:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
محمد رئوف قادری مدیرعامل جدید مركز نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب در حاشيه افتتاحيه تهران پلاست مطرح كرد:

توسعه شهر آفتاب به ايجاد درآمدهاي پايدار شهرداري كمك مي كند

مدیرعامل مركز نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب گفت: با توجه به وضعیت شهر تهران ،مرکز آینده صنعت نمایشگاهی تهران در چند سال آینده شهرآفتاب خواهد بود .
کد خبر: ۱۰۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

اقتصادگردانبه گزارش اقتصادگردان، محمد رئوف قادری مدیرعامل جدید مركز نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب در حاشيه برگزاري  دومین دوره نمایشگاه بین المللی تهران پلاست در شهرآفتاب گفت:  توسعه شهر آفتاب به ايجاد درآمدهاي پايدار شهرداري تهران كمك مي كند.
وي افزود: این مجموعه با هدف ایجاد فضای رقابت و قرار دادن تولیدات داخلی و خارجی در معرض دید شهروندان و معرفی آنها به جامعه فعالیت خود را آغاز کرده است که در این عرصه اگرچه مشکلات بسیاری وجود دارد اما بنظر می آید که می‌توان آینده ای درخشان را برای این مجموعه تصور کرد.
قادري گفت :  شناسایی و به نمایش گذاشتن تولیدات داخلی که می تواند به یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی تبدیل شود و نیز ایجاد فضای رقابت میان تولید کنندگان جهت ارائه محصولات ارزشمند و با کیفیت برای فعالیت در بازارهای خارجی یکی دیگر از رویکردهایی مهمی است که در این خصوص دنبال می شود.
وي تصريح كرد: برگزاری این نمایشگاه در شهرآفتاب می تواند زمینه رشد روز افزون صنعت را بیش از پیش فراهم نماید و همچنین این نمایشگاه منجر به باز اندیشی در مورد برخی نواقص، استفاده از مزایای صنعت در کشور  شود. که این امر اهمیت نمایشگاه نمایشگاه تهران پلاس محصولات نوین و تجهیزات وابسته را بیش از پیش نمایان کرده و ورود تکنولوژی های جدید توسط غرفه داران خارجی که در این نمایشگاه حضور دارند بستر رشد این صنایع را هموارتر می کند.
وي گفت: یکی از اهداف ایجاد این مجموعه به عنوان بنگاه اقتصادی تازه متولد شده رفع کاستی ها و رشد و گسترش صنعت نمایشگاهی در کشور و پایتخت بوده است. صنعت نمایشگاهی، یک صنعت زمانبر است و باید برای رشد و توسعه این صنعت برنامه ریزی‌های بلند مدت داشته باشیم تا میزان بازدهی به نسبت سایر نمایشگاه‌ها ارتقاء یابد
مدیرعامل مركز نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب  اضافه كرد: شهرداری تهران با سرمایه‌گذاری در این منطقه نشان داد که بهترین راه را برای توسعه شهری تهران انتخاب کرده است و اکنون وظیفه همه مسئولان و خدمتگزاران به مردم، فعال‌سازی و حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی در این مجموعه است.
بی‌شک پس از  توسعه و تکمیل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، علاوه بر تأثیر ذاتی خود بر اقتصاد کشور و بالا بردن توان صادراتی تولیدکنندگان داخلی تأثیرات بسزایی در این منطقه خواهد داشت و شهروندان شاهد رشد و شکوفایی جنوب تهران در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و اجتماعی خواهند بود؛ حتی برگزاری نمایشگاه اثرات خود را در افزایش امنیت این مناطق نیز خواهد گذاشت.


 برگزاري نمایشگاه بین المللی تهران پلاست

دومین دوره نمایشگاه بین المللی تهران پلاست در شهرآفتاب آغاز بکار کرد
دومین دوره نمایشگاه تهران پلاست به لحاظ مشارکت کننده موفقیت خوبی دارد و بیش از ۱۲۰ شرکت درحدود ده هزار متر مربع فضای نمایشگاهی جانمایی شده اند. در این نمایشگاه علاوه بر شرکتهای توانمند داخلی نمایندگی های کشورهای آلمان، ایتالیا، هند، ترکیه عرضه کننده ماشین آلات صنعت پلاستیک، مواد اولیه و ... مشارکت دارند.
رونق بازار صنعت پلاستیک جذب سرمایه خارجی توسعه صادرات کالا و خدمات تسهیل روند بازاریابی صنعت پلاستیک و انتقال فناوری های نو از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه تهران پلاست است
پیش بینی می شود شاهد حضور چشمگیر فعالان صنایع پایین دستی پتروشیمی برای بازدید از این نمایشگاه باشیم.ساعات بازدید از نمایشگاه تهران پلاست از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به مدت چهار روز از ۲ بهمن ماه لغایت ۶ بهمن ماه می باشد.