:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹

سرکشی رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی به همکاران بانکی در مناطق زلزله زده

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور دوباره در استان کرمانشاه ، روند کمک رسانی به هم میهنان زلزله زده را پیگیری و رهنمودهای لازم را در جهت کمک هر چه بهتر به آسیب دیدگان ابلاغ نمود.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر حسین زاده به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی از تعدادی از شعب بانک های این استان بازدید و از نزدیک در روند اجرایی امور بانکی شعب در شهرستانهای قصر شیرین و کرند و همچنین همکاران زلزله زده  قرار گرفت . 

مدیر عامل بانک ملی ایران ، با تاکید بر تسریع در تنظیم پروندهای تسهیلاتی و پرداخت هر چه سریعتر وام به زلزله زدگان ، مساعدت بانک ها در بازسازی منازل آسیب دیده را نیز خواستار شد . 

در ادامه این بازدید ، دکتر حسین زاده در جهت رفع مایحتاج هم میهنان زلزله زده ، نسبت به تامین هزینه های مربوط به پخت و تهیه غذای گرم برای ساکنان 37 روستای آسیب دیده در منطقه قره شاهی سرپل ذهاب  اقدام و رهنمودهای لازم را ابلاغ نمود . 

بانک ملی ایران با همکاری موکب امام خمینی مستقر در استان کرمانشاه ، روزانه تعداد 3 الی 5 هزار غذای گرم جهت توزیع در روستاهای زلزله زده تهیه می کند .