:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت:

راه اندازی نمایشگاه های دائمی صنایع دستی در هشت منطقه اقتصادی کرمان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: راه اندازی نمایشگاه های دائمی صنایع دستی در هشت منطقه اقتصادی کرمان می تواند در توسعه اشتغال بانوان نقش اساسی داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
اقتصادگردان_ فاطمه سادات حسینی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: طبق ابلاغیه معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور برنامه هایی برای فراهم کردن زمینه افزایش مشارکت بانوان در عرصه های اقتصادی در 12 بند تدوین کرده ایم.
وی با بیان اینکه یکی از این بندها، ایجاد بازارچه های دائمی برای عرضه محصولات و تولیدات بانوان در مرکز استان و در شهرستان ها است، افزود: پیشنهاد می شود برای هر یک از مناطق هشتگانه یک بازارچه برای تولیدات و محصولات صنایع دستی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: تعامل با یک سازمان مردم نهاد برای فروش محصولات صنایع دستی زنان در بازارهای خارجی نیز مورد توجه قرار گرفته است.
حسینی ادامه داد: استفاده از بانوان کارآفرین به عنوان تسهیل گر اقتصادی که بتوانند در شهرستان ها شرایط و ظرفیت های بانوان را شناسایی کرده و به فعلیت برسانند نیز مد نظر قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی شورای زنان فرهیخته با هدف بهره گیری از نظرات زنان فریخته و صاحب نظر برای تصمیم سازی و تصمیم گیری در امور زنان و خانواده نیز مورد تاکید قرار گرفته است که در استان کرمان می توانیم از این موارد بهره مند شویم.
 

منبع : ایرنا