:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
معاون رئیس جمهور

ابنیه تاریخی در اختیار عرضه کنندگان صنایع دستی قرار میگیرد

علی اصغر مونسان : یکی از دغدغه های فعالان صنایع دستی، نبود بستری مناسب برای عرضه تولیداتشان است که می توان با برنامه ریزی، این امکان را بصورت کاملا ارزان برای این هنرمندان فراهم کرد و قطعا پیگیری این طرح می تواند کمک شایانی به تقویت اقتصاد این دسته از کارآفرینان داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
اقتصادگردان_ رییس سازمان میراث فرهنگی پیرامون طرح جدیدش برای حمایت از صنایع دستی گفت: ما در کشور ظرفیت خوبی در حوزه ابنیه تاریخی داریم که در تهران و بسیاری از استانها می توانیم در راستای معرفی و عرضه محصولات از آن استفاده کنیم.

مونسان ادامه داد: یکی از دغدغه های فعالان صنایع دستی، نبود بستری مناسب برای عرضه تولیداتشان است که می توان با برنامه ریزی، این امکان را بصورت کاملا ارزان برای این هنرمندان فراهم کرد و قطعا پیگیری این طرح می تواند کمک شایانی به تقویت اقتصاد این دسته از کارآفرینان داشته باشد.

معاون رئیس جمهور پیرامون این سوال که فعالان صنایع دستی از چه طریقی و با چه شرایطی می توانند از این امکان استفاده نمایند، گفت: همکاران ما در حوزه صنایع دستی در حال برنامه ریزی در این باره هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و به شکلی عادلانه بتوانند این خدمت را ارائه دهند.

منبع: پایگاه تحلیلی، خبری ناطقان