:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

مشکل توزیع زمان بازگشت زائران اربعین

رییس سازمان راهداری با بیان اینکه در زمان رفت زائران مشکل توزیع زمان سفر نداریم، گفت: مشکل در زمان برگشت روزانه ۲۵۰هزار زائر از عراق به شهرهای ایران است.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
اقتصادگردان- به گزارش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌یی داود کشاورزیان ارتقای ایمنی را اولویت مهم راهداری کشور ذکر کرد و افزود: در زمان رفت زائران حسینی به عتبات عالیات به لحاظ توزیع زمان سفر مشکلی وجود ندارد اما مشکل در زمان برگشت آنهاست به‌طوری‌ که بعد از مراسم اربعین به‌طور میانگین روزانه ۲۵۰هزار زائر از کشور عراق خارج و قصد ورود به کشور و شهرهای خود را دارند و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری برای جابه‌جایی آنها تلاش حداکثری را انجام می‌دهند. ‌

او ادامه داد: با وجود محدودیت‌ها و مضیقه‌های مالی در این بخش اولویت با ایمنی در جاده‌ها برای کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی سفرهای هموطنان است.

کشاورزیان با تاکید بر اینکه مدیران حوزه راه باید اشراف و تسلط کامل به حوزه کاری خود داشته باشند، تصریح کرد: هر چند که این حجم سفر با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در یک‌ روز برای شرکت‌ها و گیت‌ها پیش‌بینی نشده است اما تلاش می‌شود، زائران کربلای حسینی حداکثر رضایت را از خدمات ارائه شده داشته باشند.