:
كمينه:۲۱.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
مدیرکل صادرات صنایع دستی خبر داد:

هنرمندان صنایع دستی ایران به نمایشگاه میلان می روند

مدیرکل صادرات صنایع دستی خبر داد: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هدایا میلان( ایتالیا) با حضور ۱۲۰کشور خارجی از ۵ قاره جهان در مساحتی بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
اقتصادگردان_ روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛ نمایشگاه میلان که یکی از بزرگ ترین نمایشگاه صنایع دستی جهان محسوب می شود با  دارا بودن بخش های متنوعی چون صنایع دستی ،هدایا ،  غذاهای سنتی و سوغات  با حضور ۲۹۰۰ شرکت خارجی به یکی از  پربازدید کننده ترین نمایشگاه صنایع دستی جهان در قلب اروپا تبدیل شده است  .

پویا محمودیان مدیرکل صادرات معاونت نیز در ارتباط با حضور ایران در این نمایشگاه گفت : در نمایشگاه میلان امسال معاونت صنایع دستی با هنرمندان استانهای مختلف کشور در رشته های متفاوتی چون زیور آلات سنتی ، سفال و سرامیک ، پته دوزی ، سوزن دوزی ، نقاشی پشت شیشه، چاپ باتیک ، سراجی سنتی  و... مشارکت دارد .

او افزود: نمایشگاه میلان که یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در زمینه صنایع دستی در جهان می باشد برای هنرمندان و صنعتگران ایرانی مشارکت کننده در نمایشگاه رویکردی متفاوت  در جذب مخاطبان خارجی و ارتقاء سطح صنایع  دستی کشور  است. 

مدیر کل دفتر صادرات  معاونت صنایع دستی از حضور و مشارکت هنرمندان صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه به عنوان معرفی کنندگان هنر و تمدن ایرانی چنین بیان کرد: امسال جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمان ویژه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۹۸۰ متر مربع با مشارکت شرکتهای مختلف نسبت به حضور و مشارکت هنرمندان صنایع دستی  ، سوغات ایرانی و فرش دستباف در این نمایشگاه اقدام نموده است .

محمویان در پایان اظهار کرد  : دفتر صادرات معاونت صنایع دستی کشور نیز با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل رانی  نسبت به مشارکت هنرمندان صنایع دستی  در فضایی بالغ بر ۲۹۱ مترمربع  اقدام  به مشارکت کرده است این نمایشگاه از  تاریخ  ۱۱ تا ۱۹ آذرماه سالجاری  به مدت ۹ روز در محل نمایشگاه های بین المللی شهر میلان برگزار می شود..

منبع : نسیم آنلاین