:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۲.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

مشتری مداری سرفصل اهداف مهم ایران خودرو است

قائم مقام ارشد ايران خودرو ارتقای رضايت مشتريان و مشتري مداري را يكي از اهداف اصلي گروه صنعتي ايران خودرو عنوان كرد
کد خبر: ۱۰۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
اقتصاد گردان - به گزارش ایکوپرس، گردهمایی مسئولان امور مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور عباس ملکی طهراني، قائم مقام ارشد مدیرعامل، اشکان فربد مدیر ارتباط با مشتريان گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مسئولان دفاتر منطقه ای استان ها در راستای ارتباط با مشتریان و تعامل دو سویه با آنها برگزار شد.

قائم مقام ارشد ايران خودرو ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب امور مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، مشتری مداری و دستیابی به رضایت مشتریان را یکی از اهداف مهم ایران خودرو خواند.

وی افزود: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارهای و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم ارتباط با مشتری میسر خواهد شد.

ملکی طهراني با بیان این موضوع که شناسایی و ارزیابی، جذب، توسعه و بازگشت مشتریان مهم ترین هدف ارتباط با مشتری است اظهار کرد: استاندارد سازی و تسهیل درگاه های ارتباط با مشتری می تواند مانع از  سردرگمی و سرگردانی مشتریان در این فرآیند شود.

وي افزود: توسعه سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتريان می تواند وقت و سرمایه مشتریان را حفظ کند و همچنین تصویر شفاف تری از ایران خودرو را در میان افکار عمومی و جامعه و سایر نهادهای مختلف ایجاد کند.

اشکان فربد مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران نيز در این نشست اظهار كرد: مهم ترین رسالت این شرکت پیگیری جدی و عمیق رضایت مشتریان است و تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور رسیدگی به مشکلات مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی هدف از برگزاری چنین جلساتی را افزایش سطح تعاملات و همکاری بین مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو با مشتریان دانست و در ادامه از مسئولان درخواست کرد تا در جهت تسریع فرآیندهای مربوط به مشتریان به منظور حفظ و  تعامل بیشتر با آنها نهایت تلاش خود را به عمل آورند.
مدیرارتباط بامشتريان  گروه صنعتی ایران خودرو در پایان گفت: مسئولان امور مشتریان در دفاتر منطقه ای استان ها می توانند از طریق نیازسنجی و شناخت مشتریان در هر استان، ایران خودرو را در مسیر تعالی و پیشرفت حمایت كنند.