بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند.
اقتصادگردان-
به
گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این گواهی نامه در سومین کنفرانس بین
المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش های دستیابی به خدمات و محصولات
که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و
فرانسه و با حضور مقامات رسمی و شرکت های صنعتی فرانسوی برگزار شد، به
نماینده بانک اعطا شد.
این
استاندارد بین المللی در زمینه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی
آنها و به عنوان دستورالعملی منطبق بر حقیقت، دقیقا برای این هدف طراحی
شده است. استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 به سازمان کمک می کند که
بداند تا چه حدی در تشخیص، مدیریت و درک تعامل با شکایت مشتری موفق عمل
کرده است.