جاری برگزار می شود پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می کند
کد خبر: ۱۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴



پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی را در روزهای پنجم و ششم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می کند.
در این همایش که با موضوع ثبات اقتصادی و حمایت از تولید برگزار می‌شود، محورهای " آسیب شناسی نظام تامین مالی تولید در کشور"، " اقتصاد مقاومتی" و " نقش و جایگاه نظام بانکی در حمایت از تولید " با حضور مدیران، کارشناسان، اساتید و صاحب نظران بانکی و دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
در این همایش که بزرگ‌ترین گردهمایی های بانکی کشور محسوب می شود و تا کنون بیست و دو دوره آن برگزار شده است، کلیه بانک ها، موسسات اعتباری، شرکت ها و همچنین دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی مرتبط، در بخش های مختلف مشارکت می‌نمایند.
پژوهشکده پولی و بانکی با توجه به موضوع همایش(ثبات اقتصادی و حمایت از تولید)، " آسیب شناسی ساختار تامین مالی تولید "، " ارزیابی عملکرد نظام بانکی در حمایت از تولید و ثبات قیمت ها"، "شناسایی راهکارهای تامین ثبات اقتصادی"، "سنجش محدودیت نقدینگی بنگاه های تولیدی کشور" و " طراحی نظام تامین مالی کارآمد" را به عنوان اهداف اصلی بیست و سومین دوره این همایش اعلام کرده است.


بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، همزمان با برگزاری این همایش، یک نمایشگاه تخصصی نیز برگزار خواهد شد که طی آن محصولات، خدمات و دستاوردهای بانک ها، موسسات اعتباری و شرکت های ارائه دهنده خدمات بانکی در معرض دید شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. 
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت conf23/www.conf.mbri.ac.ir اطلاعات کامل و فرم‌های حضور و ثبت نام در همایش را مشاهده و دریافت کنند و برای مشارکت در برگزاری همایش و همچنین رزرو فضای نمایشگاهی از طریق شماره تلفن‌های 2-66596661 و دور نگار 66595865 با دبیرخانه اجرایی همایش تماس حاصل نمایند.