:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۲۲.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
تعداد نظرات: ۳۶۰ نظر
با تمام كمبودها و گرفتاری های تولید در حال عبور از بحرانیم

معاون ايران‌خودرو به دغدغه‌های مشتريان پاسخ داد; هرآن چه بايد از فروش محصولات بدانيد

مشتريان ايران خودرو سوالات بسياري را در ذهن داشته و دارند؛موضوعاتي مانند ثبت نام اينترنتي، جايگزيني خودروهاي فرسوده،خريد اقساطي خودرو،مشاهده وضعيت خودروهاي ثبت نامي و مشكلات سمند EF7 از سوالاتی است که عبداله بابايي،معاون بازاريابي و فروش ايران‌خودرو به آن پاسخ داده است
کد خبر: ۱۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

خبراقتصادی:مشتريان ايران خودرو سوالات بسياري را در ذهن داشته و دارند؛ موضوعاتي مانند ثبت نام اينترنتي، جايگزيني خودروهاي فرسوده، خريد اقساطي خودرو، مشاهده وضعيت خودروهاي ثبت نامي و مشكلات سمند EF7 از سوالات خوانندگان است كه در هفته‌هاي اخير براي نشريه ارسال شده است.


شايد برخي از خريداران هم از عدم تحويل به‌موقع خودروهاي خود از ايران‌خودرو گلايه‌مند باشند. عرضه خودروهاي ثبت نامي در ماه هاي گذشته گاه با تاخير روبه رو بوده است، امري كه براي متقاضيان با توجه به شرايط کنونی، قابل درك است.


خبرنگار «ايران‌خودرو» در گفت وگو با عبداله بابايي، معاون بازاريابي و فروش ايران‌خودرو سعي كرد دغدغه هاي مشتريان را مطرح كند. بابايي نيز سعي مي كرد كه به تمامي سوالات‌مان حتي بسيار كوتاه، پاسخ دهد. وي صحبت‌هايش را با جو حاکم بر صنعت خودرو آغاز كرد و يادآور شد: طبيعتا ما در شرايط عادي نيستيم و مي دانيم بسياري از مشتريان از عدم تحويل به موقع خودروهايشان گلايه‌مند هستند اما اميدواريم كه شرايط ما را نيز درك كنند.


 بابايي تاكيد كرد: با تمام كمبودها و گرفتاري ها در حال عبور از بحرانیم و به آينده خوش‌بين هستيم.


بسياري از مردم عقيده دارند كه پاركينگ‌هاي ايران خودرو مملو از خودرو است اما ايران خودرو آن‌ها را به متقاضيان عرضه نمي كند.


يكي از مشكلات جامعه امروز برخورد سطحي با موضوعات مختلف است که طبیعتا صنعت خودرو نیز از این امر مستثنا نیست.موضوعی که به آن اشاره شد شايد بارها از زبان بسياري از شهروندان بيان شده باشد اما اگر فقط دقايقي این عزیزان موضوع را موشكافي كنند، به پاسخ مي رسند. اساسا در این ابتدا بايد سوال كرد كه اين امر چه منافعي مي تواند براي خودرو‌سازان داشته باشد؟!


هر خودروساز از زمان تولید تا طی فرایند تحویل نهایی به مشتریان نیاز به مکان‌هایي برای نگه‌داری محصولات خود دارد و از این بابت نیز اجاره می‌پردازد و به عبارتي، هزینه می‌کند که اين هزينه به ساير هزينه‌هاي شركت اضافه مي شود، بنابراين هيچ دليل منطقي وجود ندارد كه بخواهيم چنين اقدامي انجام دهيم.


 موضوع ديگر در این رابطه، پرداخت هزينه دير‌كرد و سود مشاركت است. مي‌دانيد كه به ازاي تاخير در تحويل محصولات به خريداران، مبلغي به عنوان ديركرد و مبلغي به عنوان سود مشاركت پرداخت مي شود كه با توجه به تعهداتي كه به مشتریان داريم، نه تنها از نظر رضایت‌مندی مشتریان، بلکه از منظر اقتصادی هم توجيهي براي نگه‌داشتن خودروها در پاركينگ وجود نخواهد داشت؛ از این رو شاید تنها ذکر همین دو دلیل برای عدم تمایل خودرو ساز به انباشت خودرو کفایت کند.


شايد يكي از دلايل اين امر موضوعاتي بود كه در بعضي از رسانه ها مطرح مي شد و اين ذهنيت در افكار عمومي شكل گرفت و ما در آن مقطع بايد اين مسائل را به دقت تبيين مي كرديم، از جمله اين كه بر اساس توليد هفتگي، به طور معمول و همواره چند هزار خودرو در پاركينگ هاي خود داريم. از طرفی نگاهی نيز بايد به وضعیت خودرو‌سازان و قیمت گذاری محصولات در ماه هاي گذشته داشته باشیم و فراموش نكنيم كه موضوع قيمت‌گذاري در سال گذشته به رويدادي پيچيده تبديل شد و خودروسازان در ماه‌های گذشته همواره منتظر تعیین و تصویب روش قیمت‌گذاری از سوی مراجع ذی‌صلاح بودند که به تبع آن روند فروش خودرو نیز با مشكلات جدي مواجه شد. این موضوع با توجه به روند توليد، باعث افزایش میزان خودروهای قابل عرضه به مشتریان در پارکینگ ها شد. نكته دیگری که عمدتا ناديده گرفته  مي شود این است که ايران خودرو در تمامي ماه هاي سال به خريداران خود تعهد دارد؛ به عنوان مثال ما در حال حاضر در حدود 100 هزار تعهد داريم و در مقابل،  هشت پارکینگ با ظرفیتی در حدود 30 هزار دستگاه خودرو وجود دارد. همچنين بايد توجه كرد كه بين توليد خودرو تا ارسال دعوت‌نامه خريداران و تحویل خودرو چند روز فاصله وجود دارد و روند اداري عرضه محصولات چند روز زمان مي برد، از این رو با در نظر گرفتن  تمامي اين موارد هيچ توجيهي براي انبار كردن خودرو وجود ندارد.


چرا بيش‌تر ثبت نام هاي فعلي به صورت اينترنتي انجام مي شود؟


بر اساس شرايط مختلف، نحوه عرضه محصولات نيز متفاوت است. با توجه به کاهش تولید و شرايطي كه از سال گذشته در صنعت خودرو رخ داده و اثرات آن نيز تا كنون به صورت مستقيم و غيرمستقيم متوجه این صنعت است، عدالت در توزيع محصولات را در برنامه هاي خود قرار داده ايم. مي توانستيم خودروهاي خود را مطابق روال در اختيار نمايندگي ها قرار بدهيم اما در این صورت نظارتي بر آن‌ها نداشتیم و نمي دانستیم كه اين خودروها چگونه توزيع مي شود. در اين صورت ممكن بود با توجه به وضعيت فعلي، نمايندگي ها نيز به عدم توزيع مناسب متهم شوند؛ از اين رو ثبت نام اينترنتي را انتخاب كرده ايم. اين ثبت نام در يك زمان خاص انجام مي شود و اطلاع‌رساني هاي مناسب از طريق صدا و سيما و رسانه ها به خوبي انجام شده تا همه در جريان زمان ثبت نام قرار بگيرند.


چرا ثبت نام‌ها زود تمام و به اصطلاح، پر مي‌شود؟


ظرفيت توزيع ما در حال حاضر محدود است؛ به عنوان مثال دو هزار خودرو براي عرضه وجود دارد اما 50 هزار نفر براي ثبت نام اينترنتي مراجعه مي كنند. طبيعي است كه در اين روند، هر كسي كه زودتر براي ثبت نام اقدام كند موفق خواهد شد. البته سازوكارهايي براي جلو گيري از سوء استفاده هاي احتمالي پيش‌بيني شده است؛ به عنوان مثال در مورد خودروهايي كه اختلاف قيمت ميان كارخانه و بازار وجود دارد ارایه كد ملي الزامي است بدین صورت هر مشتری تنها مجاز به خرید یک دستگاه است و بدين وسيله سعي مي كنيم با دلال‌بازي برخورد كنيم.


امكان خريد محصولات به صورت مستقيم از كارخانه وجود دارد؟


خير. شرايط لازم براي خريد هر چه آسان‌تر محصولات در نمايندگي‌ها و از طريق فروش اينترنتي وجود دارد.


علت تاخير در عرضه محصولات ايران‌خودرو به خصوص تندر90 و رانا چيست؟


رانا و تندر از جمله خودروهايي بودند كه در شرايط تحريم در مورد تهيه قطعات آن‌ها دچار مشكلات جدي شديم. البته در اين‌جا بايد نكاتي را متذكر شوم؛ خودكفايي به اين معني نيست كه ما تمامي قطعات را خود توليد كنيم. متاسفانه معني خودكفايي بد تعبير مي شود. البته در صنعت قطعه‌سازي اقدامات بسياري انجام شده است. وجود بيش از شش هزار قطعه‌ساز در كشور و اشتغال ميليون ها نفر نشانگر توجه به صنعت قطعه‌سازي است. ما بيش‌ترين تعداد قطعه‌سازي در دنيا را داريم، اما تمامي قطعات را توليد نمي كنيم. بعضي از قطعات تكنولوژي هاي بسيار پيچيده اي دارند كه اگر شما بخواهيم وارد آن شويد بايد ميلياردها تومان در زمينه نرم‌افزار آن سرمايه‌گذاري كنيد كه اصلا توجيهي براي اين امر وجود ندارد و در دنيا نيز مرسوم نيست.


دانش بعضي از قطعات نيز متعلق به كشورهاي خاص است. در صنعت خودروسازي، اين روش، رويه اي كاملا مرسوم است اما در شرايط سال گذشته اين موضوع نيز همواره مورد سوال قرار مي گرفت. ماپس از تحريم هاي سال گذشته سعي كرديم قطعاتي را كه از پژو دريافت مي كرديم را خود تامين كنيم. البته در اين ميان موضوعات ديگري مانند عدم گشايش اعتبار (ال‌سي) محدوديت مبادلات ارزي و ريالي به مشكلات ما اضافه كرد.


سوالي كه بعضي وقت‌ها مي‌شنويم اين كه چرا اغلب محصولات به رنگ سفيد عرضه مي‌شود؟


 ما رنگ محصولات را بر اساس نياز‌سنجي هاي بازار عرضه مي كنيم. در مقطعي و بر اساس نياز مشتريان، رنگ سفيد بيش‌ترين متقاضي را داشت. البته شرايط بازار و رنگ خودرو مانند تمامي بازارها متغير است؛ يعني ممكن است ذائقه متقاضيان خودرو تغيير كند. در هر حال مشكلي در اين زمينه وجود ندارد و در آينده سعي مي كنيم كه خريداران امكان انتخاب رنگ مورد علاقه خود را داشته باشند.


فروش 206 و 207 اتوماتيك چه زماني دوباره آغاز مي شود؟


 با توجه به شرايط فعلي حاكم بر تامين قطعات و توليد، امكان عرضه اين محصولات وجود ندارد.


در مورد نوسازي خودروهاي فرسوده برنامه خاصي داريد؟


خير. فعلا برنامه اي نداريم؛ اين طرح نياز به نقدينگي بسيار زيادي دارد. در گذشته در اجراي نوسازي خودروهاي فرسوده طرح كليد به كليد انجام مي شد. در آن زمان امكان فروش محصولات به صورت نقد و اقساط وجود داشت اما در شرايط فعلي، ايران‌خودرو امكان انجام اين موضوع را ندارد مگر اين‌كه سازمان هاي مربوطه به ما كمك كنند كه در آن صورت ما هم به سهم خود اقدامات لازم را انجام مي دهيم.


آيا 206 ساخت داخل با 206هايي كه در گذشته توليد شده فرق دارد؟


بخش عمده اي از قطعات 206 توسط قطعه‌سازان توليد مي شود اما بخش ديگري را كه تا تابستان سال گذشته از شركت پژو دريافت مي كرديم توانستيم خودمان از منابع ديگر تامين كنيم. ما قطعات 206 را بر اساس استانداردهاي شركت پژو و از همان منابعي كه اين شركت دريافت مي كرد تهيه مي كنيم، بنابراين كيفيت آن‌ها تفاوتي با هم ندارد.


بسياري از خوانندگان مي‌پرسند، «دنا» چه زماني وارد بازار مي شود؟


بر اساس پيش‌بيني‌ها، توليد دنا در اسفند سال جاري به صورت نمونه‌سازي انجام مي شود و توليد انبوه اين محصول در فروردين سال ‌آينده خواهد بود.


براي مشترياني كه قصد خريد خودرو به صورت ليزينگي را دارند، كدام ليزينگ‌ها مورد تاييد ايران‌خودرو هستند؟


بسياري از شركت هاي ليزينگي، خودرو را از ايران خودرو خريداري و با توجه به شرايط خود اقدام به فروش اقساطي مي كنند كه در اين زمينه ايران خودرو نظارت و مسووليتي ندارد، اما ليزينگ هاي «ايران‌خودرو»، «غدير» و «ايرانيان» براي ما شناخته‌شده هستند.


افزايش قيمت محصولات شامل افرادي كه پيش‌خريد مي كنند هم مي‌شود؟


به طور كلي دو نوع پيش فروش قطعي و غير‌قطعي وجود دارد. در پيش فروش غير‌قطعي يا عادي، سود مشاركت و سود تاخير به ثبت‌‌نام‌كنندگان تعلق مي گيرد و البته محصول به قيمت روز ارسال دعوت‌نامه محاسبه شده و در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. اما در پيش فروش قطعي، 60 تا 70 درصد از كل قيمت خودرو دريافت شده و قيمت آن نيز در زمان ثبت نام كاملا مشخص و قطعي است اما به آن سود مشاركت تعلق نمي گيرد.


 مشكل صدور بيمه‌نامه خودروهاي تحويلي بر طرف شد؟


در مقطعي، در مورد بيمه البرز مشكلي وجود داشت كه برطرف شد و براي خريداران نيز بيمه‌نامه‌هاي جديد صادر شده است، اما اگر افرادي در اين خصوص دچار مشكل هستند، رسيد واريز بيمه‌نامه خود را به معاونت بازاريابي و فروش تحويل دهند تا در اسرع وقت بيمه‌نامه ديگري براي آنها صادر شود.


آيا مشتري مي تواند وضعيت خودروي ثبت‌نامي خود را مشاهده كند؟


با ثبت نام در سايت هنوز خودرويي به خريدار تعلق پيدا نكرده است، اما در اين زمان مشتريان مي توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي ايران‌خودرو، آخرين وضعيت قرارداد خود را پيگيري كند.


آيا افرادي كه خودروهاي خود را به صورت اقساط و با چك خريداري مي كنند مي توانند نسبت به فروش خودروهاي خود اقدام كنند؟


 تا زماني كه بدهي‌هاي خودرو پرداخت نشده و سند خودرو در رهن شركت ايران خودرو باشد مشتري حق انتقال خودروهاي خود را به غير ندارد و چنين معاملاتي را توصيه نمي‌كنيم.


 


 برخي از خوانندگان سوال مي‌كنند كه آيا مشكلات قبلي سمند با موتورEF7 برطرف شده است؟


 فعلا در اين خصوص مشكلي وجود ندارد و مشتريان مي‌توانند با خيال آسوده، اين محصول به‌روز و كم‌مصرف را خريداري كنند.


 و صحبت پاياني؟


ما در شرايط خاص اقتصادی هستيم و متاسفانه تحريم هاي جديد كه از دهم تير، مستقيما صنعت خودرو را هدف گرفت، باز هم مشكلات فزاينده‌اي را براي صنعت خودرو ايجاد مي‌كند اما تاكنون به لطفا خداوند از تمامي بحران‌ها عبور كرده‌ايم و اين بار نيز به آينده به خصوص به پايان سال خوش‌بين هستم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۱۸۴
انتشار یافته: ۳۶۰
ناشناس
|
Japan
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
3
53
به اميد ورشكستگي كامل اين صنعت پكيده
مدیر پایگاه این صنعت مال این کشور مال این مردم است مال شماست هر وقت بهتر را ارائه دادیم آن وقت چنین آرزویی کنید حداقل برای بهبود آن تلاش کنیم.... نه این که به فکر نابودی وورشکستگی باشیم چون طبق میل ما نیست.....
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
شک نکینید این صنعت تو ایران چرخش پنچره. باید به امید ورشکستگیش باشیم تا چاره ای برای بهبودی. .................
مدیر پایگاه انسان با امید زنده است و چاره ای جز امیدواری ندارد. باید به بهبودی واحیا فکر کرد و گرنه زندگی بدون امید ممکن نیست . اگر قرار باشد همه چیز را تعطیل کنیم و وارد کنیم پس چطور زندگی کنیم درآمد داشته باشیم اشتغال ایجاد کنیم
کسانی که همه زندگی خود را صرف تاسیس ایران خودرو کردند با امید کار کردند و حتی در روزهای اول پول تاکسی و مخارج روزانه خود را نداشتند چون هر چه داشتند سرمایه گذاری کردند
و حالا بعد از 50 سال ما برعکس فکر می کنیم به جای تقویت آن به فکر واردات آخرین مدل ها هستیم....... این حق انسان است که هر چه می خواهد سوار شود اما برای همه امکان پذیر نیست چطور می شود سال یک میلیون خودرو وارد کرد از کحا دلار تهیه کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
فعلا كه پاداش چندصد ميليوني اش ماله مدبرانه...
آيا شركت ملي بايد انقدر پاداش دهد...
................
آیدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
0
26
نمایندگی ایران خودرو حواله ای بابت شش ماه دیرکردشان در تحویل خودروی پژو پارس بمن دادند، که الان دقیقا دو ماه است شاید بیست بار به بانک مراجعه کردم و حساب ایران خودرو همیشه خالیست.
خب شما جای من باشید چه احساسی پیدا می کنید؟
آرزوی موفقیت برایشان می کنید؟
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
0
17
جاي بسي تاسف است که هنوز اندر خم يک کوچه ايم.
اگر ايران خودرو بره تو کار واردات ماشين بسيار سنگين تر و عاقل تره .
با اين سوداي که وارد کنندهاي ماشين ميخورن ايران خودرو هم بره اين کاره شه خيلي بهتره. تازه مردم دعاشون هم ميکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
0
21
گفته بوديد عدم تحویل به موقع محصولات برای مردم قابل درکه که دروغ گفته بودید (ایران خودرو سه ماهه که ماشین منو تحویل نداده وباز هم فروش فوری میزاره هیچکس هم جوابگو نیست برای شکایت هم به 096440 زنگ میزنیم شماره پیگیری میدن ,بعد هر سری زنگ میزنیم میگن مرکز فروش جواب استعلام رو نمیده . کلا مسخرمون کردن دستمون هم به هیچ کجا نمیرسه.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
1
24
فقط باید واردات تا حدودی آزاد شود که این دو خودرو ساز برای مردم گرب نرقصانند.
ali
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
2
23
به اميد ورشكستگي ........
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
11
دلخوشیمون یک ماشین برای تعطیلات تابستانی بود که تابستون هم داره تموم میشه و با دو ماه تاخیر از ماشین خبری نیست این کارمندان 096440 بدونن که .............. شما رو چه به رقابت؟ به مردم خودتون رحم نمیکنید حالا میخواید ماشین صادر کنید افغانستان؟ آسیبی که شما .... به مردم زدید جنگ هشت ساله نزد!!! ...........
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
0
10
مسوولين ارشد ايران خودرو وسايپا بايستي بخاطر ..............
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
21
واقعاً مسخرست، شما که از مدتها پیش نمیتونین خودروی ثبت نامی مردم رو تحویل بدین چرا پیش فروش سایتتون بازه؟ آخه چقدر این مملکت ...........؟ اگه وجدان داشته باشید زمان تحویل خودرو رو دقیق اعلام می کنین و اینهمه خونواده زحمتکش رو آواره نمی کنین. یکیش خودمم که از برج 11 سال 91 پرایدم رو فروختم 206 ثبت نام کردم حالا که 2 ماه از تیرماه که موعد تحویل ماشین بوده و به هر جا زنگ میزنم جوابگو نیست و تازه میگن شاید چند ماه دیگه این تاخیر طول بکشه می فههم که چه اشتباهی کردم زن و بچه بی گناهم رو به خاطر بی مسئولیتی ............ از مسافرت و برنامه های تابستون محروم کردم دلم واقعاً میخواد مسئولین تقاص این ظلم رو پس بدن تا دل خیلی ها خنک شه
به امید ورشکستگی همه مردم آزارها
این نفرین از ته دل پر درد من بود
مدیر پایگاه نمونه مشکل شما را دیگران به شکل دیگری دارند مدیر - کارخانه - مسوول ....
پس به جای نفرین آرزو کنیم دست به دست هم بدهیم و مشکلات را کاهش دهیم ورشکستگی دیگران مشکلی از ما حل نمی کند خدا همه را هدایت کند مشکلات را کاهش دهد سوء مدیریت ها را کاهش دهد....
نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
11
با سلام
حضرتعالی پس از تعیین قیمت توسط شورای رقابت از مشتریانی که اضافه پرداخت کرده بودند بابت این پرداخت و تاخیر 2 تا 3 ماهه در تحویل خودرو عذرخواهی نموده و فرمودید پرداخت اضافه را برمیگردانید .که البته گویا فراموش نمودید.
شکایت بنده با وجود گذشت 5 ماه هنوز در حال اقدام در اداره فروش میباشد البته یکبار هم حضوری مراجعه نمودم که فرمودند 1میلیون و خورده ای باید برگردانیم که پس از یک ماه خبری نیست. شماره پیگیری 308750
على
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
0
11
هر چند كه اين اظهار نظرها چون ميخ آهنين نرود در سنگ و كك مسؤلين را هم نمى گزد ولى براى خالى كردن عقده هاى در دل گره خورده شايد مرحمى باشد
آخه ادماى حسابى وقتى كه با ٣ ماه تأخير هنوز خودروهاى ما رو تحويل ندادين ( از بهمن ٩١ ثبت نام كرديم قرار بوده تير ٩٢ تحويل بگيريم) چطور و با چه مجوزى مرداد ماه جهت تحويل ٣٠ روزه ثبت نام ميكنيد .
آخه چه مرجعى وقتى مىبينه شما تعهدات قبلى تون رو انجام ندادين بهتون اجازه كلاهبردارى جديد ميده . از دست ما كه كارى بر نمياد حسابتون با كرام الكاتبين
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
0
10
ایران خودرو همه رو سر کار کذاشته.ماشین نمی دی چرا پول مردم رو می گیری؟این کار از ...... بدتره.مردم رو تو دردسر انداختن کار درستیه؟تا کی باید حمایت بشید.100 سال خوبه.شما قصد رقابت ندارید,قصد ..... دارید.
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
0
9
واقعا که همه رو مسخره کردن ما6 ماهه ثبت نام کردیم هیچ کس پاسخگو نیست
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
0
5
ایرانخودرو باید ............اخه مسلمون تو که ماشین نداری ...........پیش فروش میکنی ...............ماشین از سالن 1 و 2 بود تحویل بگیرین
...............
اینم بگم جالب بنده با چند مورد بند پ الان 5 ماهه نتونستم تحویل بگیرم یه سورن رو -فقط میتونم بگم ایران خودرو در مقابل خودرو ساز های خارجی .............
مدیر پایگاه شما برای خرید سورن تلاش می کنید و این نکات را مطرح می کنید
بهتر نیست با لحن بهتری انتقاد کنید؟ که قابل انتشار هم باشد
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
داداش من گل من بابا شما فکر کنم در این شرایط قرار نگرفتی قبول دارم لحن تند و ناپسنده اما لیاقت لحن بهتری رو ندارند -شما فرض کن پول جمع میکنی 35000000 تومن میدی به ایران خودرو میگه موعد تحویل 30 روزه خوب شما خوشحال که 30 روز دیگه ماشین داری و با همین خیال دردی که داری به ماشینی که ارزشش 17900000 تومنه 35 تومن میدی رو فراموش میکنی و این خیال بعد چندین ماه انتظار تبدیل به دردی بزرگ تر میشه و شرکت به هیچ کدوم از تعهد هایش نه تنها عمل نمیکنه بلکه با لحنی بد تر از انتقاد قبلی من چیزی هم طلبکار میشه- بد تر اینکه هنوز هم مدیران این کارخونه وعده های تو خالی میدن بدون کوچک ترین عذر خواهی یا احساس مسولیت- خواهش میکنم بند اخر رو سانسور نکن ختم کلام ( ماشین نداری قطعه نداری دلار نداری برنامه نداری نمیتونی به خدا قسم کار گناه و حرامی میکنی دوباره پیش فروش و ثبت نام میکنی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
1
9
یکی نیست بگه اخه شما که ماشین های قبلی که 2 تا 3 ماه از تحویلش گذشته تحویل ندادی چرا باز پیش فروش می کنی ، این یعنی ....
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
0
8
با سلام از انتقاد قبلی من 1 ماه گذشت و من هنوز سورن رو تحویل نگرفتم- فکر کنم ما الکی داریم اینجا درد و دل میکنیم -اصلا حرف این مردم به گوش این آقایان میرسه- به حرمت عاشورا شما رو به خدا پیگیری کنید-به آقای بابایی بگید ............. هیچ کدوم از حرف های ما به گوش هیچ کس نمیرسه-جواب اعتماد ما به قرارداد بکطرفه ایران خودرو اینه-
شما وظیفه دارین حرف ما رو به مسولین برسونین از دست ما که کاری بر نمیاد- بزرگترین اشتباه زندگی من اعتماد به ایران خودرو بود که منو داره روانی میکنه بعد 7 ماه و هیچ کس اهمیتی نمیده!! .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
0
7
با عرض سلام.شما که کاملا خودتون واقف هستید که نمی تونید خودرو ثبت نامی را سر موقع مقرر تحویل دهید چرا موقع ثبت نام زمان تحویل تعیین می کنید؟!!!!راحت بگید تحویل در چندین ماه آینده!!!!!!!متاسفانه شرکت ایران خودرو به جای جواب منطقی فقط دنبال دلایل پوچ.این مال امروزو دیروز نبوده و نخواهد بود.((شما که نمی تونید به تعهداتتان عمل کنید این کار را به بخش خصوصی واگذار کنید)) وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
2
با سلام خدمت تمامی دوستانی که نظر دادن و گلایه داشتن من میگم که یه کارخونه خودرو سازی داخلی با قدمت چندین ساله بیاد این کار رو با مردمش کنه و کسی هم درد این مردم رو نشنوه و یکی با جیب پر به خواسته های مردم اینطوری جواب بده وای به حال بقیه صنایع کوچکتر.هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
4
بایه نامه سود تاخیر۴ماهه هر روز از سر کار مرخصی میگیرم میرم بانک اما حساب خالیه شکایت کردم جواب ندادن میگن حسابو شارژ میکنیم هرکی زود رسید میبره لااقل از سایپا یاد بگیرید کارت گارانتی عابر بانکه و سود و مبلغ تاخیر را تو اون واریز میکنن دیگه نزدیکه از کار اخراج بشم ..........
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
2
واقعاگل کاشتین اولین باروآخرین بارشدایران خودروماشین ثبت نام کردم توبه امیدوارم دربسته شه بحق پنجتن 3ماه تاخیر هنوزمیگن معلوم نیست
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
7
......... ٢ ماه ماشينمو ندادن.پارس ثبت نام كردم. نه جواب درست حسابي نه تاريخ مشخصي نه هيچي! .............شما هم همش دنبال لحن مناسبين!!! اينا رو با وزير صنعت و معدن و هر كس ديگه اي كه داره ازشون حمايت ميكنه باید مطرح کرد....
مدیر پایگاه علی آقا حق داری عصبانی باشی اما فحش و ناسزا مشکلی را حل نمی کند. باید مشکل را با زبان و ادبیات محترمانه گفت چون ما هم وظایفی در مقابل مردم داریم....
ما هم وظیفه داریم به خاطر خانواده ها و بچه ها و هر کسی که این متن ها را می خواند اصلاح کنیم و امکان انتشار ناسزا و فحش را نداریم...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
0
خسته نباشید 5/3/92برای سمند EF7ثبت نام نموده ام تمامی مبالغ را پرداخت نمودهام قرار بود مهرماه تحویل بدن ضمن تشکر لطفا دلایل تتاخیر را بفرمایید
محبوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
4
سمند شهريور ثبت نام _ نوبت تحويل آبان
سند ميفرستين با كارت سوخت دوباره پس ميگيريد
جواب علي اقا رو هم كه....
واقعا جواب بديد اين همه تاخير و جواب ندادن رو ببينيم چي داريد بگيد
پاسخ ها
محمد م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
خانم . این آقای معاون فقط ........
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
1
حالا اگر مشكلاتي داريد كه زياده ربطي به مشتري بي چاره نداره چرا پيش فروش ميكنيد چرا فروش نقدي وبيرون توبازار آزاد داريد فقط وفقط مي خواهيدتنور بازارگرم براي خودتون نگهداريد با اين كارا مي خوايد صنعت خودرو رونق پيدا بكنه؟مي خوايد وجعه خوبي داشته باشيد؟وقعاً دست خوش شما بااين تعهدادتان مشتريانتونا نابود كرديد!!!!!!!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
0
واقعاً اگر هركجا دنيا اينجور با مشتريان خودبرخوردكنند صنعت آنها يكروز دوام پيدا نمي كند وقعاً ما چقدر گ.......!شما كه توانايي توليدزياد وكيفيت محصول را نداريد چرا پيش فروش نقدي ومشاركتي وفروش بازارآزاد انجام مي دهيد؟گناه مشتري بيچاره چيست؟ شما به هرنحوي است بازار سود ومنفعت براي خود نگه ميداريد . واقعاً دست خوش ! چرا نمي گذاريد واردات خودرو آزاد بشه ما اگرنخواهيم خودكفا باشيم (مونتاژ سودجويانه).چه كسي را بايد ببينيم
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
1
2
رنج نامه صنعت خودرو ملی
واقعاً اگر هركجا دنيا اينجور با مشتريان خودبرخوردكنند صنعت آنها يكروز دوام پيدا نمي كند(شما با تعمیل کردن مشتری برای خود نگه داشتید) وقعاً ما .............! شما كه توانايي توليدزياد وكيفيت محصول را نداريد چرا پيش فروش نقدي ومشاركتي وفروش بازارآزاد انجام مي ديد؟و بعد میگید روند تولید کنده .گناه مشتري بيچاره چيه؟ شما به هرنحوي است بازار سود ومنفعت براي خود نگه ميداريد . واقعاً دست خوش ! چرا نمي گذاريد واردات خودرو آزاد بشه.( برای حمایت از خودرو ملی ). که مردم خود خودرو شان انتخاب کنند نه انداختنی باشه ما اگرنخواهيم خودكفا باشيم چه خودکفایی ؟ جیب پرکنی (مونتاژ سودجويانه).چه كسي را بايد ببينيم به این ملت رحم کنید.
مدیر پایگاه اگر قرار باشد هر وقت مشکل داریم کمر به نابودی صنعت و کارخانه و حرفه و شغل ببندیم هیچ کاری درست نمی شود راه حل نابودی و از بین بردن نیست راه حل صبر و مدارا و تصمیم درست گرفتن و کاهش هزینه است
در زمان جنگ تولید خودرو و قطعات به مراتب کمتر از این بوده و مردم تحمل می کردند اگر حالا کمتر بخریم مگر چه اتفاقی می افتد چرا انتظار داریم همچان بخریم و مصرف کنیم
اقا امسال نشدسال دیگر اما واردات و سیل کالای خارجی دردی را دوا نمی کند اوضاع را بدتر می کند....
حمیدرضا ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
0
2
خیر نبینین خدا ازتون نگذر
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
0
1
حیف اسم ایران عزیزمون ..........
محم م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
4
با سلام . سمند ef7 تحویل یکماهه ثبت نام نمودم . 17 روز از مهلت تحویل گذشته خبری نیست . ماشین قبلی را فروخته ام و مشکل تردد داریم . ..................
رضا
|
Japan
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
0
2
باسلام خدمت همه. منم مرداد یهslx ثبت نام کردم تا حالا که 18دی باشه خبری نشده. خدایا دردمونا بکی بگیم که.........
سمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
0
0
من سمند تحویل دی نوشته بودم امروز که ۲۳دی هنوز نیومده جالب این بود که خودروی قبلی ام رو شش روزه تحویل دادن.خدا ازشون نگذره.اخه تمام پول رو می گیرن چرا ماشین نمیدن
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
4
مدتی پیش پشت یه سمند تاکسی خوندم
خر بخر ماشین نخر
اون موقع فقط خندیدم به جمله ولی وقتی حدود یه ماه پیش رانا خریدم تازه فهمیدم جی کشیده اون بنده خدا.
یه رانای صفر به نظرتون فقط باید نیم ساعت کار کنه؟؟؟؟؟ از همون موقع تو نمایندگیه خودشون موندن چشه!!!!!!!!
فريب خورده
|
United States of America
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
0
1
............... با اين حرفانون كجاي دنيا انطورخودرو تحويل مردم ميدهند اعتماد كردم خودرو پارس تي يو ٥ ثبت نام كردم حالا كه دو متهداز زمان تحويل آن گذشته ميگويند بيا تبديل به پارس سال كن تازه اون هم نداريم بديم بعد زنگ ميزنم نمايندگي هايي كه آگهي دادن پر تي يو ٥ است دست دلالها حوالش ده تا دهتا موجوده اينا اذ كجا مياد جرا اوني كه مصرف كنتده واقعي است ماسين شرو بهش نمديد جرا دروغ ميگيد پس اي نماينده ها ماسين كم ياب رو از كجا آورده اند يكم صداقت داشته باشيد با تحويل اصولي وبه به موقع و وعده درست هم اعتمتد مشترياتون افزايش بديد هم بازار كاذب رو از بين ببريد هم فروش را بالا ميبريد همش كج روي همش دروغ
یاسین 1
|
United States of America
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
0
0
سلام
چی این ایران خودر من الان نزدیک 6 ماه شد ماشنمو بهم تحویل ندادن
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
0
2
سمند ef7ثبت نام کردم فروش فوری توجه کنید فوری اما 2 ماه ازمان تحویل گذشته خبری نیست .عملا توسط ایران خودرو سر کار گذاشته شدم هیچکس توجه کنید هیچکس پاسخگو نیست انوقت شما سایت محترم مردم را به آرامش دعوت میکنید و از ناسزا گفتن یر هزر میکنید .خودتون جای ملت بودید و این همه گله ای سرکار میرفتید صبرتون را از دست نمی دادید . توجه داشته باشید ایران خودرو مارا سرکار گذاشته . این صنعت خودروی وطنی نام وطن را لکه دار میکند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
1
در تمام دنیا، در صنعت خودرو چند نکته اهمیت بسیار دارد:
1- کیفیت خودرو که ایران خودرو نداره!
2- خدمات پس از فروش و گارانتی که مسخره است!
3- به روز بودن و طرح های جدید که ...!
4- احترام به حقوق مشتریان و تعهد در قبال قراردادهای منعقده که ! ، .... چه بگویم که همه بهتر می دانند...!
به امید اینکه روزی این شرکت لیاقت کافی برای به یدک کشیدن نام ایران عزیزمان را داشته باشد.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
با سلام. والا من این نظرات دوستانو خوندم نا امید شدم! که چرا این حماقتو کردم و از ایران خودرو ماشین ثبت نام کردم ! با هزارتا گرفتاری و قرض 26600000 پول بی زبونو به حسابش ریختم آخه چرا ؟! خدا کنه تا عید تحویل بدن
علی رفیع بلداجی
|
Azerbaijan
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
5
0
من از- باکو در کشور آذربایجان تماس می گیرم . چون می خواستم به عنوان یک ایرانی از تولیدات کشورم استفاده کنم اقدام به خرید یک دستگاه خودروی پارس کردم و تمام وجه را هم داده ام . ولی متاسفانه اکنون دو ماه است ، خودروی ثبت نامی را تحویل نداده اند لذا اینجانب نمی دانم با چه کسی صحبت کنم و دلیل این بد قولی را از کی بپرسم . چون با عدم تحویل این خودرو اینجانب متحمل خسارت شده ام لذا با احترام خاص تلفن ریاست را برایم ارسال نمایید .
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
2
با سلام ، ............. آخه واقعا چه معنی دیگه ای داره وقتی ماشینی که قرار بوده شش ماه پیش بدی رو نتونسی بدی ، اون وقت الان میای فروش فوری میزاری میگی 30 روزه میدی!
بالاخره یه روزی یه جایی باید جواب پس بدید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
0
منم واقعا متاسفم
ترا خدا در این چند شرکت به اسم ! تولیدکننده خودرو !!!! را ببندید زودتر و نمایندگی شرکت های مطرح مثل پژو فرانسه !! را بزنید تا بهترین خودروهای دنیا را با قیمت منسب خریداری کنیم !!!! بابا دیگه با این پولا ماشین نمیشه خرید ! اونم با این کیفیت ! با این نحوه ثبت نام ! سایت باید همیشه باز باشه ! هرک خوست همان لحظه بتونه نقد بخره و 1 هفته بعد بهش تحویل بدهند !!! نه اینطوری !!!! با این دلال بازی ها و سودآوری برای یک سری نفرات !!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
1
شما که می گین ما سود تاخیر در تحویل به مشتیان می دیم سود30ملیون تومان تو 3ماه تاخیر می شه 200هزار تومان
به امید..........
راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
0
2
من برج 7 اقدام به خرید سمند کردم با شرایط ویژه و تحویل 3 ماهه،آخه خدا خیرتون نده یه پراید داشتیم باهاش زندگیمونو میکردیم هنوز میگن اصلا" معلوم نیست کی تحویل بدن ،بابا من یکسال تموم میرم سره کار که عید را در تعطیلات راحت باشم حالا باید به خواب ببینم که ماشین را تحویل دادن
تروخدا بگین کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی مثل راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
0
2
بازهم نظر رادو اینکه تروخدا راستشو بگین و مارو سر کار نذارین اقلا بگین چند ماه دیگه و ما ببینیم چه خاکی سرمون میریزیم !!!!!!!!!
راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
1
مجدد سلام
ببخشید جسارت نشه بهتون اینجا پیام گذاشتن اصلا" تاثیری هم داره ؟
کسی قصد جوابگویی نداره؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
0
من مهرماه برای سمند EF7 efj ثبت نام کردم. موعد تحویل دی ما بوده اما اصلا هیچ خبری نیست. متاسفانه اینقدر هم از مشکلات این ماشین شنیدم نگرفته دل چرکین شدم.
پول رو که با تاخیر یه ماهه پس میدن و با سود کمتر. اگه انصراف هم ندی اصلا نه ماشین میدن و نه پاسخگو هستند.
بخدا این رو از ته دل میگم
راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
0
مجدد سلام
با من از طرف نمایندگی تماس گرفته شده برای تبدیل خودرو از یورو 4 به یورو 2و تحویل فوری،آیا از لحاظ پلاک گذاری مشکلی پیش نمیاد؟،ممنون میشم اگر جواب بدین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
0
0
بازهم گلی به جمالشون که برای تبدیل تماس گرفتن اقای راد نمایندگی که ما ثبت نام کردیم این زحمت رو به خودشون ندادن خودمون پیشقدم شدیم و تبدیلش کردیم واسه پلاک گذاری اصلا مشکلی پیش نمیاد اگه تبدیل نکنین همینجوری باید علاف باشین
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
1
0
سورن ELX EF7 ثبت نام آذر91 برای تحویل اردیبهشت92- خرداد92 تکمیل وجه کردم و قرار شد تا آخر خرداد تحویل بدهند. الان بیشتر از 9ماه از تکمیل وجه میگذرد و هیچ جوابی نمیدهند و فقط میگند تولید نداریم و به پول ما هم میخواهند 12% سود بدهند به جای حداقل 22% بانکی. 096440 هم فقط سرکار میگذاره و هردفعه شماره پیگیری میدهد!!!
سازمان حمایت از مصرف کننده هم شکایت کردم، جواب میدهند از طریق محاکم عمومی اقدام کنید!!!
واقعا موندم که چکار کنم!!!
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
2
سلام آقای ایرانخودرو بالاخره این سمند EF7 مشکلاتش رفع شد؟ یا بازم حرف؟ هرچی می خواهیم مثل شما مثبت فکر کنیم نمی شه؟ میشه!؟؟ واشر سرسیلندر و اویل ماژول کیفیت بالا بذارید! راهنمایی خواستید بگید تو رو خدا، مرسی می بوسمتون
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
1
با سلام خدمت همگی-دهه فجر ثبت نام کردم واسه پژو 405یورو 4تحویل یکماهه خوشحال از اینکه تعطیلات عید با خانواده و همراه اقوام مسافرت خوبی خواهیم داشت.اما غافل از اینکه اسمش تحویل یکماهست.همه اقوام رفتن مسافرت و پی خوش گذرونی من و خونوادم که دو ماهه بهشون قول مسافرت داده بودم نشستیم کنج خونه و افسوس این ثبت نام اشتباهمون رو می خوریم.چقدر بی مسئولیتین شما ؟چرا یه مرد رو شرمنده خانوادش می کنید؟؟؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
0
به نظر من مدیران ایران خودرو از زمان شروع پروسه ثبت نام از عدم امکان تحویل به موقع خودرو مطلع اند و فقط بخاطر عدم امکان دریافت تسهیلات از سیستم بانکی و همچنین تفاوت فاحش در نرخ سود مشارکت و دیر کرد که معمولا 18 و 12 درصد است اقدام به پیش فروش می نمایند از شهریور 92 به امید دریافت خودرو در دی 92 ثبت نام کرده ام اما تاکنون نه تنها خودرو پژو پارس خود را دریافت نکرده ام بلکه هیچ کس هم پاسخ مناسبی نمی دهد به تازگی هم متوجه شدم مابه التفاوت مالیات بر ارزش افزوده را از من می گیرند به خدا این یک مدل اجحاف می باشد
مسئولین قوه قضائیه و نماینده گان مردم تو رو به خدا به فریاد برسند.
مجید
|
United States of America
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
1
اول سلام به شما مسول محترم ایران خودرو آقایی بابایی دوم اینکه اینقدر نظرات منفی درموردسمند EF7 دادن که ماهم ترس تو دل ما افتاد چون دارن جای گزین تاکسی میکنند ومن هم راننده تاکسی هستم وراستش میترسم با این شرایتی که سمند داره بگیرم چون میگن گیر بکسش زود خراب میشود وتو نمایندگیها هم کار ادمو راه نمی اندازند تو رو خدا درسته این حرف ها
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
2
2
من سمند ثبت نام کردم
الان پولشو لازم دارم و کنسل کردم15میلیون دسته ایران خودرویه
میکن پولش 50روز طول میکشه؟
از کجا میتونم پیگیر باشم
الهام دادخواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
باسلام واحترام.....من درتاریخ10اسفندماه92یک پزوپارس دوگانه ثبت نام کردم تاریخ تحویل اون31شهریور93حدودا40روزدیگه میشه میخوام بدونم الانم طبق گفته های دوستان ازمنم 6ماه 8ماه بایددنباله تحویل گرفتنش بدوم؟گرون که کردیدپایین بیاهم که نیست حداقل توتحویل دادن مردم روعذاب ندید.ممنون میشم جواب بدید....باتشکر
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
0
1
با سلام
من شهريور ماه يه سورن elx ef7 ثبت نام كردم كه تحويلش ديماه ميشه.واقعا ديماه ماشينو تحويل ميدن يا نه؟كه حداقل برم كلا انصراف بدم و خيال خودمو راحت كنم
امین رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
0
با سلام من در تاریخ 2/2/93 تندر 90 ثبت نام کردم ولی الان که 22/8/93 است هنوز ماشین را تحویل ندادند و می گویند جریمه تاخیر می دهند اگر من می خواستن جریمه بگیریم پولم را در بانک سرمایه گذاری می کردم نمی دانم کی ماشینم را تحویل می دهند
پژوهشگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
0
يك سوال:
آيا اين عدالت اقتصادي است؟
بخاطر اينكه چند هزار كارگر نان بخورند چند ميليون نفر خوردو بي كيفيت سوار شوند و جانشان در خطر باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
0
0
vaghean moteasefam vase ...........?!
shom ya az pase iran khodroo bar nemiain ya .......... ke hame mardomo azar bedin va man az tarafe hame mardoom ...... migam be kasani ke mitoonan vaziat ro az in behtar konan va nemikonan
hadas mizanam nazaram sabt nashe !!!!!!!!!!!!
مدیر پایگاه قلی جان فارسی بنویس تا همه نظر شما را بخوانند و ضمنا مودبانه بنویس تا حذف نشود.
انتقاد خودتان را فارسی بفرمایید. دلیلی ندارد که انتقاد منتشر نشود فقط باید مودبانه باشد
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
0
من سمند سورن ELX ef7ثبت نام کردم و موعد تحویل آن بهمن 93 مى باشد.توروخدا اگه به موقع تحويل نمی دن بگید تا زودتر انصراف بدم.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
0
سلام من یه سمندef7دوگانه ثبت نام کردم درتاریخ 28 ابان93 که البته ازنوع فوری 30روزه هستش میخوام بدونم ماهم قراره واسه گرفتن خودرو اینقدر اذیت بشیم و.......لطفا جواب بدین باتشکر
لیلا مهرابی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
0
1
مردادماه93 ثبت نام کرده موعد تحویل دی93 بوده ولی تاکنون دعوت نامه نیامده تکلیف چیست حداقل ال 90 ندارید پارس جایگزین کنید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
0
برای خودروهای ثبت نامی دنا، توی قرارداد رسما ذکر شده که سود مشارکت 20 % و جریمه تاخیر 12% اما حالا که دعوتنامهء ماشین بعد از 5 ماه تاخیر اومده، جریمه تاخیر رو 6% یعنی دقیقا نصف محاسبه کردن، و هیچ کدوم از مدیراشون هم پاسخگو نیستن در حالیکه تمام کارمندای بخش بازاریابی و فروششون ازین قضیه خبردارن
امیر حسین
|
United States of America
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
0
سلام.خداوکیلی هرکی اطلاع دقیق داره جواب بده. ال 90ثبت نامی ایرانخودرو با موعد تحویل دی هستم حال1-ایا تا پایان سال خودرورا تحویل میگیرم یا نه؟2-مدل 93میدهند یا 94؟3-الان ثبت نامی های چه ماهی برایشان دعوتنامه رسیده است؟4-تک ایربگ نوشته ام ایا 2ایربگ میدهند و مابه تفاوت را میگیرند یا همان تک ایربگ؟5-تفاوت قیمت پارسخودرو با ایرانخودرو چیست و ایا تفاوا قیمت تنها مربوط به خشک است یا کارکرده را هم شامل میشود؟خدا وکیلی هر کی میدونه راهنمائی کنه شاید تا شب عید من هم صاحب خودرو شدم.باز هم ممنون
عسگر چاره ساز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
0
برابرقرارداد۴۰۵۸۷۵۵۸۱۱به تاریخ نهم شهربور۹۴
برای۲۰۶تیپ۲ ثبت نام.وبعد ازدعوت
نامه۲۷دی مانده قیمت را واریز کردم
تحویل آخردی بود.تاحال خبری نیست
شماره مشتری۸۵
۱۶۲۲۷۳۴ ارومیه کد نمایندگی۱۹۲۱
راستگو.لطفا راهنمایی فرمایید.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
0
با سلام خدمت همه همشهریان عزیز
خیلی جالبه من خیلی از نظرات را خوندم ولی حتی یکنفر از ایران خودرو راضی نیست .
پس بهتره درب آن را گل بگیرید. به امید آن روز....
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
1
yani vagea motasefam man 3 mahe az tahvil el 90 am migzare darig az ye zare ehteram be moshtari sanati ke ./................hamine
عسگر چاره ساز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
2
برابرقرارداد۴۰۵۸۷۵۵۸۱۱به تاریخ نهم شهربور۹۴
برای۲۰۶تیپ۲ ثبت نام.وبعد ازدعوت
نامه۲۷دی مانده قیمت را واریز کردم
تحویل آخردی بود.تاحال خبری نیست
شماره مشتری۸۵
۱۶۲۲۷۳۴ ارو میه .....لطفا راهنمایی فرمایید.
عسگر چاره ساز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
1
دعوتنامه قرارداد۴۰۵۸۷۵۵۸۱۱به تاریخ
ثبت نامونهم شهریور۹۳.کل مبلغ پرداخت
شده.کی تحویل میگیرم؟؟؟
محمد سعادتی تبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
0
0
اینچانب سمندای اف سون. چهارماه پیش ثبت نام کردم. هم ودیع اول و. دوم راسرموقع ریختم قراربودسی ام بهمن تحویل بگیرم..اما تحویل که. ندادند به خداقسم که این پول ماشین راهزارتومن هزارتومن جمع کرده. بودم نه دلال هستم به خداکارگرم تورابه خداکاری برام کنید
محمد
|
Finland
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
3
با سلام
چه دلیل داره که مسولین بخوان ظاهر سازی کنن بابت محصولاتشون؟
به عنوان مثال سمند موتور ملی ، چرا از ابتدا در طراحی موتور دست برده شد که این همه مشکل بخواد بوجود بیاره؟
مگه مدل 89 چه ایرادی داشت؟
چرا مسولین فکر میکنن مردم متوجه نمیشن که دارن فریبشون میدن؟
چرا ماشینی که قیمت تمام شده اون خیلی کمتر از این حرفهاست با قیمت چهار یا پنج برابر به مردم میفن؟
به عنوان مثال من اهواز زندگی میکنم و عراق زیاد میرم سمندی رو که اینجا 30 میلیون میفروشین به مردم توی عراق با 6 میلیون میشه خرید؟
چرا این اتفاقها میوفته؟
چرا از قطعات خیلی بیکیفیت استفاده میشه ولی پول قطعات درجه یک حساب میشه؟
چرا در تحویل خودروها تاخیر شدید ایجاد میشه با اینکه همه مردم میدونن که بیشتر یه بازیه که نقدینگی دستتون بمونه...
چرا فکر میکنین مردم متوجه نمیشن که داره بهشون گران فروشی میشه؟
مثال : من فوق لیسانس مکانیک هستم ماشین سمند رو بخوام خودم سر هم کنم با 17 میلیون میتونم بسازمش البته تو ایران اونم با قطعات گرونی که تو بازار فروخته میشه ( شما که خودتون تولید کننده هستین شاید قیمت ساخت این خودرو به 10 میلیون هم نرسه )
.
.
.
واقعا چرا ....
بعد انتظار دارین مردم هورا بکشن و بهتون امید بدن و براتون کف بزنن که بیشتر فریبشون بدین؟
چه انتظاری دارین واقعا؟
لطفا این پست رو طبق گفته خودتون انتشار بدین و جواب بدین
ممنونم
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
0
دوستان در سفریکه به دوبی داشتم قیمت هیوندای آزرا 15000 هزار دلار یعنی حدود 45میلیون تومان در صورتیکه در کشور ما بیش از 50 هزار دلار می باشد ما باید تا کی شاهد این بی عدالتیها باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
david
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
تنها راه چاره این کشور زوره زور ............
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
0
سلام بر کلیه دست اندر کاران محترم و زحمتکش ایران خودرو شمارو به خدا قسمتون میدم یه گیر بکس نو بفرستین برا ماشین ما این سومین گیر بکس که میخوام عوض کنم هر سری دست دوم میفرستین آقا شما مگه پولشو نگرفتین ؟ شما رو به خدا یکی پاسخ بده
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
0
سلام.
باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
0
باسلام ازبهمن تاحالا ثبت نام کردم ازطریق لیزینگ فرهنگیان ولی هنوز ماشین تحویل نگرفتم لطفا پیگری کنید
باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
0
باسلام ازبهمن تاحالا ثبت نام کردم ازطریق لیزینگ فرهنگیان ولی هنوز ماشین تحویل نگرفتم لطفا پیگری کنید
یاش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
2
0
درتاریخ 94/4/2 سورنELX فروش فوری 20 روزه ثبت نام کردم
در تاریخ 94/4/3 ثبت شرکت گردیده. آلان 12 روز میگذرد
ولی هنوز فاکتور صادر نشده. آیا شرکت ميتونه تا 8 روز دیگه خودروی
من را تحویلم بدهد.
یاش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
0
0
مردمی که در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن قتل عام و شهید میشوند
انسان های پاک و مومني هستند واقعا به جای آنان باید ............................
شما که دین ندارید و از خدا نمی ترسید لااقل مردباشید و دروغ نگویید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
چ
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
0
اخه میگید از تو سایت اخرین وضعیت قرارداد میشه دید درسته هر موقع میری خطا میده و باید از اول برگردی بری که تا حالا هیچ کسی موفق نشده لطفا خودتونم یه نظارتی بکنید به سایت که مردم از وضعیت قرارداد خود اطلاع پیدا کنن
پاسخ ها
خودرو
| Malaysia |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
از قسمت استعلام وضعیت رهن خودرو اقدام کنید تا وضعیت خودرو رو مشاهده کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
تمام حرفهاي نمايندگيهاگفتند يك هفته ديگه ماشين تحويل ميديم 3 هفته شده جواب تلفن هم نميدن وقتي ماشين نداريد يا نميتونيد چرا به مردم اذيت ميكنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
چراپلاک پرایدم. بعداز شانزده روز نیومده؟؟؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
باسلام بزررگوار بنده تاریخ /94/04/01 یه پارس tu5ثبت نام کردم و موعد تحویل هم زده بودند مهر ماه متاسفانه 21 مهر ماه تازه دعوتنامه بهم ارسال شد و گفتند مابقی مبلغ 12000000 که پرداخت شد بعد از 45 روز خودرو تحویل می دهیم خواستم عرض کنم چرا روز اول به بنده نگفتین که تحویل خودرو آذر ماهه باور کنید قرار بوده که 94/09/09 تحویل بدهند باز هم تماس گرفتم گفتنند شاید بازهم تاخیر داشته باشه تا هنوز که هیچ خبری از خودرو بنده که موعد تحویل مهر ماه بوده نیست خواهشمند است پیگیری بفرمایید باور کنید اگه فهمیده بودم با مبلغ کمتر همین خودرو در بازار آزاد میگرفتم من به ایران خودرو اعتماد کردم اما... ردیف قرارداد بنده 8549537 می باشد. تشکر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
بابا ایران خودرو برای خودش یه شاهیه
احمد
|
Saudi Arabia
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
0
سلام من درتاریخ 94/8/23ثبت نام وانت زامیاد دوگان سوز درنمایندگی شهرستان گناباد ......... کردم که قرار بود یه هفتگی به من ماشینو تحویل بدن الان دقیقا با گذشت بیش از یه ماه هنوز نه ماشینو تحویل دادن نه جواب درست درمونی میدن مسولین یه کم به فکر مردم باشید به فکراونایی باشید که رفتن به هزار علی مدد پولی تهیه کردن که بتونن یه وسیله ای بخرن یه کم خودتونو بزارید جای ماها تاکی میخواین اینطوری عمل کنید.عمل کردن بهتر از حرف زدنه پس خواهشن به فکر باشید وپیگیری کنید. باتشکر
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
0
سلام من یه پارس سال ثبت نام کردم برای اسفند94 ایا سند 95 میدن مگرنه میخوام انصراف بدم ممنون که پاسخ بدید
مدیر پایگاه سند 95 خواهد بود
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
0
سلام من ی ماشین اقساطی از ایرانخودرو خریدم یدونه چک رو پاس کردم حالا ک پول اومده دستم میخوام همه پول باقیمونده رو بدم اما نمایندگی میگه سودش کم نمیشه این دیگه خدایش نوبره قبل خرید خودرو چندین بار پرسیدم گفتن سود کم میشه اما الان زدن زیرش و کلا منکر میشن خداوکیلی اسم این .... چیه داداش جون مادرت جواب منو بده
مدیر پایگاه بهتره همين ماشين را با همين شرايط اقساط و وام و سود به يك نفر كه متقاضي است بفروشي و با پول نقد خودت يك ماشين ديگه بخري از بازار يا كارخانه
هميشه شرايط وام خريدار دارد...
ايران خودرو يا هر شركت ديگه اي براي تامين منابع خود از بانك بايد سود بدهد نمي تواند حالا اين سود را ناديده بگيرد و از شما نگيرد اما به بانك سود بدهد. اما شما مي تواني شرايط اين ماشين را بفروشي
روزبه
|
France
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
0
داداش خدای بهترین فکرو کردی با اقساطش میفروشمش ب ی نفر دیگه و خودم یدونه ماشین نقد میخرم ، ی نکته فقط ایران خودرو اگه همه پولشو یجا بگیره دیگه سود بجای نمیده ک بخواد از من سودشو بگیره پولشو یجا گرفته حتی اگه پولم نزول کنی اینجوری باهات حساب نمیکنن خدای من طرفدار صعنت داخلی بودم و هستم ولی واقعا کمبود یک نهاد نظارتی محسوسه مشتری در برابر شرکت کاملا بی دفاعه و ب دفعات حقش ضایع میشه کسی هم توجهی نمیکنه ی علت دیگه هم رقابتی نبودن بازاره در نبود نظارت و خطر حذف شدن توسط رغیب شرکتها قراردادهای کاملا یکطرفه و اجناسی بی کیفیت با قیمت گزاف دست مشتری بی پناه میدن جالب اینجاست حتی اشخاصی ک ب عنوان کارگر تو شرکت هستند هم فارغ از احساس مسعولیت در برابر هم وطناشون کار میکنند و باعث دلسردی طرفداران صنعت داخلی ب نیت شاغل ماندن همین افراد میشن چ خوب بود ک مدیران ایرانخودرو ماشینهای خودشونو میخریدن از بازار روندی رو ک یک مشتری در بازر و نمایندگیها طی میکنه درک میکردن ولی افسوس ، ب امید روزای خوب و اینکه صنعت خودروسازیمون واقعا یک صنعت بشه نه اینکه نقش صنعت بازی کنه و احترام و درک متقابل بین مدیران و مشتریان ب وجود بیاد
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
0
سلام خودرو های تحویل بهمن ماه94 هم 95مدل می شوند یا خیر؟
با تشکر
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
1
با سلام خدمت مسولين ايرانخودرو بنده ٤٠٥ نقد و اقساط ثبت نام كردم تحويل ٣٠روزه ولي با گذشت ٤٠ روز فعلا هيچ خبري از ماشين نيست اخه چرا خلف وعده ميكنيد در صورتي كه خودروي ٢٨ ميليوني براي من تموم ميشه ٣٣ ميليون يعني ٤ ميليون سود جالب اينجاست رفتم نمايندگي ميگم بابا ماشين نخواستم سود تاخير هم بخوره تو سره من همون ١٥ ميليون تومان رو كه بابت ثبت نام دادم رو پس بديد در جواب ميگن به هيچ وجه امكان استرداد وجه وجود نداره فقط بايد صبر كني ماشين رو تحويل بگيري اخه اين انصافه نه سره موعد تحويل ميدن نه انصراف قبول ميكنن تكليف چيه به اميد نابودي وورشكستگي شركت ايران خودرو
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
0
سلام خودرو های تحویل بهمن ماه94 هم 95مدل می شوند یا خیر؟
با تشکر
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
2
0
سلام . در چند ماه اخیر خودرو های ثبت نامب به موقع تحویل داده شده اند . من ثبت نام دی ماه 94 هستم تحویل 30 روزه نقدی . یک ماه دیگه می تونم خودرومو بگیرم؟
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
... گفتند 20 روزه ولی ندادند تورا به خدا اینقدر .........
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
1
1
تورو به خدا نخرین اینها اصلا حرفاشون حرف نیست گفتند 20 روزه تحویل میدیم ولی اکنون 40 روزه خبری نیست
علی دانشیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
1
0
باسلام خدمت مصعولین زحمت کش ایران خودرو بنده ماشین 206ثبت نام کردم تحویل اسفند ماه است خواستم بدونم که مدل 95میخوره یا 94اگه مدل 95نخوره انصراف بدم

تورا خدا جواب مت را بدهید دست بوس شما هستم
مدیر پایگاه معمولا در ماه هاي پاياني سال مدل سال بعد مي خوره يعني اسفند احتمالا 95 مي خوره اما براي اطمينان از نزديكترين نمايندگي بپرسيد ..........
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
1
0
باسلام .خودروهایی ک ب مناسبت دهه ی فجر ثبت نام میکنن و تحویل 10 روز بعده سنده 95 میخوره یا 94 .باتشکر
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
منم تحویل 20 روزه ثبت نام کردم.منتظر بودم کم کم ماشینم تحویل بگیرم ولی اینجور که معلومه چندین ماه تاخیر داره
علیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
یک خودرو 405 دوگانه ثبت نام کردم گفتند 20 روزه تحویل میشه الان 35 روزه تحویل ندادند تازه دلم میسوزه به حال اونایی که ثبت نام دهه فجر کردند و قراره ده روزه تحویل بگیرن .........
دیوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
0
///////// وقتی ثبت نام های در ماه را تحویل نداده چطور میتونه ثبت نام های بهمن ماه و دهه فجر را تحویل بده .ميگن بیست روزه ولی ................ اگر راست میگویید مسئولان ایران خودرو جواب بدید
علی جان عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
0
مسئولین محترم ایران خودرو شما که پول مردم را میگیرید وقراداد می بندید و در قرار داد مدت تحویل را مشخص می کنید پس داستان اینکه چک ها ثبت نشده یا پرونده دیر به ایران خودرو رسیده چیه آقا ماشین ندارید تحویل بدید این داستان ها را جور نکنید
علی جان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
0
لطفا سوالات را پاسخ بدین
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
1
0
ثبت نام دی ماه 94 405 داشتم هنوز تحویل ندادن ایا با مدل 95 فاکتور میشه
مدیر پایگاه ماه هاي آخر سال مدل 95 است
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
من که دعا میکنم فعلا ماشینم تحویل ندن تا مدل 95 بشه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
0
206 ثبت نام کردم پنجاه روزه گذشته هنوز هیچ خبری نیست در صورتی که نمایندگی گفت کمتر از سی روزه تحویل میدن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
1
با سلام لطفا بگید سمند رو کی تحویل میدید 30 روز گذشت با شماره قرارداد 8890388 مرسي
مهدی زنجیرچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
0
با سلام. من خانواده پژو پارس ثبت نام کردم در تاریخ 94/08/30 دعوتنامه رو دریافت کردم و بقیه مبلغ رو واریز کردم قرار شد حداکثر تا تاریخ 94/11/10 خودرو را تحویل بدن اما هنوز خبری از تحویل دادن نشده میخواستم بدونم زمانی که تحویل گرفتم مدل 94 سند میخوره یا 95
ممنون میشم به سوالم جواب بدین.با تشکر
داراب طیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید
یکی از دلایل پیشرفت شرکتهای خارجی مثل شرکت تویوتا رضایت مشتری و رفع عیوب خودرو پس از فروش می باشد با این شعار که ما زمانی مشکل داریم که احساس کنیم مشکلی نیست لطفا عیب کم نوری چراغهای 405tu5 را بررسی و رفع کنید .ضمنا گیربکس 405 glxصدا دارد لطفا رفع کنید ممنونم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
سلام 206 نیمه بهمن ثبت نام کردم مدل 94 به من دادم دو روز بعد کامپیوتر اصلیش خراب شد الان ماشین خوابیده یک هفته اضطراری امدادخودرویی ماشین خوابیده قطعه نمیاد من ماشین ایجورنمی خواستم ناجوانمردی را چه کنم این حق من بود نقد خریدم ایران خودرو 300هزار زیادتر ازمن گرفت ولی اینجور شد به کجا شکو ه کنم لطفا تلفن مستقیم می خوام برا درد دلم اینجا هیشکی جوابم نمیده لطفا 096440 را ندهید.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
با سلام

پارس دوگانه تحویل اسفند 94ثبت نام کردم و 94/12/05 کل وجه را واریز کردم و درتاریخ 94/12/11 پرونده تحویل ایران خودرو شده و اماده فاکتور شدن است

بفرمایید کی فاکتور میشه و کی تحویل میدن

قراربوده پس از تکمیل پرونده بیست روزه تحویل بدن
روح اله
|
United States of America
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
0
اخه گناه من چیه ۴سال پیش ماشین اقساطی ازایرانخودروخریدم نتونستم اقساطش پرداخت کنم حالا که میخوام پرداخت کنم بابت ۸۶۰۰۰۰۰هزارتومان اقساط باید۹۶۰۰۰۰۰هزارتومان هم سودبدم به ایرانخودرو وازجنوب کرمان کهنوج بایدبرم تهران ۶۰۰۰۰۰هزارتومان هم هزینه وکیل روبدم اخه چرااینقدرمردم رواذیت می کنیداخه مگه ماشین من ۱۹۰۰۰۰۰۰میلیون می ارزه حداقل سودش رو نگیرید اینقدرخون به دل مردم نکنید
Vinud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
خب ............تو که تولید نداری تو که مطمئنی ننیتونی به عهدت وفا کنی تو که میدونی قادر به تحویل نیستی چرا پس ثبت نام میکنی.یکبار از خودت سوال کن.تو پول مردمو گرفتی ولی عمدا تحویل ماشینشو به تعویق میندازی
یاسر
|
United States of America
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
ماشینارو تحویل بدید سال تمام شد اخرش هم باید تماس بگیرید بیایید تهدان تحویل بگیرید
مرضیه
|
Japan
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
0
ایاماشینهای ثبت نام 20/11/94 کی میخاین تحویل بدیداینقدربه ماگفتن ایران خودروبدقول ولی ماباورنکردیم تااخرش سرمان امد لطفاجواب مارابدید
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
0
0
با سلام بنده دو بار از ایران خودرو خرید کردم خداییش هر دو دفعه سر موقع خودرو را تحویل داده اند مشکلی هم فعلا نداشتم خدمات پس از فروشش هم خوبه در کل راضیم . ممنون از زحمات ایران خودرو
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
0
باسلام بنده در تاریخ ۷/۱۰/۹۴ ثبت نام برای پژو دوگانه جی ال ایکس خاکستری متال کردم و شانزده میلیون دادم و در۲۰/۱۲/۹۴ دعوت نامه به دستم آمد و در تاریخ۲۷/۱۲/۹۴ دوازده میلیونوهفصدو خورده ای واریز کردم و در تاریخ۱۴/۱/۹۵ ماولتفاوت بیمه را واریز کردم خودروی من کی فاکتور میشه کی به دستم میرسه خواهش میکنم جواب من را بدهید من بی ماشینم خیلی گرفتارم ترو خدا کمک کنید مشکلاتم زیاده...
کدمشتری94556177
ردیف قرارداد8859634
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
0
آیا کسی نیست جواب من را بده من دردم را ب کی بگم آقا لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره به من بده خیلی ممنون میشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
با سلام من خودروی رانا خرید کردم وتحویل گرفتم پدال گازش مشکل داشت نمایندگی نمیدانست ایرادش چیه الانم خیلی اطاقش صدا میکند والا نمیدانم چه کار کنم تو جاده بیرون شهر سرعت از صد به بالا میره باد از جلو پنجره به زیر کاپوت میخوره بد صدا میکنه این ماشین صفر را میخواهم...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
0
به امید روزی که ........... اقای مدیر............میدونی چقدر مردم رو گرفتار کردی؟ تا حالا فکر کردی؟؟؟؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
با سلام بابا چیزی را که نمیتونین تولید کنید نکنید در کار دیگه فعالیت کنید خودرو با بهترین کیفیت داره تو دنیا تولید میشه با قیمت مناسب بگذارید مردم استفاده کنند پژو ۴۰۵ خریدم هفته ای یک بار تعمیرگاهم خدا به داد مردم برسه همه تعمیرگاهای ایران خودرو تعویض کارن قطعات بی کیفیت با قیمت بالا و بی حساب و کتاب هر مغازه و نمایندگی برای قطعات قیمت خودش را داره از هیچ جا هم نمیشه استعلام کنی مجبوری بگیری تعویض کنی پارکینگ خونه شده انبار لوازم یدگی خراب ایران خودرو
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
ت
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
با سلام
بابا کسی نیس به اینا بگه اگه نمیتونین به تعهداتتون عمل کنین چرا تو سایت میزنین تحویل فلان ماه.بگین معلوم نیس کی بدیم .مردم مگه پولشونو از کوچه پیدا میکنن؟2 اسفند مابه التفاوت رو واریز کردم هنوزم که هنوزه کسی جوابگو نیس. ی نفر نیس بگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موذن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
فقط میتونم بگم, که برای خودم متاسفم که مشتری.......
دلسوز ایران و ملت ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
سلام،نظرات رو که میخوندم دیدم در پاسخ گفتن این صنعت مال این کشور و متعلق به مردم هست و نباید کسی آرزوی ورشکستگی براش بکنه.
در جواب باید بگم که اولا این صنعت متعلق به مردم نیست بلکه متعلق به رییس روسای هست که ب.... شما هم اگر به فکر مردم بودید حرف حق میزدید.در هر کشور هم تا تحریم و فشار نباشه علی الخصوص کشور ما،محاله شرکت های مثل ایران خودرو کوچکترین تغییری به خودشون بدن،باید از طرف مردم تحریم بشن و کمپین نخریدن خودرو تشکیل بشه تا مدیران به خودشون زحمت بدن و در کنار جیب مبارک به فکر جان و مال مردم هم باشن،باید تحریم بشن تا تغیراتی در قیمت و کیفیت به وجود بیاد و پس از تحریم و فشار شاید این مدیران سرشون رو از زیر برف بیرون کنن ا
جالبتر اینجاست که شما مردم و ملت رو راحت به کشتن میدین و و تا اینجا اصلا ذره ای به فکر مردم نیستین اما تا بحث تحریم و فشار وسط میاد یهو به این فکر میافتین که این صنعت متعلق به مردم هست؟
این نهایت سفسطه بازی هست وگرنه مردم میخوان تحریم کنن و کمپین تشکیل بدن هدفشون بهبود کیفیت و کمیت و کاهش قیمت هست و صد البته کسانی که در این وضعیت از این صنعت حمایت میکنن خیانت کارانی بیش نیستن....
مدیر پایگاه اول اين كه پايين بودن بهره وري و گران بودن و كيفيت دور از انتظار تنها مختص صنعت خودرو نيست اما ما انتظار داريم كه خودمان كار با كيفيت پايين ارائه بديم اما بهترين كيفيت را از صنعت خودرو شاهد باشيم. اين صنعت محصول كار كارگر و مدير ومهندس ايراني است.
دوم اين كه شما مي فرماييد حمايت كردن از اين صنعت خيانت است و بهتر است كه تحريم شود، اما به اين سوال پاسخ دهيد كه آيا تعطيل شدن كارخانه و سرمايه كشور و بيكاري كارگران و خروج سرمايه هاي اجتماعي از كار و صنعت و كشور و... چه معنا خواهد داشت؟
اگر مشكلي هست كه هست راهش تخريب و نابودي نيست. ما دفاع نمي كنيم نظرما اين است كه انتقاد كنيم تا راهگشا باشد وگرنه تعطيل كردن همين كه هست راهكار منطقي نيست. اگر قرار باشد سالي 2 ميليون خودرو وارد شود و قطعات و... سالي حداقل 20 ميليارد دلار بايد ارز از كشور خارج شود. با كدام پول و منابع و درآمد مي توانيم اين كار را انجام دهيم. احساسات شما قابل قبول است اما راهكار آن تخريب و تحريم و تعطيلي نيست....
رضا م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
با سلام
ای کاش یک نفر خدا ترس بود می اومد جواب این ملت رو میداد....اخه چرا میگین 30 روز تحویل ولی تحویل نمیدین. یه روز مشخص بگین که واقعا تحویل میدین. مردم هم واقعاا بتونن به حرفتون اعتماد کنن...ممنوونم از کسایی که وجدان کاری دارن
دلسوز ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
1
دوست عزیز فرمودید راهکار تخریب و تحریم و تعطیلی نیست،حالا دوست دارم شما راهکار بدید برای اینکه این صنعت بهتر از که هست بشه ببینیم نظر شما چیه؟در ضمن این مدیران اونقدر سود دارن میگیرن که نخوان تعطیل کنند بلکه وقتی فشار روشون باشه به فکر تغییر و بهبود کیفیت میافتن،ما از دنیا و مثلا کره چه چیزی کمتر داریم که در همه صنایع مخصوصا خودرو اینقدر عقب افتاده شدیم خودروی که 10 و نهایتا 15 میلیون بیشتر نمی ارزه رو دارن بهمون با قیمت 40 میلیون تومن قالب می کنن خودروی که در خارج به عنوان وسیله تردد در داخل شهرک صنعتی استفاده میشه و قیمتش زیر 5 میلیون تومن هست برادران ایرانی دارن جهت خودروی داخل جاده ای و با قیمت 20 میلیون تومن بهمون میفروشن اگر این .... نیست پس چیه؟در ضمن هیچ نیازی به تعطیلی نیست بلکه با تحریم و فشار و نخریدن مدیران به فکر تغییر کیفیت و بهبود میشن البته اگه باز به فکر گرون کردن قیمت نباشن،در نهایت منظور این هست که یک ایرانی با دست باز و دسترسی به بازار خارج خودروی داخلی رو ترجیح بده و بهش افتخار بکنه نه اینکه با دست بته و به زور مجبور باشه خودروی داخلی رو تحمل کنه وگرنه با این کیفیت و قیمت تا جای که راه داره خانواده ایرانی نباید به فکر خرید خودرو باشه اما وقتی مجبور هست و دستش هم بسته دیگه هیچ راهی جز تحمل جنس آشغال داخلی نداره،چه سودهای کلانی که مدیران و سهامداران این صنعت دارن به جیب میزنن که حاصل ...خانواده های ایرانی هست ان شالله خود این مدیران هم سوار همین خودروها بشن و .... تا درد ملت ایرانی رو بدونن،عراق در هشت سال جنگ تحمیلی اینقدر خون ایرانی ها رو نریخت ...
مدیر پایگاه اولا صنعت خودرو محصول تحولات اجتماعي و سياسي و اقتصادي يك كشور است و از رفتار ما و شما تا مديران و مشتريان در بهبود كيفيت آن موثر است و راه حل اين است كه ملتي حامي دموكراسي و توسعه باشيم تا مثل كره بتوانيم صنعتي مناسب داشته باشيم پس تا زماني كه سهم نيروي كار ايراني به اندازه نيروي كار كره اي در همه رشته ها نه فقط خودرو رشد نكند و شما و ديگران به اندازه كره اي ها كار نكنيم نمي توان چنين انتظاري داشت لذا مشخص است كه فقط منابع نفت وگاز و... كافي نيست بلكه نيروي انساني و ساختارهاي اجتماعي هم موثر است.
دوم اين كه وقتي از كلمه خون استفاده مي كنيد به بار معنايي آن توجه كنيد. براساس بررسي ها، عوامل جاده اي، خطاي انساني، نوع تعطيلي ها، مهاجرت از شهر و روستا به شهرهاي بزرگ، عامل بسياري از تصادف ها بوده وقتي ما زندگي شهر و روستا را رها كرده و به تهران مهاجرت كرده ايم در نتيجه متناسب با اين ترافيك و شلوغي بايد منتظر تصادف هم باشيم.
در نتيجه همه راه ها را به خودروسازي ختم نكنيد و تنها روي يك نقطه متمركز نشويد اگر به حل مشكل فكر مي كنيد.
بنابراين اگرچه خودروسازي هم مثل ساير بخش ها مشكل دارد و بايد حل شود اما راه آن نابودي نيست. اصلاحات تدريجي است و درك اين موضوع كه براي بهبود صنعت كشور و اقتصاد ور فاه و رضايت مردم بايد مسائل مختلف را در نظر گرفت و همه فشارها را بر شهري مانند تهران يا صنعتي مانند خودرو وارد نكرد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
1
ی ساله ۲۰۶ثبت نام کردیم هنوز تحویل ندادن و میگن گرون شده و باید پول بریزین
آشنا
|
Iraq
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
1
خداييش اين پيام حقير رو بذار تو نظرات
سلام
ميدونم كه نظر بنده رو اجازه نميدين كه چاپ بشه ولي ..
عزيزان دل خانه از پايبست خراب است وگرنه ساماندهي و بهينه كردن صنعت خودرو در ايران باور كنيد به يك سال زمان هم نياز نداره ..
وقتي .................................................................................................................................................................
خودشون و بچه هاشون تو بهترين و خوش آب و هواترين نقاط دنيا ملك دارن و بهترين ماشين و امكانات رو دارن چرا بخوان به فكر رفاه مردم باشن آخه...

مردم از صبح تا شب و از شب تا صبح دارن ..دو ميزنن كه پيش زن و بچه شون شرمنده نباشن ديگه كجا وقت دارن به آقازاده ها ايراد بگيرن ...

خداييش اين پيام حقير رو بذار تو نظرات
ع ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
1
سلام . سوال من اینه که وقتی میگن 45 روزه تحویل میدیم یعنی تا 45 روز نشه نمیشه تحویل بدین شما که کل پولش رو از اول گرفتین
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
ایا میشه تاقبل ازتحویل خودرورنگش راتغییردادیانه

؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
آقای به اصطلاح با فرهنگ که اینقدر از صنعت آدم کشی ...خودرو و غیره دفاع میکنی،،،،مگه ما یه روز مونتاژ کار خودروهای آمریکایی و ژاپنی نبودیم،چی به سرمون اومده که شدیم مونتاژ کار چینی،،،جز منافع روسا و... پول بیشتر برای جیب های..
شما میگید با واردات از کشور ارز خارج میشه و این ارز باید از کجا بیاد ،من به شما میگم همون ارزی که مدیران .باهاش قطعه وارد میکنند و سود چند برابر میزنند جیبشون ،،خود مردم مستقیم بدن و خودروی امن خارجی سوار بشن،،،،یه کارمند باید یک عمر کار کنه تا بتونه یه خودروی ایرانی بخره در صورتی که با همون پول بدون تعرفه واردات میتونه خودروی با کیفیت خارجی سوار بشه،و باقی عمر و پولشو پس انداز کنه،هر وقت مدیر عامل سایپا خودش پراید سوار شد ما هم میشیم اون موقع شما که خودت رفیق قافله ای بیا ازین ... حمایت کن
،،،لعنت خدا بر کم فروش و گران فروش و ظالم
مدیر پایگاه مهدی جان عصبانیت شما قابل درک است... اما راهش این نیست چون شدنی نیست اگر بود تا حالا انجام شده بود.
سوال مهم این است که چرا نسبت به مسائل مهمتر مثل مصرف بی رویه آب، نداشتن فاضلاب در شهرهای کشور مثل تهران، نابودی قنات ها و محیط زیست حساس نیستیم اما تنها خودرو تا این حد با حساسیت مواجه است این یک سوال مهم است که چرا تنها به رفاه و رضایت شخصی توجه داریم نه مسائل عمومی و ملی....
ما رفیق قافله و حامی نیستیم. تنها این سوال را مطرح می کنیم که برای بهتر شدن نباید آنچه داریم را زیر پا بگذاریم. بلکه باید بهتر شود نه این که نابود شود.... ما در مورد مسائلی مهمتر مثل بیمارستان ها، هواپیما، جاده، ریختن زباله، آب و فاضلابی که در شهری مانند تهران نداریم چنین حساسیتی نداریم چرا اینقدر به خودرو حساسیت داریم و تنها واردات را راهکار حل آن می دانیم؟.

موضوع اصلا دفاع از کیفیت بد و مدیر خودروساز نیست.... موضوع این است که همان خودروهایی که وارد شده چه بوده یا خیلی گران است و شاسی بلند و لوکس برای طبقه مرفه تازه به دوران رسیده که رژه می روند از مقابل چشم مردم.... و یا خودروی چینی ارزان است که قیمت آن فرقی با داخلی ندارد و کیفیت هم ندارد. یعنی با این درآمدی که ما داریم نمی توانیم خودروی بهتری سوار شویم چون امکانش نیست و واردات هم برای ما خودروی خوب و با کیفیت وارد نمی کند تنها منابع کشور را نابود می کند بدون اشتغال و...
پس خودروی با کیفیت ارزان وارد نمی شود و سالی 2 میلیون خودرو را نمی توان با این پیشنهاد شما وارد کرد و ارز آن را تامین کرد. ارز واردات خودرو با ارز قطعات یکسان نیست. ارز را باید برای دارو، طرح های عمرانی، هواپیما و... خرج کنیم نه یک کالای مصرفی مثل خودرو

نکته دیگر این است که ما در سایر خدمات و تولید و کارهایمان با این پایین بودن کیفیت و ضعف مدیریت مواجه هستیم. اما چون خودرو را انسان ها سوار می شوند و این طرف و آن طرف می روند و نماد و سمبل شخصیت شده متفاوت از ساختمان و کشاورزی و ادارات و.. است و همه می خواهند بهترین را ارزان سوار شوند.
در همه بخش های اقتصاد این مشکل وجود دارد اما چون دیده نمی شود و مردم با ساختمان و سایر دارایی ها حرکت نمی کنند در نتیجه کمتر در معرض قضاوت قرار می گیرد و بیشتر خودرو که با آن سفر و مهمانی و جاده و رفت و آمد انجام می شود مورد قضاوت است.
مثل داستان های قدیمی که دائم اشاره به اسب رستم و سهراب و یا ارابه شاه و یا خودروی فلان مسوول سیاسی و... شده خودرو در دنیای امروز به نمادی از برخورداری و شخصیت و هویت تبدیل شده است و لذا بیشتر مورد قضاوت است. اما اگر شما به سایر جنبه های زندگی اقتصادی توجه کنید بازهم از این موارد بیشتر مشاهده می کنید... در نتیجه راهکار اصلی بهبود فرهنگ، بهره وری، دانش، تخصص، کارهای حرفه ای و... است که خودروسازی هم مثل بقیه جنبه های زندگی بهتر شود... منافع ملی یک کشور و ملت با سلیقه شخصی ما فرق دارد وگرنه ما هم دوست داریم خودروی خوب و با کیفیت سوار شویم. مشکلات مدیریتی خودروسازی هم مثل بقیه بخش های اقتصاد است اما واکنش تند و احساسی ما مشکل را حل نمی کند افزایش می دهد... وگرنه هیچ کس از کیفیت پایین تولید چه خودرو یا کالای دیگری حمایت نمی کند ما از موجودیت منافع اقتصادی خود برای آینده دفاع می کنیم یک خودروی وارداتی نهایتا 20 سال ما را راضی می کند اما سرمایه گذاری برای اقتصاد یک ملت نیست....
مقصود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
سلام جناب معاون میتونیدقطعی بفرماییدخودروهای دوگانه سوزپژو405 کی پلاک میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
این گرگ سالهاست که با گله آشناست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
95/3/27سمند ثبت نام کردم گفتن تحویل 30 روزه هس الان 43 روز میگزره خبری نیس بهم گفتن 5/12فاکتور میشه امروز زنگ زدیم میگن هنوز معلوم نیس 10 الی 15 روز دیگه باید صبر کنی متاسفم براتون حداقل یه کاری کنید کسانی که نطر میدن اینجا یه بارم که شدا ازتون تشکر کنن والا دوروزه دارم نطر سنجیارو نگاه میکنم جز بدو بیراه چیزی ندیدم
میگین خودروی ملیه ولی سخنگوش از المان میاد زنگ میزنن میگین سمند سخنگو نداریم تو تحریمیم با گذشت 40 روز امروز میرم انصراف بدم
میگن 30 تحویل میدیم 60روزم تحویل نمیدن
اريس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
با سلام. چند تا سوال كوتاه داشتم. 206 ثبت نام كردم ولي از روز ثبت نام تا الان كه 25 روز ميگذره هيچ تغييري تو سيستم نديدم. از وقتي پرونده تحويل ايران خودرو شده هيچ تغييري نكرده در صورتي كه تحويل 30 روزه است.
دوم اينكه تعهدي خريدم آيا ميشه چك ها رو تسويه كنم همين الان. يعني زود تر از موعد؟
چقدر ازش كم ميشه؟
با توجه به اينكه فاكتور نشده آيا امكان تغيير رنگ وجود داره؟
اريس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
1
متاسفانه كسي اينجا جوابگو نيس؟
ما كجا بايد پيگير جوابامون بشيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
1
0
باسلام من خودروی پژو 206 با شرایط اقساطی گرفتم و با توجه به پایین آمدن سود بانکی آیا احتمال داره برای افراد مث من که خریدم هم کاهش سود تعلق بگیره ؟؟
سوال بعدی من اینکه من میخوام چک ها رو زودتر از موعد پاس کنم آیا تخفیف تعلق میگیره ؟ اگه میگیره چند درصد و یا چه جوری ؟؟ لطفا جواب بدین ممنون میشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
باسلام من خودروی پژو 206 با شرایط اقساطی گرفتم و با توجه به پایین آمدن سود بانکی آیا احتمال داره برای افراد مث من که خریدم هم کاهش سود تعلق بگیره ؟؟
سوال بعدی من اینکه من میخوام چک ها رو زودتر از موعد پاس کنم آیا تخفیف تعلق میگیره ؟ اگه میگیره چند درصد و یا چه جوری ؟؟ لطفا جواب بدین ممنون میشم
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
گوش اگر گوش مدیران ایران خودرو وناله اگر ناله ی ماست آنچه جایی نرسد فریاد است به امید ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
2
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب معاون
بنده بیشتر از یک ساعته که دارم نطرات ملت شریف رو میخونم............
مدیر پایگاه مخاطب گرامي، اينها نظرات مردم است و احتمالا جوابهايي كه داده شده نيز از سوي ساير مخاطبان است و هيچ مسوولي تاكنون به اين نظرات پاسخ نداده است....
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0
1
سلام دوستان درتاریخ22-4-95برای خودرودنا ثبت نام کردم تحویل 30روزه امروززنگ زدم نمایندگی سوال کردم ماشین چی شدچراتحویل نمیدین میگن 30روزکاری چرااولش نمیگن45روزه وحالامیگن شاید10یا15روزدیرتربشه الان که31مرداده هنوزخبری نیست یکی جواب مردم روبده که اعتمادمیکنن به•••••؟
قبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
2
من حدود 45 روز ثبت نام کرده ام اما خبری نیست این چه تعهدی است که ایران خود رو به مشتریان داده است. مشتری آواره شده است.
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
1
با سلام خدمت معاون
بنده در تاريخ 1395/04/024 خودرو سمند دوگانه (ef7) در ايرانخودر شيراز نمايندگي ... ثبت نام كردم و قراردادي 30 روزه كاري به من دادن كه موعد تحويل 1395/05/30 بود ولي تا امروز خودروي تحويل ندادن و ميگن راهنمايي خودرو دوگانه پلاك نمي كنه ، تكليف ما چيه؟ آيا دير كرد شامل ما ميشه؟ من بايد از كي شكايت كنم؟ از نمايندگي؟ ايرانخودرو؟ راهنمايي رانندگي؟ يا خودم كه به شما اعتماد كردم؟ لطفاً پاسخ بديد. با تشكر .
محسن سلیمی
|
Australia
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
متاسفم واسه صنعت خودرو سازی ایران ما گفتیم چینی نخریم بیایم دنا بخریم ایرانی ...نازنین بلریانسو گذاشتم دنا نوشتم ....بعد دوستان سر گردنه تحویل سی روزه رو االان شصت روزه مارو اسیر کردن ...یکی نیست به اینا بگه تابستون ما رو هیچ کردی کی باید جواب بده ....داداش هموتون .....هستین ...قطعه سازی بین خود شما مدیرا میچرخه ....به من جووون بگو تو بساز من واست موتور لامبورگینی میسازم متاسفم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
1
باسلام؛ چرا این همه خلف وعده؟!!!!!! بخدا اگه از روز اول که ثبت نام خودرو انجام میدن راستشو بگن اینهمه اعصاب مشتری و خانواده اش که برنامه ریزی میکنن واسه زمان تحویل و مسافرت ،خرد نمیشه . میگن حداکثر 45 روز، دو ماه هم تموم میشه باز هم خبری نیست .این مسائل باعث بی اعتمادی به ایران خودرو میشه .چرا یک نفر ازاینکه خودروش رو نمیگم قبل از موعده، لااقل طبق قرار داد یا با تاخیری کمتری تحویل گرفته پیدا نمیشه؟چرا یک نفر پیدا نمیشه که از تحویل بموقع از ایران خودرو تشکر کنه ؟
سدنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
سلام.مرداد یه 206تحویل گرفتم .بعد سه روز آینه سمت راست مشکل داشت . گفتن حتما صربه خورده بردم کارشناس رنگ گفت درب سمت راست کامل رنگ مجدد شده. 300کیلومتر بیشتر باهاش نرفته بودم. رفتم ماشین و سوییچ رو گذاشتم نمایندگی. گفتن کارشناس میفرستن .اما بعد یکماه هنوز نفرستادن.باید چیکار کنم؟ زنگ زدم 96440 یه نامه هم به سازمان بازرسی .تازه امروز گفتن از سازمان بازرسی کل کشور میخان کارشناس بفرستن. هنوز همونم نیومده . راهنماییم کنید .ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
2
0
سلام اقایون من خوابش را دیدم .............. اصلا به مشتری فکرنمی کنند فقط فکرجیبشان هستند ..............
آدم معمولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
1
سلام،آقای معاون من هم یک ایرانی هستم و با زحمت پول به دست می آورم مثل بقیه مردم،نظرات دوستان را خواندم و نکته مثبتی در آن نیافتم و ناامید شدم از اینکه دسترنج 15 ساله خود را برای خرید یک خودرو ایرانی آن هم قسطی واریز شرکت کردم ،صد حیف که نمیشود با قوانین شما پول را پس گرفت که اگر میشود حتما من ...... اینکارو میکردن پس از این قضیه آگاه هستید،ک.......لذا از قانون مشتری مداری آگاه نیستید و انرا در دستور کار ندارید و به فکر آسایش مردم نیستید که حداقل اگر خودرو بی کیفیت عرضه میکنید حداقل زمان تحویل پرداخت سود دیر کردو جواب دهی مناسب و کار کردن در جهت رضای خدا و .........متاسفانه نیستید شما برای پول حلال تلاش کنید و با کلمات بازی نکنید این مردم هستن که شما هستید ،آمار نشان میدهد که هیچ کشور جهان سومی از محصولات شما استقبال نمیکند پس لطفا به مردم احترام بگذارید و خدمات به مشتری در جهت جلب رضایت ارباب رجوع رادر دستور کار قرار دهید ،خیلی متاسفم برای صنعت خودرو کشورم که بجای تولید و نو آوری و پیشرفت و پیدا کردن جایگاهی در جهان به عنوان کشوری با تولید خودرو با کیفیت و جدید،متاسفانه فقط و فقط کپی میکنید و از تحریم دم میزنید و خودرو های تکراری با عیب و نقصی همیشگی ،بعنوان مثال خدمت جنابعالی عرض میکنم اگر از تولیدات شرکت آگاهی نداری بعنوان مثال 206،تجربه وآمار بالای کلانتری نشان از راحت باز و خم شدن درب آن و دسترسی به داخل که شما حتی زحمت تقویت درب بوسیله دو پروفایل یا دو میله محکم در کلاف درب را نمیکنید چرا؟..........درب موتور بوسیله یک پیچ گوشتی از بیرون باز شده که احتیاج به یک قطعه دارد که شما آنرا دریغ کردید و در دسترس بودن کامپیوتر آن که به راحتی در دسترس،دیگر توضیح دادن از حوصله خارج است باشد ک............. و من الله توفیق
اذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
4
با سلام واحترام، دوازده مرداد یک سورن ثبت نام کردم الان که یکم مهر هست توسایت نگاه میکنم هنوز فاکتور نشده زنگ زدم می گن خودرو نداریم درحالی که توسایت فروش فوری برای این ماه اعلام کردند اخه چرا مردم را اذیت می کنید چرا؟ چرا؟چرا؟ اخه چرا ؟چرا ؟...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
خاک ............
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
من و باش که دل خوشم که سر یک ماه ماشین رو تحویل میدن..نتیجه زحمت سه سالمو ریختم به حساب ایران خودرو.با خوندن این کامنت ها به غلط کردن افتادم.بعدشم مگه نمیگن تاریخ چک ها بعد از تحویل خودرو هستش..؟الان اگه سر یک ماه تحویل ندن و بعد موعد چک برسه من باید چیکار کنم؟چطوری حساب میشه؟
ف ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
1
سلام .ماهم واقعاناامیدشدیم
مجید درخشان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
1
2
مدت 8 ماه هست یه خودرو هایما ثبت نام کردم مهلت تحویل تیر ماه بوده ولی تا به این لحظه یعنی 10 مهر 95 خبری از تحویل نیست علت این .............چیه و تکلیف این ملت که از خوردو سازان داخلی میخان حمایت کنن و نرن خودرو خارجی وارداتی بخرن چیه لطف کنید جواب پوچ ندید جواب قانع کننده به این مردمی که دارن ازتون حمایت میکنند بدید .
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
1
سلام
در تاریخ 95/6/7 سمند ef7گازسوز تحویل فوری ثبت نام کردم به شماره پرونده 9481855 تاریخ تحویل 7/7 که تا این تاریخ هنوز فاکتور نشده . اگه ماشین ندارین چرا ثبت نام میکنید ؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
0
من اومدم پارس Lx ثبت نام بزنم پر بود زنگ زدم ۰۹۶۴۴۰ گفتم کی باز میشه خلاصه با کلی جر و بحث گفت شما برید نمایندگی و خانواده پارس رو ثبت نام بزنید الان از هرکی میپرسم میگه Lx تو خانواده پارس فولش نمیاد واقعا متاسفم برای راهنمایی اشتباهی که مشتری رو میکنن من زنگ زدم گفتن تا الان فولش اومده جالبیش اینه که خودرو رو میخوام تبدیل کنم با پارس lx که چندروزه ثبت نامش باز شده اصلا جواب درست حسابی نمیدن آخرشم آب پاکی رو ریختم رو دستمون گفتن باید انصراف بزنی عجب داستانی داره این ایران ..... پولو میگیره منت هم سرت میذاره
ارمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
0
خدایا ....... دین وایمان ما را سست نکنند خودت مراقبمان باش
محمدجواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
سلام و خسته نباشید- چگونه میتوان تاریخ دقیق تحویل ماشینی که در لیزینگ فرهنگیان رو ثبت نام کردیم فهمید؟هیچ اطلاعاتی هم از قراردادها نداریم.
بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
2
ما یه پراید داشتیم با کلی غرض و وام و بدبختی پول پیش یه سورن رو جور کردبم ریختیم تو جیب ایران خودرو ، ..........خدا آخر عاقبت زندگیمو به خیر کنه، بخدا محل زندگیم کرجه و محل کارم تهرانه ، تو همین ده روزی که بی ماشین شدم تمام کف پام تاوله انقدر پیاده رفتم ، هم خونمون دور از جاده اصلیه هم واقعا پول تاکسی و اینا ندارم یه فرهنگی هستم
توروخدا اگر دین دارین اگر خدا میشناسین سر موعد تحویل بدین ماشین مردم رو
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
2
باز هم ترفند ..........
ایرانخودرو جهت فروش محصول قدیمی خود یعنی همان207 از امکانات و اپشن های جدید صحبت به میان آورده است در صورتی که زمانی که فرد پس از بررسی امکانات و اپشن ها برای خرید این خودرو ثبت نام مینماید متوجه می شود کد محصول ثبت نام شده با کد محصول معرفی شده متفاوت است و خبری از تجهیزات مانند مانیتور و کروز کنترل یا چراغ های جدید نمیباشد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
0
........... باد ایران خودرو.............
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
1
0
با اين نظراتي كه من ميبينم اصلا كلا سرد شدم ١٧مهر ٢٠٦ ثبت نام كردم اقساطي از كجا بايد پي گير كاراش بشيم يعني سر وقت تحويل ميدن
نعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
2
1
هفتم مهر ثبت نام كردم
با خوندن كامنت ها واقعا دلسرد شدم
الان بسختي دارم روزهاي بي ماشيني را تحمل ميكنم
اگه سرموعد يعني سي روزه كاري(بدون احتساب پنجشنبه جمعه و روزهاي تعطيل رسمي)ماشينم را دادن
ميام همينجا و يه نظر مثبت ميذارم تا بقيه ثبت نام كننده ها مثه من نااميد نشن.
مدیر پایگاه در گذشته كه در هر 20 خانوار يك ماشين بود مردم اينقدر زود نااميد نمي شدند و زندگي همه با خوشي و شادي بيشتري همراه بود. اينقدر خود را وابسته به ماشين نكنيد هرچه ماشيني تر شويم گرفتار تر شده ايم و مشكلات به اين سادگي حل نمي شود.
اين همه ماشين در خيابان ها هست اگر قرار بود رفاه و رضايت را زياد كند حالا بايد شادترين مردم دنيا مي بوديم. زندگي تنها با ماشين سامان نمي يابد... گرفتاري ها را بيشتر مي كند
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
1
ماخودمون يک پراید داریم واسه پارس ثبت نام کردیم الان 6 ماه هست خبری از ماشین نیست پیش پیش میفروشن ايران خودرو و سایپا ماشاالله چقدر پیش کش هم میدن به به پیشنهاد میکنم خودتون و بد بخت نکنید اول یک ماشین دسته دوم بخرید تا یک سال بی ماشین نمونيد
مهدی
|
Kazakhstan
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
با سلام
بگذریم که ماشین های ار رده خارج رو به مردم با قیمت چندبرابر میفروشید، لااقل در تحویل همین ماشین که من و امثال من که مجبور به خرید آنیم خوش قول باشید.
یک ماه از تحویل پژو 405 اس ال ایکس من میگذره، همش زنگ میزنم میگن مرحله فاکتوره!
.........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
خدا رحم کنه نظر ها رو که خوندم تازه فهمىدم که بىچاره شدم .
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
آقا من اینا رو خوندم یعنی با این مشکل دیسک کمر که رفتم تندر اتومات نوشتم که تا یه ماه دیگه بدن بهم ، بی ماشین می مونم از الان پشیمون شدم چکار کنم آیا راهی هست برم لغوش کنم 19/5 میلیون پول بی زبون رو دادم دست یه عده ... 4 تا هم چک یعنی مالید رفت؟ خداییش اگه راهی هست که پولمو پس بگیرم بگید تا دیر نشده بگیرم و برم ماشین دست دوم خارجی از دست بخرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
حیف
مهدی عدالت
|
Australia
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
2
بنده اولین بازی که ثبت نام ساندرو استپ وی شروع شد سریع ثبت نام کردم اما دو بار پول از جساب من کسر شد اما سیستم ثبت نام من را قبول نکرد. با توجه به اینکه بنده طراح سایت هستم خوب میدانم معنی این کار چیزی جز پارتی بازی نیست. به ناچار دهم مهر 95 تندر اتومات ثبت نام کردم ولی تا الان که 2 آبان هست حتی فاکتور ماشین صادر نشده. الان پشیمانم که چرا از صنعت خودروسازی چین حمایت نکردم! ای کاش یک خودرو آپشن دار چینی زیبا خریده بودم و این همه خفت را تحمل نمی کردم
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
3
95/6/8 ازایران خودرو ماشین سفارش دادم405 نقدی تحویل یک ماهه الان 2 ماه میگذرد خبری نیست کسی جوابگو نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
باسلام من یه تاکسی پیکان داشتم که رفتم ثبت نام کردم واسه تعویض,پژو اما همه کاراشو کردم حتی وام روهم واریز کردند به حساب ایران خودرو پنج تومنم خودم واریز کردم به حساب دولت اما دراین حین خانمم رفت شکایت کرد که طلاق میخوام وپیکان توقیق شد نتونستم تحولی بدم الان دارم میرم دادگاه وقاضی گفته .تاکسی رو میذم به دختر چه عوض بکنی چه نکنی اما بهتر که عوض نکنی الان یکماهه دارم میزم ایزان خودرو که وام منو کنسل کنه چون بانک قبول کرده که اگر ایران خودرو وام رو پس بده ماهم پروندتو میبندیم من الان نمیخوام عوضش کنم اما هیچ کس جوابگو نیست و دارند دور سر تابم میدند الان چیکترکنم من اگر بخوام این مرحله تعویض تاکسیمو کنسل کنم وقسط ندم چون وافعا توانایی قسط دادن رو ندارم چون تاکسی رو که خانواده زنم جمع میکنه من از کجا بیارم قسط بدم قبلش مشکلی نداشتیم یدفعه خانم به سرش زد که من مهریه میخوام ورفت طلاق گرفت ممنونم اگر به گوش,مسولین میرسه برام کاری بکنند
مدیر پایگاه به سازمان فروش ايران خودرو مراجعه كنيد و اعلام فسخ قرارداد و يا تغيير نام مالك را بدهيد ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
5
باسلام .........الان یه ماه از تاریخ تحویل ماشین من گذشته هربارم زنگ میزنم به این ۰۹۶۴۴۰ ......جواب تکراری میدین مشکلمون به کجا بگیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
7
یاپیغمبر... ما 14مهر ثبت نام کردیم ، به ما که همینطوریش گفتن 60روز کاری که موقع واریز پول مسئول نمایندگی رک گفت شما 60 روز رو فراموش کن حداقل 70روز که تازه 5شنبه جمعه ها و تعطیلات رسمی رو هم دربیار ازش... بااین حساب خدا آخر عاقبت مارو بخیر کنه
ما گرمدره میشینیم و محل کارم تهرانه و متروی گرمدره هم به لطف مسئولین شریف!! 13ساله راه نیافتاده تو همین یک ماه بی ماشینی چندبار وقتی 5صبح زدم ازخونه بیرون فاتحه ی سالم رسیدنم تاسر جاده مخصوص رو خوندم...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
2
2
خيلي دارم خودمو كنترل ميكنم كه ........... .25 شهريور ثبت نام كردم پولشو گرفتن چك هارو گرفتن قرار بود ٣٠ روزه بدن الان ١٣ ابانه زنگ ميزنم هنوز فاكتور نشده معلومم نيس كي ميخوان بدن .جالبه يه نفر ديگه از يه نكايندگي ديگه حدودا ١٠روز ديرتر ثبت نام كرد و ماشينشو ٢٠روزه دادن،نميدونم شانس ماس يا با ما مشكل دارن اينا،
نعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
7
هفتم مهر ماه ٢٠٦سفيد رنگ سفيد ثبت نام كرده بودم
بالا هم نظر گذاشتم
ماشينم هنوز تخصيص داده هم نشده
فروش نقدي و فوري بوده..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
1
8
سلام آقا من میخوام ماشین نقدی خرید کنم تحویل دوماهه این نظر هارو خوندم کمرم شکست خودتونو جمع کنید ملت بدبختو دریابین یروز پشیمون میشین ها مردم.راضی نگه دارین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
13
باسلام من 24/06/95 از ایران خودرو یک پژوپارس نقدی ثبت نام کردم موعد تحویلش یک ماهه بوده متاسفانه علی رغم گذشت 23 روز هم از ان یک ماه موعد تحویل هنوز خودرو اینجانب فاکتور هم نشده هر بار هم که با 096440 تماس می گیرم متاسفانه جواب قطعی و قا نع کننده ای نمی دن موندم چکار کنم حتی شکایت هم از ایران خودرو ثبت کردن اما جواب نمی دن نمی دونم باید کجا مراجعه کنم و چکار کنم اگه تا این چند روز اینده بهم جواب قطعی ندن متاسفانه باید از طریق دادگاه پیگیر قضیه شوم .
پاسخ ها
savar
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
چیز تازه ای نیست باسه ایران خودرو خیلی عادیه خوبه مال شما 53 روز شده تا روز اطلاعیه مال من هنوز 75 روز شده و تحویل 60 روزه بوده ندادن
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
12
من الان60روزه پول واریزکردم قراربراین بود35روزه ماشینموبهم بدن ولی هیچ خبری تاحالانشدتکلیف ماچی میشه
نعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
12
0
با خودم قرار گذاشته بودم اگه ماشينم را بموقع تحويل دادن بيام اينجا و اعلام كنم تا بقيه مثه چند روز پيش من دلسرد نشن
من هفتم مهر ماه نقدي فوري يك ماهه ثبت نام كرده بودم
و دقيقا راس موعد سي روز كاري بهم تحويل دادن
حتي يك روز هم تاخير نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
0
8
تحویل 30 روزه رسیده به 60 روز اما هنو خبری نیس پس کی جواب گو .اهان یادم نبود اینجا ایران
کبرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
14
تورا خدا دلم نلزونید اخه من امروز رفتم یه ال 90 ثبت نام کردم گفتند اردیبهشت میدن حالا باید چی کار کنم
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
با سلام به نظر من بهتره به اکثر امام زاده ها متوسل بشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
4
با سلام و خسته نباشید اردیبهشت امسال یک خودرو 206 از نمایندگی تحویل گرفتم آدم سخت گیری هم نیستم ایرادات جزئی هم دارد که بیخیال اصلا مهم نیست اما رنگ ماشین را چه کنم که روی کاپوت آبی شده و سقفش هم که دچار پریدگی رنگ شده و در حال بدتر شدن هم هست اونم بعد هفت ماه به نظرتون اگر اینو رنگش کنم تصادفی حساب نمی شه
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
1
4
واقعا صنعت ....ی داریم حالا باید ...م منتظر باشیم با تاخیر بهمون بدن
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
4
با سلام.لطف کنید ثبت نام بر اساس ظرفیت توزیع انجام بدین تا حداقل اعتماد به حرف شما مسوولان به وجود آید.هرچند که به کیفیت محصولات اعتمادی نیست .این رسم مشتری مداری نیست. ........
علی اکبر مقامی
|
Germany
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
3
............. شما که گارانتی میفروشید ولی خدمات پس از فروش ندارید نام این حرکت شما را چه میتوان گفت .اینکه در مدت گارانتی خودرو مشتری مراجعه کند و شما پیچ و مهره ها رو محکم کنید که نشد خدمات پس از فروش . من در تاریخ 09/09/95 خودرو سمند خودم را به علت سر و صدا که از ناحیه عقب داشت به نمایندگی ایران خودرو واقع در شهرستان آباده بردم . مکانیک زمانی که چرخ عقب سمت راست رو باز کرد مشخص شد که بلبرینگ اکسل که روی شفت قرار داشت به علت خشکی و بی کیفیتی خرد شده و شفت هم خراب شده .و تا الان که ساعت 8.45 بعد از ظهر تاریخ 16/09/95 است هنوز به دلیل قوانین و مقررات خودشون که هدف خسته کردن مشتری و انصراف از خدمات پس از فروش مشتری است هیچ قطعه ای در خواست نشده و خودرو هم داخل نمایندگی 10 روز است که خوابیده .و هیچ کس هم پاسخگو نیست. و شکایت کردن هم فایده ای ندارد .
مالباخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
فقط افزایش قیمت ، فقط افزایش قیمت ...کیفیت صفر ...چند ماه قبل همزمان با فروش قسطی خودروی پژو 206 یکدستگاه را خریداری نمودم قبل از کیلومتر سه هزار کارکرد با سر وصدای موتور به تعمیرگاه مجازشان مراجعه وکارشناسان مربوطه رای به ایراد کلی موتور وتعویض کامل موتور صادر کردند بعذ از هفده روز ماشین تعمیر شده را تحویل گرفتم هنوز یک هفته نگذشته سروصدای موتور تازه تعویض شده درآمداینبار رای به تعویض سرسیلندر ویاتاقانها داده شد با شکایتی که به امور بازرسی ایران خودرو داشتم منتظر تصمیم هیئت بازرسی هستم ...از شما ایرانی غیور تقاضا دارم در صورت تصمیم بر خرید خودرو ی ایرانی مراتب فوق را در نظر گرفته تا مانند من بیچاره متضرر نشوید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
5
0
سلام من سال 89ماشین پژو405خریدم الان رنگش بدجورخراب شده یعنی عمرمفیدرنگ ماشین بایددو سال باشه این چه جور رنگی به ماشینا زدید ماهم پول مرداخت کردیم بابت این ماشین تکلیف مارو روشن کنید رنگ ماشینم همش خراب شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
4
18 ابان 36میلیون و 600 هزار تومان پول نقد به حساب اینتر نتی تحویل فوری خودرو ریختیم که شماره قرارداد رو برامون فرستادند قرار بود 18 آذر تحویل بدن هر وقت به سایت مراجعه میکنیم نوشته فاکتور نشده به خدا این بی انصافی است ............با چه مکافاتی پول جور کردم و نقد به حسابتون ریختم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
5
با سلام 18 ابان 95 مبلغ 36 میلیون و 800 تومان نقد به حساب ریختم قرار بود 206تیپ 5 رو یکماهه تحویل بدهند الان دوم دیماهه بیچاره هنوز فاکتور هم نشده تکلیف من چیه ؟ چرا اینهمه بد قولی با مردم ؟؟؟
احمد
|
United States of America
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
3
1
ورشکسته بشه..!!! ؟؟؟ خب چطوری!!؟؟ وقتی دولت داره تمام کمال حمایتش میکنه چطور ورشکسته بشه اینهمه پول گمرک که از واردات ماشین های خارجی میگیرن خو میره تو جیب همینا فرقی نمیکنه ماشین خارجی هم بگیریم بازم به ایرانخودرو کمک کردیم اونام که هیچوقت این درامدا رو واسه بهبود و ارتقا ماشینای تولیدی صرف نمیکنن نهایتش میرن باز ماشینای عهد بوق رو از فرانسه میارن به قیمت بنز اخر سیستم به خورد ملت میدن بعد میگن تولد ملی و حمایت از تولید داخل
مدیر پایگاه واردات خارجی به هیچ وجه به نفع خودروساز داخلی نیست حمایت بانک ها از خودروساز ربطی به درآمد گمرکی ندارد ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
4
سلام بنده برای آخر اردیبهشت ثبت نام پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ کرده ام الآن تصمیم به تعویض رنگ آن به خاکستری متالیک دارم چه زمانی باید اقدام شود
مدیر پایگاه بهتر است هر چه زودتر با سازمان فروش ایران خودرو تماس بگیرید تا در سفارش ها در نظر گرفته شود ... شماره قرارداد خودتان را به نمایندگی مربوطه که ثبت نام کرده اید اعلام کنید و اصلاحات را انجام دهید.
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
6
سلام به همین راحتی بدبخت شدم.این نظرات چیه دارم میخونم یعنی قول یماه تحویل همش ......
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
اول دی ماه خودرو l90 با تحویل ۳۰ روزه ثبت نام کردم سر موعد گفتن سی روز کاری بود میشه ۴۵ روز الان ۶۰ روز گذشته فعلا خبری نیست تازه میگن فاکتور هم نشده کسی هم پاسخگو نیست.واقعا چرا اینهمه بدقولی با مردم
Armin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
آقا سلام الان من 20 روزه که ثبت نام کردم 206 تیپ 2 هنوز تو سایت پرونده من تو قسمت دریافت پرونده هستش هیچ تکونی نخورده به نظر شما عادی هستش این روال?
فرزاد جمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
سلام.یه 206 یکماهه ثبتنام کردم.تقریبا زمان تحویل مسافرتم.میخام بدونم که کارت و اسناد خودرو معمولا قبل از خود ماشین میاد یا بعدش؟چندروز قبل یا بعدش میاد تقریبا؟...اگه نبودم خودم برم پست یا......ممنون
مدیر پایگاه معمولا یکی دو هفته بعد میاد و شما می توانید خودتان اقدام کنید و از پست بگیرید
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
ایا موعد تحویل سمند سورن های توربو حتما ۳۰روز کاری است که گفته اند یاا بیشتر هم طول میکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
سلام, در پیش فروش ماه گذشته, تحویل ال نود به دوصورت انجام میشد یکی تحویل تیر96 و دیگری مرداد96 , من تحویل مرداد رو ثبت نام کردم, حالا میتونم برم نمایندگی و تغییرش بدم به تحویل تیر؟
کریم داودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
زمان ثبت نام خودرو 95/7/12 بوده ارسال دعوت نامه 95/10/16بوده پرداخت ماالتفاوت 95/10/27میخواستم زمان تحویل خودرو کی می باشد
پاسخ ها
شیروانی یا رنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
به اکثر امام زاده ها متوسل شو بلکه انشالله تونستی بگیری .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
1
0
ایا خودرو پژو اقساط هم میدهند یانه لطفاً پی گیری کنید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
کاش میشد ماشین خارجی هم قیمت ماشین های ایرانی می بود تا یه بازار رقابتی روداشتیم اون موقع هم کیفیت بهتر می شد هم موعد تحویل نه که من از دوم بهمن منتظر ماشینمم الان که ده روز میگذره هنوز خبری نیست
احسان احمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
سلام،آيا قبل از فاكتور شدن خودرو امكان تغيير رنگ خودرو وجود دارد؟پرونده به دست سازمان فروش رسيده
علیرضا م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
من 405 دوگانه رو در 95/10/16ثبت نام کردم بهم گفتن 45 روزه میوفته 12/1با این صحبتهای که دوستان میکنن من داشتم امیدوارانه روزها رو میشموردم که 12/1بیاد ولی الان خیلی شیک و خیلی مجلسی ناامید شدم که فکر نمیکنم عید سال دیگه هم ماشین داشته باشم ولی سودی که میکنم تینه که ماشینم مدل 97 میشه .یکی که تجربه داره این روزها 405 دوگانه گرفته بگه واقعا همینطوره فروش نقدی بوده
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
من خودروی رو 16دی ماه ثبت نام کردم تحویل 45 روزه بوده بعد از گرفتن قرار نگران اینم که خودروم رو سرموقع تحویل میدن یا نه .405 دوگانه بوده همه اطرافیان میگن ایران خودرو بد قوله و عمرا سر موقع تحویلت بده ولی واقعا اینجوریه و سر موقع تحویلم نمیدن موقع تحویل 12/1هستش .میخوام بدونم واقعا تاخییر میخوره یا نه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
1
0
سلام ایران خودرو خودرو منو 2روز زودتر از قرار لاد تحویل داد خیلی کارش درسته اینه تولید داخلی مرسی متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
ما پارسال واسه سمند ثبت نام کردیم مثلا تحویل فوری بوده ولی هیچ خبری نیست حداقل پول خومونم نمیدن بریم از بیرون بگیریم
فرهاد اكبري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
0
سلام به همه دوستان، واقعا شركت ايران خودرو مثل اينكه شخصي و دلبخواهي شده رفتم ال ٩٠ثبت نام كنم كلي از نمايندگي پرسيدم تهويل چند روزست گفتن ٤٥روزه ٤/٠٩/٩٥ثبت نام كردم كل مبلغم كه٣٧/٧٤٤/٠٠٠تومان هم نقدان گرفتن الان بعد از ٧٠روز زنگ زدم ميگن ايران خودرو ابلاغيه داده ٢٠روز ديرتر ميدن خودرو روبعد اعتراض ميكنيم ميگن سودشو ميديم بابا ما سود لازم نداريم اين چه طرز صحبته.
بعدام ميگن ناراضي هستي انصراف بدين!!!
بابا مدير عامل ايران خودرو كه اينهمه غولاي قشنگ به مردم ميدين و .........
.عزيز كمپين بزاريد و از خريد اين ماشينهاي بي مصرف و داغون و گران خريد نكنيد تا برشكسته شن بخدا ظلمه!!!............. لطفا!! من خودم انصراف دادم و از بازار ازاد مدل كاركرده خريدم .....
اشتباه منو تكرار نكنيد
Miladk2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
ظلمی که به خیامی کردن داره گریبان این ملت و میگیره.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
من پیش فروش عمومی ایران خودرو مرداد ماه ثبت نام کردم با زمان تحویل اسفند، زمان ثبت نام نمایندگی به من گفت بهمن دعوت نامه برای انتخاب خودرو میاد اسفند هم خودرو تحویل میشه، اما الان که نیمه اسفند هستیم هنوز حتی دعوت نامه هم برای من نیومده، به ایران خودرو که زنگ میزنم میگن خودرو شما تاخیر داره و معلوم نیست کی دعوتنامه صادر بشه، موندم که چکار کنم با اینا
abr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
انشا الله خداوند این به اصطلاح خودرو سازان ............
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
خودروال نود نقدی خریدم . گفتند اگه همین امروز می خواهید میارن در خونه و همون جا پول و تحویل می گیرن . چون هنوز پارکینگم آماده نبود پیشنهاد تحویل سی روزه رو قبول کردم و به من گفتند در این صورت یک کارت هدیه سوخت تحویل می گیرید . بعد دو ماه از تحویل هیچ خبری نیست . اگه نمی گفتند برام مهم نبود ولی از بدقولي و... متنفرم . دیگه دوست ندارم و توصیه هم نمی کنم از این شرکت خرید کنند .
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
باسلام من سیزده بهمن برای ماشین دنا ثبت نام کردم توی اطلاعیه زده بود تحویل فروردین ولی بعد از ثبت نام وثبت قرارداد زده بود تحویل هفتادو پنج روز کاری !!یعنی به همین راحتی......
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
ایران خودرو خودرو بدون پلاک تحویلم داده تو سایت پیگیری میکنم و از طریق نمایندگی اقدام کردم یک هفته است جواب نگرفتم کجای این کار انصافه من از خودرو تحویلی فقط شماره شاسی دارم و هیچ مدرکی نمایندگی بهم نداده .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
من در تاریخ 4/12/95انصراف پارس را دادم کی پولم را بهم میدن
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
سلام خسته نباشید یک سوال داشتم خدمتتون من 13 بهمن سمند ef7 ثبت نام کردم تحویل فروردین خواستم بپرسم که میشه رنگش تغییر بدم یا نه ممنون از جوابتون
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
.......... اینقدر با مردم خدا زده بازی نکنید اگر خدای ............. با این همه بد قولیتون الهی امین
رضا
|
Iraq
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
سلام،واقعا كه خون مردم رو كردين تو شيشه ميزنيد تحويل 30 روزه الان كه 40 روز گذشته ميگيد بعد از تعطيلات تحويل ميدين(يعني 15 فروردين به بعد)،اونم ميگين شايد و قولي داده نميشه،آخه اين ظلم آشكار نيست؟
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
دلیل اینکه سایت فروش باز نمیباشد چی هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
سلام من برادرم راناخریده قراره 25 اسفند 95 تحویلش بدن امید وارم به موقع تحویلش بدن و ایران خودرو پای قولی که داده بمونه


با سپاس
ابوالفضل
|
Finland
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
سلام ...پدر من الان ۳ هفته هست که تاکسیش رو تحویل داده اسقاط (طرح اسقاط خودرو های فرسوده)
تا الان هم ماشینش نیومده بهش گفتن سال۹۶ ماشینش میاد هرجایی هم ک میره بهش میگن ایران خودرو مقصره....خواهشا یکخورده توجه کنید ...
صمد نقی کبودکندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
0
من در شهریور 95 ثبت نام نموده ام و در دی ماه دعوت نامه آمده و ایران خودرو قرار بوده اول اسفند ماشین من را تحویل دهد و امروز 26 اسفند است تازه می گوید بعد عید تحویل می دهند به کی یا به کجا بریم بگم لطفا راهنمای کنید تشکر از سلماس ..آ .غ
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
...................اینو نوشتم خودت بخونی
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
0
0
آق ........... با این ماشین سمند نو با دور موتور ۴۰۰۰ صدو بیست بیشتر نمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
سلان ایا خودری 206 امکان گران شدن هست یانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
1
سلام بر مشتری های عزیز که مثل خودم بیچاره شدیم .........
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
سلام
اگه یک بار چک ایرانخودرو برگشت بشه ماشین رو متوقف میکنن ؟ فرد رو جلب می کنند؟ یا ...
لطفا در این مورد هم توضیح دهید . ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
منم l90ثبت نام کردم تحویل شهریور هنوز که هنوزه توش موندن بهم نمیدن
مهدی آ صف مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
95/11/13ثبت نام کردم تحویل خودرو فروردین ماه بوده هنوز خودرویی تحویل نگرفتم
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
خدا ازتون نگذره...سه ماهه ماشین من نمیدین با چه سختیایی هفته ی بار از بندرعباس میرم نی ریز..ایشالا..........
رضا
|
Spain
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
اینجانب یک دستگاه سوزکی ویتارا در آبان 95 ثبت نام کرده ام و برایم دعوت نامه ارسال شده و تا تاریخ 1396/02/09 فرصت دارم تا مابه التفاوت را پرداخت کنم. اما به دلیل عدم تامین نقدینگی می خواهم با یک ما تاخیر مبلغ مابه التفاوت را واریز نمایم. آیا سود مشارکت 27 برای مبلغی اولیه واریزی تعلق می گیرد یا خیر؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
سلام بنده در تاریخ95/07/10 برای ثبت نام 206 اقدام نمودم با این شرایط که زمان تحویل96/01/31 قید گردیده بود چون خودم وسیله نقلیه داشتم ومحل سکونتم جنوب بود با توجه به مسافت طولانی رفت وامد با ماشین برایم سخت بود لذا تصمیم گرفتم که یک وسیله سبک و جمع وجور در انجا داشته باشم ولی متاسفانه در تاریخ 96/01/23 دعوتنامه صادر و96/01/26 تحویل اینجانب گردید که موعد تحوبل را یکماه بعد اعلام نمودند با توجه به اینکه در تاریخ 96/03/12 مدرسه بچه ام تمام میشه و بنده تا مهر نیاز به وسیله ندارم امیدوارم که حداقل جبران خسارت وارده را بنمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
فقط بلدین وعده الکی تحویل30 روزه بدین خوب وقتی نمیتونین بدین چرا الکی تحویل فوری میزنین
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
0
سلام ....بنده در بهمن ماه 95 خودر سمند ثبت نام کردم قرار بود 30 روزه بدن هنور الان 11 اردیبهشت خبری از ماشین نیس
هادی غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
سلام در 95/10/4در طرح مشارکت در تولید به شماره قرارداد9815614 تحویل اردیبهشت نودو شش ثبت نا کرده ام اواخر فروردین دعوتنامه بدستم رسید و خودرو پارس ال ایکس را انتخاب و مابقی مبلغ راواریز کردم متاسفانه بعد از سه ماه انتظار تازه باید نود روز دیگر منتظرتحویل خودرو باشم.چرا زمان تحویل در اطلاعیه فروش را بدون توجه به مشتری بمیل خودتان تغییر می دهید؟ودیگر اینکه چرا به مبلغ واریزی دوم هیچ سودی تعلق نمی گیرد در صورتی که سه ماه تمام مبلغ به حساب ایران خودرو باقی خواهد ماند و بیچاره مشتری علیرغم واریز تمام هزینه خودرو باید منتظر بماند .چرا هیچ پاسخی نمی دهید ؟ا...............
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
0
سلام اگر ممکن است دستور العمل تبدیل خودرو در هنگام دعوت نامه اردیبهشت ۹۶ را در دسترس قرار دهید. آیا slx را به چه خودرویی میتوان تبدیل کرد؟ نیاز فوری دارم.
سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
0
سلام ثبت نام خودروم خرداد95 بوده دعوت نامه آذر95 بوده تحویل اردیبهشت بوده بخاطر مشکل مالی خودرو رو کارتکس کردم که بفروشم الان مابقی پولم که قرار شده بعد ازتحویل خودرو بگیرم در وجه نمایندگی واریز شده وبهم نمیده میگه مال خودمه بفرمایید باتوجه به این موارد هیچگونه قانونی وجود ندارد چیکارکنم به نظر شما به این میگن چی نمایندگیم هیچگونه اطلاعاتی به من نداده
باستان محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
سلام بنده و دوستم در یک روز (31/6/95)2 دستگاه پارس ثبت نام کردیم و در تاریخ 17/12/95 با 27 روز تآخیرتحویل گردیدو متاسفانه با مدل 1395 *****ولی دوستم ی با 28 روز تاخیر یک روز بعد تحویل گرفت با مدل 1396 و من حدود 3 تومان ضرر کردم حالا شما بفرمایید چطوری این خسارت را بهم برمیگردانید . اگه لازمه شماره قرارداد رو اعلام نمایم .ت
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
سلام
من سمند دوگانه کلاس 16 60 روزه ثبت نام کرده ام و امروز 32 روز تاخیر داره.
سوال اینه اگر توان انجام تعهد را ندارید چرا هنوز دارید 30 روزه می فروشید؟
آیا این مصداق ..... نیست که شما که فروش 60 روزه را نمی توانید تحویل دهید چرا باز هم 30 روزه می فروشید؟؟؟؟؟
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
سلام ازتون خواهش میکنم سوال بنده رو کامل جواب بدید ممنون میشم بنده 26 فروردین 96 سورن elx جدید ثبت نام کردم توربو نبوده! وو تحویل 30 روز بوده و اقساطی بوده اما هنوز تحویل نشده و هیچ کس پاسخگوی ما نیس ن نمایندگی و ن مرکز پاسخگویی اقا ما دلیلشو دیگه بیخیال شدیم و توروخدا بگید حداکثر کی تحویل میشه بخدا گرفتاریم و لنگ ماشین موندیم ممنون
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
سلام ثبت نامی خودروی دنا سفید دیماه هستم تحویل تیرماه ۹۶
برای تعویض رنگ خودرو آیا زمانی باقی مانده و باید حضوری مراجعه بکنم؟خواهشاچقدر هزینه داره؟
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
من یه پژو پارس فروردین 95نوشته بودم قرار بود اسفندماه تحویل بگیرم اسفند که تحویل ندادن هیچ گفتن 20خرداد 96تحویله الان آخر خرداده به هر کس که فکرشا بکنید زنگ زدم جواب میدن هنوز هیچ فاکتور نشده و میگن ما هم هیچ کاره ایم یکی نیس جواب بده درد دل ما را هم کسی نمیخونه فقط سی و خورده ای پولی که ذره ذره جمع کردیما ریختیم تو این شرکت که هی پیش فروش کنه آخه کسی نیست نظارت کنه که هنوز شما که به حرفاتون عمل نکردید پیش فروشتون دیگه برا چیه
رامین
|
Finland
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
به این اقایان هرچه ... با این سایت مزخرفشون
IMAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
یک مشت دلال ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
هر چه قدر به حال این کشور تأسف بخوریم باز هم کمه! همه چیز بی کیفیت! همه چیز با منت! با خوار کردن مردم! من با مدرک دکتری افتادم دنبال بازی دلالی و مسخره (ثبت نام پژو 2008) ایران خودرو. دلیلشم اینه که هر جای دیگه این کشور که گشتم همین بساط رو دیدم. اینجا تو ایران هر آدمی با هر سطح علمی و هر شغل و حرفه ای که داره دنبال کارهای دلالی افتاده تا از بقیه جا نمونه.
این که میگیم از ماست که بر ماست تا یه حدی قبول! ولی آیا چاره ای جز همرنگ جماعت شدن برامون گذاشتن؟!!
شرکت پژو تو دبی 1 ماه رایگان ماشینو میده بری سوار شی اگه خوشت اومد بخری اگه نه که هیچی میان میبرن.اینجا ما 60 میلیون ودیعه هم میخوایم بدیم باز نمیشه. ماشین سر از نمایندگی های دلال در میاره با قیمت خیلی بالاتر.
کلام آخر: تنها راه نجات این کشور هماهنگ شدن مردم و تشکیل کمپین. ای کاش محقق میشد.
محمد جواد
|
Germany
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
0
آقا جان بحث امید و ناامیدی نیست . موصوع اینه که ...... چرا باید با منت و خواری ماشینی رو که تمام و کمال پولش رو واریز کردیم با تاخیرچندماهه تحویل بگیریم !!
.....
ایا عبادت جز به راه انداختن کار مردم نیست؟
حرف ما اینه که چرا نظارتی وجود نداره . چرا هیچ کس به فکر مردم نیست. به حق این روز و ماه تمام کسانی که کار مردم رو عمدا به میندازن خدا تو کارشون در تمام مراحل زندگی تاخیر بیندازه و افرادی با صلاحیت رو هرچ زودتر جایگزینشون آمین
تا کی به تمنای وصال تو یگانه/ اشکم شود از هر موژه چون سیل روانه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0
0
سلام من يه خودروايراني سمندازشركت خريدم ولي بعد ازده روز رنگ سپرها باند شدندوبعدازهشت سال اقساط ان را پرداخت نكردم حال اگربخوام برداخت كنم چقدر بايد برداخت كنم راهنمايي كنيداولين قسطتاريخ ٣٠/١/٨٩ومبلغ ٢٣٨٠٠٠٠٠ريال وسه چك بعدي هرچهارماه به همين مبلغ است راهنمايي كنيد لطفا
مدیر پایگاه به خود شرکت مراجعه کنید چون شرایط هر شرکت با بقیه متفاوت است
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0
0
خلایق هر چه لایق
عیسی اسفندیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
با سلام و خسته نباشید حدود 20روزقبل ماشین پارس سال خریدم هنوز بیمه نامه ش نیومده.به کجا مراجعه کنم . ممنون
مدیر پایگاه به نمايندگي كه ثبت نام كرديد و مدارك گرفتيد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
سلام ایران خودرو بنده پژو پارس تحویل مرداد 96نوشتم خواهش میکنم سر وقت بدید چون گرفتارم .این نظراتو خوندم ترسیدم بدججوری.بعد یه سوال دارم.ایا امکان عوض کردن خودرو به tu5هست.ممنون اگر جواب بدید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
سلام.تشکر از سایت پارس تحویل مرداد دعوت نامه کی میاد.
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
آقا جان بحث امید و ناامیدی نیست . موصوع اینه که چرا اینقدر بی کفایتی چرا باید با منت و خواری ماشینی رو که تمام و کمال پولش رو واریز کردیم با تاخیرچندماهه تحویل بگیریم !!
............
ایا عبادت جز به راه انداختن کار مردم نیست؟
حرف ما اینه که چرا نظارتی وجود نداره . چرا هیچ کس به فکر مردم نیست. به حق این روز و ماه تمام کسانی که کار مردم رو عمدا به میندازن خدا تو کارشون در تمام مراحل زندگی تاخیر بیندازه و افرادی با صلاحیت رو هرچ زودتر جایگزینشون آمین
تا کی به تمنای وصال تو یگانه/ اشکم شود از هر موژه چون سیل روانه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
به نظرم این بابا که زیر کامنت ها نظر مخالف می زاره، خودش یه ماکسیما زیر پاشه که بخاطر تحویل گرفتنش حتی یه روز هم صبر نکرده!! والا! وگرنه.............
مدیر پایگاه ... اين برنامه تخت گاز كه تحولات صنعت خودرو در آلمان و كشورهاي اروپايي و كشورهاي ديگر را نشان مي دهد يك درس بزرگ براي كشورهاي در حال توسعه دارد كه اكثر كشورهاي موفق محصول خود را خريداري كردند  و عيب آن را گفتند تا به رشد و توسعه رسيدند... حتي مي گويند كساني كه به خاطر خريد خودروي فولكس و استراحت در يك شهرك تفريحي سال ها پول داده بودند هيچ وقت به آن نرسيدند و جنگ دوم جهاني مانع شد.... به عبارت ديگر، هيچ كشوري به راحتي به پيشرفت و سعادت نمي رسد مگر آن كه مردم آن بخواهند در همه زمينه ها..... 
آقا مجيد پرايده معامله  مي كنيم با ماشين شما
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
اگر خانواده پژوپارس ثبت نام کنیم موقع انتخاب به ما پارس تیوفایو می دهند؟
آلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
مسئولین صنعت خودرو خوب بلدند زیر بار مسئولیت نروند.چون آش خاله تولید می کنند وما هم باید آنرا بخوریم .به مسئولین سیستم دفاعی مملکت نگاه کنیدرا با وجود این همه مشکلات وتحریمها بکجا رسانده اند...........
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
به امید ............
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
سورن تحویل 30 روزه زدیم حالا 37 روزه تحویل ندادن حرف من اینکه مردم رو سر کار نذاريد وقتی نمیتونید به موقع تحویل بدید بگید 50 روز 60 روز مردم که الاف شما نیستن واقعا تاسف داره بعد از 40 سال صنعت مردم رو سرکار بذارید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
ایران خودرو ماشین بی کیفیت تحویل مشتری میده، ماشین صفر تحویل میگیری یک روز هم نشده میبینی مشکل داره و به نمایندگی هم مراجعه که میکنی یت قبول نمی کنند یا میگن قطعه نداریم و نمی تونیم و باید بری بیرون تعمیر کنی.فقط بلدن پول از مشتری بگیرند و کار هم انجام نمی دهند. برای دوستم ماشین ثبت نام کردیم ،اما با تاخیر فاکتور شده اما ماشین رو از پارکینگ خارج نمی کنند.بهشون هم که زنگ میزنی میگن نمیدونیم دلیلش چیه. با این تاخیر در تحویل خودروها خدا میدونه چقدر سود می کنند.از عمد خودرو ها رو دیرتر تحویل میدن،وگرنه پارکینگشون پر از ماشین هست
kkkk
|
Canada
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
سورن Elx در اول خرداد ثبت نام کردم قرار شد 60 روزه تحویل بدن و نمایندکی محترم هم خیلی اصرار که با توجه به نیاز من به ماشین حتما 60 روزه برات تحویل می گیرم ولی متاسفانه هنوز هیچ خبری نیست در حالی که 80 % مبلغ پولو هم گرفتن. پشت دستمو داغ میکنم که همیشه یادم بمونه که از شرکت های ایرانی خرید نکنم. واقعا ...... هیچ عذابی بالاتر از بدقولی های شرکت ایران خودرو نیست وقتی که پواتو زره زره جمع کردی و می خواستی یه ... بخری.
لطفا درد دل این جوونا را پاک نکنید
محمد
|
Germany
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
با سلام نزدیک دو ماهه سورن توربو شارژ مدل 58202 ثبت نام کردم قرار بود 30 روز بدن خبری نشده ماشین قبلی م و که پراید بوده فروختم با بدبختی وام گرفتم اینو ثبت نام کردم پس کس میدنش ما که شرمنده خانوادهام شدیم و مشکل تردد هم داریم تورو خدا یکی فکری بکنه ممنون میشم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
سلام دوستان ببخشيد يه سؤال داشتم چطوري ميتونم ازطريق گوشي ازوضعيت ماشينم كه ثبتنام كردم باخبر بشم ياتوچه مرحلي ميشه راهنمايم كنيد باتشكر
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
من برج 1 نود شش خودرو سمند ال ایکس صفر گرفتم تا برج 4 سه بار موتورشو باز کردن میلنگ بوش یاتاقان شاتون ..... عوض کردن 2 بار هم در یک هفته اویل پمپ روغن عوض کردن العانم موتور سر صدا داره چراغ چک روغن روشنه 25 از برج 1 تا برج 4 چهل روز ماشین تو نمایندگی خاب بوده در ضمن کولر ماشین خرابه سیستم قفل اتوماتیک خرابه .... رفتم بازرسی برای تعویض خودرو نزدیک بود ی کتک مفصل هم بخورم ............. کی میخاد ب داد این ملت برسه .............
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
.............. تازه يك چيزي هم از مردم طلب داريد ميگيد كه مردم درك كنن كجاي دنيا اينطوري پول ميگيرن كه 30 روزه ماشين تحويل بدن و بعدش 2 ماه طول ميكشه ................ اگه نميتونيد به تعهداتتون عمل كنيد چرا پس ثبت نام ميكنيد و پولو ميگيريد بعدش تحويل خودرو ميره واسه................ خواهشا صراحتا مشخص هستش كه فقط براي گران فروختن هستش و هيچ توجيهي پذيرفته نيست
رفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
0
من پژو ۴۰۵ شرایطی ثبت نام کردم امکانش هست قبل از سی روز بم تحویل بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
..........ایرانودرو
اریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
به امید ..............ایران
بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
سلام...من آبان 95 ثبت نام پژوپارس tu5 5 کردم. اما تا الان که شهریور 96 میباشدتحویل نگرفتم. حضوری رفتم. هیچکس پاسخگو نیست حتی نمایندگی.. حدودیکسال منتظریم. این چه معنی میده........؟؟؟؟؟؟؟
زسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
سلام يك دستگاه خودرو 206 در مرداد ماه ثبت نام كردم گفتن طرح فروش 15 روزكاري اما هنور خودرو فاكتور هم نشده چرا ؟ مشكل از كجاست؟كد پيگيري 965802
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
سلام من چی بگم من یه رنو کپچر ثبت کردم برای مصرف تحویل تیر ماه بود تا الان خبری نشده دلم خوش بود سوار ماشین خارجی میشم الان پول اینکه الاغ هم بخرم ندارم یکی از اشنایان هم انصراف داده بود واسه اون تحویل اسفند 95بود هنوز پولش رو برنگردوندند ترخدا ترخدا ترخدا ترخدا رسیدگی کنید
برزین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
نود درصد شرکت های ایرانی به خاطر واردات محصولات با کیفیت بهتر و قیمت کمتر در حال ور شکستگی هستن و به زور سرپا موندن...جالب اینجاست خودروساز ایرانی صد در صد تحت حمایت دولت و مردم بیچاره ایران رو به خاطر منفعت طلبی عده ای از حق مسلمشون که استفاده از خودرو روز دنیا با قیمت مناسبه منع میکنه و تعرفه گمرکی بالا که قیمت خودرو رو چند برابر میکنه دست مردم بدبخت میده...بازم جالب اینجاست بزرگترین وارد کننده ها همین شرکت های خودرو ساز داخلی هستن...یعنی دست در دست هم دادن .............بعد دم از مشکلات میزنن...اگه این شرکت دست کره ای ها یا ژاپنی ها بود الان فکر نمیکنم کمپانی بالاتر از ایرانخودرو تو دنیا داشتیم .چون اونا...............
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
سلام پس این ایرانخودرو کی میخواد پیش فاکتور بزاره تو سایت ؟کسی میدونه ؟؟؟؟؟
sssr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
موندم اخه اینا که نمیتونن خودرو رو زود تحویل بدن ... همون اول فروش فوری میزنن پول نقد میگیرن همون پول میزاشتیم تو بانک الا ماهی کلی سودش بود که
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
سلام و درود
فرد محترمی که نظرات روشنفکرانه درباره صنعت خودروسازی آلمان و کشورهای اروپایی میزنی و میگی باید از صنعت داخلی حمایت کرد تا به اونا برسیم!!!
باید عرض کنم اون کشورهای که شما میگین تعهد در وعده های خودشون دران و به مردمشون "دروغ " نمیگن عزیز من...
وقتی ایران خودرو قادر به تحویل خودرو در موعد مقرر نیست چرا باید با زندگی مردم کشورش بازی کنه
اینجا کسی به فکر مردمش و رشد صنعت داخلی کشورش نیست، ما تو مملکتی زندگی میکنیم که همه میخوان سر هم کلاه بزرن، ..
بیایم با مردم صادق باشیم...
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
سلام
من واقعا برا صنعت خودرو ايران متاسفم كه ...... از مشتري مداري برنامه ريزي خط توليد نميدوني ............. وقتي ميگي ماشينا تحويل ميدم سه ماهه چرا ميشه 6 ماه ديركرد نهايتش يك ماه چرا ...... كارخانه فورد هر 5 دقيقه يه خودرو ميده بيرون پورشه 15 دقيقه ........
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
من درحال تعویض تاکسی فرسوده ام میگن سایت بسته شده خواهش میکنم مشخص کنید کی باز میشه تحویل تاکسی باید اینطور باشه با دردسر وسیله کار من امروزخیلی از وضعیت نا امید. و عصبانی شدم تا کی..
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
سلام
مسئول محترم افرادي كه ماشين ثبت نام كردن ماشينا براي بعد مرگشان نميخاد ........... ماشينا منا سه ماهه ثبت نام كرديد سه ماهم تاخير داره هنوز نداديد من موندم شما كجا در س خوندي با اين مديريتي كه داري
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
0
درود
میخواستم از دوستان عزیز بپرسم از زمان ثبت نام تا ارسال دعوت نامه چند روز طول میکشه؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
خودرو ثبت نامی نخرید مال ما چهار ماهه از زمانی که باید تحویلش بدن میگذره اما هنوز نیومده بابام با پول کارگری رفت ماشین بخره اما هنوز بهش ندادن
مهران کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
.............
یه خودرو 207 نوشتم با زمان تحویل 5 مهرماه. الان 23 مهره و هنوز فاکتور هم نشده.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
با سلام وخسته نباشید من دوتا سوال داشتم دنا پلاس داخلش تریم دورنگ داره واینکه فروش نقدیش کی شروع میشه من میخوام از تولید داخلی حمایت کنم ماشین ایرانی بخرم ممنون میشم جواب بدین
مهدی
|
Finland
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
سلام.من چندروز پیش تندر پیکاپ فروش فوری تحویل 30 روزه اقساطی ثبتنام کردم.اینجوری که دوستان نوشتن یعنی علاوه بر30 روز دیگه نه پولی میبینم نه ماشینی؟؟؟ بخدا روا نیست من حق و نون زنو بچم و خودم زدم که بعد 30 سال زندگی تازه تونستم 12 تومن با وام جور کنم بعد بدم که ماشین بگیرم روش کار کنم بعد اینجور بلایی سر آدم بیاد.البته انشاالله که لااقل سرموقع تحویل بدن.
علی ربیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
باسلام ، اینجانب میخواستم پیش فاکتور خرید خودرو از نمایندگی شهرستان سراب بگیرم.باتوجه به اینکه 150 میلیون ریال در بانگ تسهیلات بانگی معرفی شده از اداره خود دارم در مراجعه به نمایندگی اظهار میدارند که 2 ماه صادر نمیشود .استدعا دارم در این زمینه مساعدت گردد. بااحترام
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
سلام slxثپت نام کردم با هدیه مشارکت. برای 12.96.اگه ماشینمو عوض کنم این سود هدیه تعهدی بهم تعلق میگیره یا نه. ممنون میشم شفاف سازی کنید. میخوام سمند یا ال نود بگیرم. بخشنامه 25مهر 96ثپت نام کردم
کرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
باسلام من یک دستگاه خودرو405ثبت نام کردم شرایطی 4تاچک دادم بانک تاییدش کرده اما بعدازیه هفته گففن شرکت ایرادگرفته ازچکها ای چکار
مجیدهستم از رشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
سلام
نمی دونم پیامم ثبت میشه یا نه ولی بنده تیر ماه در کرمان موتور ایکس60 ثبتنام و تحویلیکماهه انجام دادم ول امروز 17 ابان96
هنوز خودرو را تحویل نداده اند مسولین به فکر ما قشر اسیب پذیر
باشید اگر امروزتان خوش میگزرد به فکر فردا هم باشید
بابا ما هم در همین مملکت ودر کنار شما زندگی میکنیم
متشکرم
محمدرضا درتاج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
باسلام و احترام چون اینجانب درسال 95 ثبت بام یکدستگاه ال 90 عادی نموده و هم اکنون بعلت کهولت سن نیاز به ال90 اتوماتیک را دارم لطفا راهنمایی فرمایید 09133419335 شماره تماس متشکر می شوم اگر پیگیری و دست اندیکارن تماس حاصل فرمایند
عیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
سلام بنده تمام اموالم را فروختم با کلی وام بهمن 95 ال90 ثبت نام کرده ام سه ماه از موقع تحویل گذشته هنوز هم خبری نیست تا کی به مردم وعده وعید می دهید وعمل نمی کنید ..............
مراد
|
United States of America
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
0
با سلام
بنده برج 12 سال 95 برای ال-نود ثبت نام کردم. موعد تحویل شهریور 96 بوده. الان 4 ماه گذشته و هنوز خبری از تحویل ماشین نیست.
من ماشین قبلی ام رو برج 6 فروختم به امید این که ماشین نو رو تحویل بگیرم و الان 4 ماهه که خودم و خانواده ام رو گرفتار کردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی مسولان ایران خودرو , یه انتقاد داشتم یه پیشنهاد
انتقاد: وقتی مردم میبینند تحویل 30 روزه است یه خورده دودل میشن که ثبت نام بکنن یا نه از مسئولین خواهش میکنم تحویل خودرو رو 10 روزه بزنید
پیشنهاد: وقتی مردم عزیز پول رو کامل تسویه کردند, نه ماشین نه پولشونو برگردونید. یه دونه لایک بامنظور (بیا) بهشون نشون بدید تا ملت عوام مثل من بفهمن این است خودرو ملی
تا درس عبرت بشیم برای دیگران و
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
با سلام نظر قبلی رو حذف کردین, لطفا اینو حذف نکنید , دوران ابتدایی یاد گرفتیم. از 5 تا سیب 2 تاشو بخوریم 3 تا میمونه, الان شما هم 10000 تا ماشین تولید کردین 10000 تا ثبت نام کنین, اگه زیاد ثبت نام کنید کم میارین, خواهش میکنم این مسئله مهم رو در موقع فروش رعایت کنید, با تشکر از مسئولان کاردان ایرانخودرو
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
سلام میشه لطف کنید بگید از چ تاریخی ثبت نام کنیم مدل 97 تحویل میگیریم
حکیم امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
اگر ظرفیت تولید ندارید چرا ثبت نام میکنید و پول مردم بدبخت رو میگیرید آخرم با زور و اجبار این مردم بیچاره رو وادار میکنید که به ......... تومن سود انصراف رضایت بدن ،
حجت
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
با سلام وخسته نباشید بنده اول آبان سورن ۵۷۵۱۱ثبت نام کردم تحویل یک ماهه الان یک ماه شده دو ماه کسی هست جواب ما را بدهد ببینم جریان چیه یا کسی به این سرنوشت گرفتارشده در آبان ۹۶
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
من در اراک راننده تاکسی هستم 10 سال قبل تاکسی سمند گرفتم کپسول گاز نداشت بنزین ازاد میزدم حالا هم 5ماهه برای سقف زدن و تبدیل اقدام کردم 3ماه سایت بسته بود دو ماه دیگه هم درگیر ایرانخودرو و هستم که سه هفته طول کشید تازه پیش فاکتور دادن بعد پول رو از بانک تو حسابشون ریختم که 20 میلیون اون وام بود بمن گفتن که نهایتن ظرف 15 روز تاکسی رو میدن البته حداکثر به احتمال زیاد کمتر از یکفته انجام بشه الان 25روز دارن امروز و فردا میکنن .دوستان این تاکسیه پنج روز دیگه من باید قسط اول رو بدم. بدتر از همه وعده ها شونه سمند قبلی اندازه تریلی هزینه بر بود و بمحض ایکه برای تعمیر میبردم نمایندگی میگفتن گارانتی قبول نمیکنیم چطور انتظار دارید مردم از شما راضی باشن...........
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
با سلام ،کامنتها رو که در خصوص زمان تحویل خودرو خوندم بکلی ناامید شدم از ایران خودرو! دوستان لطفا راهنمایی کنید من چکار کنم..در مهر ماه بصورت پلکانی ثبت نام کردم وزمان تحویل فروردین 97 نوشته بود.اگه عدم تحویل به موقع یک روال عادی هست در ایران خودرو که من پولمو تا دیر نشده پس بگیرم و یه ماشسن دیگه بگیرم.دوستان راهنمایی لطفا..با سپاس
موسی احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
سلام خسته نباشی من یک پیش فاکتور خرید می خواستم برای بانک که بانک پول مستقیم به حساب ایران خودرو بریزد باری خودرو
حکیم امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
یکی از هموطنان گفته بنده را راهنمایی کنید در مورد تاخیرهای ایران خودرو ، دوست من اگر تازه ثبت نام کردی تا دیر نشده پولت را بگیر و برو ، برو آزاد بخر مطمین باش به نفعته ، من چهار اسفند پارسال تندر نود ثبت نام کردم تحویل مهر، تا همینجا میشه هشت ماه !!! ۱۰ مهر دعوتنامه دادن ۲۲ تومن دیگه بده ۲۰ آبان با تاخیر یکماهه تحویل میدیم ، ماشین زیر پامو فروختم دادم به ایران خودرو دو ماه و نیمه از کار و زندگی افتادم، فردا شب شب یلداست، هنوز نه ماشینی هست نه جوابی ، دوماه و پنج روز دیگه میشه یک سال !!! من نمیدونستم و تو دام این بازی افتادم ، ولی حالا وظیفه خودم میدونم که تجربه خودم را به دیگران بگم تا مثل من ناآگاهانه گرفتار ایران خودرو نشن.
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
سلام من ۱۰روزپیش یک تاکسی فرسوده داشتم تحویل دادم۲۰روزه هم پولهاروریختم بحساب ۱۰روزدیکه بایدقسط پرداخت کنم رفتم نمایندگی میگه هرموقه پیام امد که ماشین بیمه شده اونموقه ماشینت بارگیری میشه توروبخدا دیگه بیشترازاین شرمنده خونوادمون نکنید بیکارم متشکرم
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
............٢٣اذر خودرو ثبت نام كردم سي روز تحويل بدن ولي هنوز فاكتور نشده. فقط ميگن تاخير داره يعني كسي تو اون ايران خودرو پيدا نميشه حساب كتاب كنه از راندمان و تحويل
انور مهرانیا
|
United Arab Emirates
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
سلام ایران خودرو
خدا خوشش نمیاد سه سال من خارج کشور هستم و هر سال قبل از نوروز تحویلی خانواده پارس ثبت نام میکنم و الان سه سال واسم دعوتنانه پارس سال میفرستین مگه پارس ال اکس جزو خانواده پارس نیست
بخدا خانوادم منتظرن من برم ایران
چرا پارس ال اکس نمیدین به من
خانواده پارس وقتی مینویسین یعنی تمامی پارسها
چرا فقط دعوتنامه پارس سال میفرستین؟
امسال هم دیروز دعوتنامه پارس سال فرستادین؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
مال من که دور روز زودتر از موعد تحویل اومد فقط تنها کلاهی که سرم رفت این بود که موقع ثبت نام نوشته بود تحویل مهر نگو اون موقع دعتونامه میاد تحویلش باز 100 روز بعد از دعوتنامه ست ولی باسود مشارکت زیاد بدم نشد پارس tu5 روم افتاد 36 امروز 42 دادم رفت
خریدار
|
Finland
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
ایران خودرو ...................
متین اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
سلام این ماشین پژو ۲۰۶ خریده ام
محمد
|
United States of America
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
سلام.من مهرثبت نام نقدی پارس باتحویل60 روزه داشتم ولی تا الان22دی خبری از فاکتور شدن نیست.حالا یه سوال آیا خودرو من باتوجه به بخشنامه جدیدشامل مدل97میشود؟
محمد
|
United States of America
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
سلام.من مهرثبت نام نقدی پارس باتحویل60 روزه داشتم ولی تا الان22دی خبری از فاکتور شدن نیست.حالا یه سوال آیا خودرو من باتوجه به بخشنامه جدیدشامل مدل97میشود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
نخرین من پارس کلاس ۲۹ خریدم همه وسایلش چینیه ایسیو شمع تمام سنسوراش همش چینیه کلی خرج انژکتورش کردم نمایندگیا هم هیچی هالیشون نیست باید ببرم بیرون ماشینا درست کنم نخرین خواهشا
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
سلام عزیزان
تحویلی برای پژو405 زودتر از موعد است من سمند EF7 ، تحویل یک ماهه ثبت نام کردم الان منتظرم و هفده روز از تاریخ تحویل گذشته با این اوصاف خدا خودش به خیر کنه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
سلام
من ثبت نام ef7 تحویل ۳۰ روزه داشتم که تا امروز ۵۰ روز شده و با وجود پیگیری های مکرر تاکنون هیچ خبری نیستش و هر بار که تماس میگیرم به یک هفته دیگه حواله میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
سلام
لطفا در ظاهر ۲۰۷ اتومات تغییراتی اعمال کنید که قیمت آن با مدل دنده ای حدود ده میلیون تومان و بیشتر تفاوت قیمت دارد ولی ظاهرا هیچگونه هیچگونه تفاوتی باهم ندارند درحالیکه نباید اینگونه باشد.. در ظاهر هم باید تفاوتشان مشخص باشد چون تفاوت قیمت زیادی دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
1
آخه بی احترافی به مردم تاکی ؟. چرا اینهمه پیش فروش میکنید و قتی جوابگو نیستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
منم ثبت نام سمند داشتم الان بیست روز از موعد تحویل گذشته دارم متقاعد میشم که همون ماشین چینی در اینده بخرم بهتره
سمیرا علیزاده ترکمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
چرا خودرو سمندEF7در آبان ماه ثببت نام کردم هنوز خبری نیست لطفا جواب بدید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
سلام من حدود 90 روز کاریه سمند EF7 ثبت نام کردم هر بار که زنگ میزنم یه دروغ میگن یه بار میگن ماشین بلوکه شده هفته بعد میگن ماشین رفته تست فنی هفته بعد زنگ زدم میگن ماشین تو تبریزه بهش میگم اوندفعه تو تهران بود میگه اره شایدم تهرانه بعد میگه ایران خودرو یه قطعه خراب نصب کرده حالا گفته از همه سمندها بازش کنن خلاسه هر روز یه دروغ فکر کردن با احمق طرف هستن مشتری یعنی کشک اگه راهی بود ماشین خارجی با قیمت واقعی بخریم که اسیر ایران خودرو سایپا نمیشدیم من قلط کنم بعد از این سراغ ثبت نام ماشین برم
Davod
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
چرا آخر سال سایت بسته میشه و دلالان . سودجویان که اکثرا عاملیت های فروش و نمایندگی ها با سود بعضا 20 تا 30 درصد خودروها رو میفروشن میدونن مردم شب عید ماشین میخوان ولی عمدا سایت ثبت نام بسته میشه دلیلش هم معلومه ..........
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
عوض این مسخره بازیا و دوکون بازارها به فکر مردم باشین این مردم خیلی صبورن ولی 1روز صبرشون تموم میشه عوض مصاحبه کردن و تحویل مردم دادن برین ماشیناشونو تحویل بدین بسه شمارو به خدا بسه هرچی ....... گفتین ماشینو که دارین چندین برابر تو حلقمون میکننین لااقل به موقع بدین
ناشناس
|
Belgium
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
سلام حاجی با عرض خسته نباشید بنده برای سمند دوگانه ایوسون باپیش پرداخت ۱۶میلیون تومان ثبت نام نمودم زمان تحویل باید چقدر پرداخت نمایم متشکر
Sapra motor
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
برای خرید اوپل المان کلی پول به ساپرا موتور دادم که چون ندادن انصراف دادم مثل بقیه این هم کابوسی شد که با روح و روان ادم بازی میکنه.تمام مشکلات مربوط به پیش فروش کردنه .پول رو میگیرن یا فرار میکنن یا با وقاحت تمام حتی جواب هم نمیدن. اصلا پیش فروش یعنی چی؟ باید قانون باشه هر وقت ماشین رو اوردن پول رو بگیرن و ماشین رو تحویل بدن مثل بقیه اجناس و کالاها
شراره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
سلام
امروز6/12/1396 سایت ایران خودرو برای ثبت نام بسته اس
امکان بازشدن سایت تا قبل از سال 1397وجود داره؟
محمد نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
خیلی اذیت شدم هنوزم ماشین تحویل نگرفتم
محمدجواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
سلام
در تا ريخ دو دوازده خودرو دنا پلاس من بايد فاكتور مي شد اما هنوز خبري نيست من اون ماشينو براي جمعه غريبان مي خوام
محمدجواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
سلام
در تا ريخ دو دوازده خودرو دنا پلاس من بايد فاكتور مي شد اما هنوز خبري نيست من اون ماشينو براي جمعه غريبان مي خوام
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
سلام خودرو سازهای ما خودشان در بوجودآمدن بسیاری از مشکلات دست داشته و دارند بعضی مدل های خودروها را عرضه نمی کنند تا مردم تشنه خرید شوند و قیمت ها در بازار آزاد بالا برود آن وقت میگویند قیمت باید بالاتر برود و به ترفند ها و روش های مختلف حقوق مصرف کننده را ضایع میکنند.بصورت پیش فروش پول مردم را جمع کرده و دلال بازی بوحود میآورند و در زمانی که به تعهدات قبلی شان عمل نکرده اند تعهد جدید برای خودشان ایجاد میکنند و هیچوقت هم سر وقت خودرو را به مشتری تحویل نمیدهند..خودروسازهای کشور ما هیچگونه تمایل و اراده ای در زمینه بروز شدن ندارند چون منافع شان در عقب ماندگی میباشد
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
.........
و البته منیکه باورم شد ماشین دار میشم.

خ......من که امیدوارم به این کشور.کشوریکه به خاطرش جون عزیزانم رو فدا کردم.حالاکه چی...
دروغ پشت دروغ

سر من و تمام ملت تو هر زمینه کلاه میزارید.کی چی؟
فکر میکنید .......هنر میکنید



من پولمو پس میخوام اونم نمیدن
آغا غلط کردم ثبت نام کردم پولمو بدید برم دنبال بد بختیام
فاطمه نگهداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
من ی خانمم تاریخ ۲/۱۱ی خودرو رانا ثبت نام کردم تحویل ۳۰ روزه ..امروز۱۰‌روز از موئد تحویل میگذره .هر بار هم تماس میگیرم .میگن تو نوبت فاکتوره ...من باید چکار کنم ..ماشینمو تا قبل عید میخاستم .خواهشا.التماس میکنم رسیدگی کنید لطفا.
فکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
با سلام لطفا کم ........ماشین مردم در وقت ش تحویل بدید ما الان 9 ما ماشیم تحویل نگرفتیم
پرویز میرمبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
پژو دویست شش خریده ام تحویل مرداد ماه. ایا میتوانم انرا با تحویل سی روزه که بیست و ششم اسفند اعلام شده عوض کنم؟
عنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
سلام دوستان میخواستم بپرسم این خودروی اچ سی کراس چه جورماشینیه مصرف کننده هارازی هستن؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
بعد از ۳ ماه ثبت نام نقدی و فری ۲ ماه تاخیر واسه تندر وانت حالا میگن خط تولیدش متوقف شده اینم از ایرانخودرو همون موقع بازار آزاد ۳۶ تومن بود الان مدل ۹۷ سایت با ما زدن ۴۳ میلیون.
پرنیان
|
Germany
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
۲۰۷ در تاریخ ۱۵ بهمن ثبت نام کردم و الان که ۱۵ اردیبهشت شده هنوز هیچ خبری نیست
تحویل ۳۰ روزه بوده!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
من نزدیک دو ساله ثبت نام کردم واسه محصولات ایرانخودرو هر موقع خواستم تحویل یگیرم گرون کردن پولم نرسید باز تا یه ماهه دیگه که دعوتنامه بیاد باز گرونش میکنن.نمیدونم چه وضعیه همش استرس دارم.
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
دوماه ازتحویل خودروی ثبت نامی گذشته چرا تحویل نمیدن
کجا باید شکایت کنیم ضرر وزیان ما رو کی میخواد بده .............
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
1
کمی بیشتر از دو ماه پیش، پول‌هایم را جمع کردم و تصمیم گرفتم خودرویی تهیه کنم. بعد از کلی تحقیق و پرس وجو از دوست و آشنا، دست عیال را گرفتم و رفتم به یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو تا ماشین مورد نظرم را سفارش دهم. پس از ثبت نام، برگه‌ای تحویل گرفتم که رویش نوشته شده بود: زمان تحویل ۳۰ روز کاری. بعد ۲۵ روز با نمایندگی تماس گرفتم تا زمان تحویل را جویا شوم. اما خانمی که پشت تلفن نشسته بودند، با حالت خاصی گفتند که منظورشان ۳۰ روز کاری بوده و قبل از اینکه من ادامه سوالم را بپرسم، ادامه دادند که به غیر از جمعه‌ها، پنجشنبه هم جز روزهای تعطیل ایران خودرو محسوب می‌شود و به طبع، روزکاری نیست. من که تا فرق سر قانع شده بودم، تلفن را قطع کردم. بعد از ۳۸ روز (دقیقا بعد از ۳۸ روز) تماس گرفتم و با جوابی عجیب‌تر از جواب قبل روبرو شدم: “آقای محترم! ما یک هفته تعطیلات تابستانی داشتیم که باز هم جز روزهای کاری محسوب نمی‌شود! در ادامه تاریخی را از توی سیستم برایم خواندند و گفتند “زمان تعیین شده برای تحویل خودروی شما، این تاریخ است”. تاریخی که با احتساب روزهای تعطیل رسمی و غیر رسمی و تعطیلات تابستانی و چه و چه، باز هم بیشتر از چیزی بود که باید می‌بود. حسابی کفری شده‌بودم؛ پول ماشین را تمام و کمال پرداخته بودم و حالا باید چنین جوابی می‌شنیدم. از این طرف و آن‌طرف نصیحت می‌شنیدم که مبادا با مسئولان فروش بدرفتاری کنی و خدای نکرده حرف ناسزایی بزنی که احتمال دارد لج کنند و ماشین ناقص یا معیوب تحویلت بدهند! بگذریم… باز هم قطع کردم. در موعد تحویل رسمی اعلام شده از طرف آن خانم، مجددا تماس گرفتم:

خانوم این ماشین ما رو نمیخواین تحویل بدین؟ دیگه وقتش شده‌ها!
تحویل ماشین شما تاخیر خورده آقای محترم!
چی؟ تاخیر واسه چی؟ مگه خودتون نگفتین تو تاریخ فلان تحویل می‌دین؟
این تاخیر از طرف شرکته و ما توش نقشی نداریم. شرکت برای این تاخیر به شما خسارت پرداخت میکنه!
خانوم من خسارت نمی‌خوام. ماشینو کی تحویل می‌دین؟
این خانم وقتی با اصرار من روبرو شد و دید زیادی دارم پاپِی می‌شوم، آخرین راهکاری که یاد گرفته بود را رو کرد:

شما اگه زیاد اصرار دارین و می‌خواین زودتر ماشینو تحویل بگیرید، می‌تونید شخصا برین کارخونه پیش آقای فلانی و بگید که ماشین رو براتون فاکتور کنه. توی حالت عادی امکان داره خیلی طول بکشه!
چی؟! خودم برم در کارخونه؟ مگه بی‌کارم؟ شما پس واسه چی اونجا نشستین؟ مگه من ماشینمو از شما نخریدم؟ شما چیکاره‌این پس؟
این دفعه تلفن را با قدرت بیشتری قطع کردم. چند روز منتظر نشستم و دیدم واقعا انگار نه انگار! ایران خودرویی‌ها اصلا به روی خودشان هم نمی‌آورند که روی قول‌شان نمانده‌اند و دارند بر خلاف ساده‌ترین اصل مشتری‌مداری رفتار می‌کنند. برایم واقعا عجیب بود که آیا سیاست‌های مثل “مشتری همیشه در اولویت است” و “باید مشتری را به هر قیمتی راضی نگه داشت” و مواردی از این دست، واقعا در شاکله‌ی ایران‌ خودرو جایی ندارند؟ پس این کسب و کار چطور این همه سال سرپا مانده؟ چطور است که قانون اگر مشتری ناراضی باشد، بیزینس شما محکوم به شکست است به همین سادگی در ایران نقض می‌شود و در عین حال، هر روز بر داغی تنور کسب و کار ایران خودرو افزوده می‌شود؟ واقعا چطور ممکن است؟

به قول معروف حسابی کاردی بودم و واقعا نمی‌دانستم دیگر چکار باید بکنم. دل را به دریا زدم و یک نصفه روز مرخصی گرفتم تا بروم از خود کارخانه پیگیری کنم و ببینم کجای کار مشکل دارد. صحنه‌ای که در واحد فروش و بازاریابی ایران‌خودرو با آن مواجه شدم، برق از سرم پراند: تعداد افرادی که دقیقا مشکل من را داشتند و با بدقولی‌های چندماهه‌ی ایران خودرو مواجه شده‌بودند، بسیار زیاد بود. خیلی‌ها بودند که نه فقط از تهران و حومه، که از جای جای این مملکت به کارخانه‌ی اصلی ایران خودرو مراجعه کرده‌بودند. این همه بی‌نظمی مگر یک‌جا جمع می‌شود؟! باز بگذریم… گیرِ کار اینجا بود که باید کاغذی را از آقای x می‌گرفتی و به آقای y می‌دادی و دوباره و سه‌باره برعکس این روال را تکرار می‌کردی. پنج شش باری که بین دو باجه‌ی ثابت پاس‌کاری‌ می‌شدی، اگر برگه‌ها را به درستی جابجا کرده بودی به واحد تخصیص خودرو ارجاعت می‌دادند. در همین حال که به سمت واحد تخصیص می‌رفتم، یک مسئول حاضر در کارخانه از فرد شاکی می‌پرسید: “ماشینت از همین دنا تاخیری هاست؟!”

در واحد تخصیص، یک آقای متصدی نشسته بود که با چند کلیک، یکی از ماشین‌های پارک‌شده در انبار ایران خودرو را به ردیف قراردادتان اختصاص می‌داد و می‌گفت برو حسابداری! کارمندان داخل کارخانه در تمام این مدت مثل کارمندان بی‌حوصله‌ی بانک‌ها رفتار می‌کردند و به سختی جواب می‌دادند؛ گویا برای کاری به غیر از این پشت میز نشسته بودند و رغبتی به انجام این کار نداشتند. خلاصه رفتم حسابداری و پس از مشخص شدن اینکه بدهی و معوقه و از این چیزها ندارم، گفتند کار شما تمام شده و می‌توانید فردا ماشین را از نمایندگی تحویل بگیرید. من هم خوشحال از اینکه توانسته‌ام به سرپنجه‌ی تدبیر خودم گره از این مشکل بازکنم، برگشتم و راهی محل کار شدم.

فردا که تماس گرفتم تا ماشینم را تحویل بگیرم، همان خانم متصدی قبلی با حالتی شاکی گفتند: “آقای محترم! هر وقت ماشین‌تون اومد، خودمون باهاتون تماس می‌گیریم!” یعنی لطفا دیگه تماس نگیرید! تا حالا کلاه به این گشادی سرم نرفته بود و تا به حال برای دریافت چیزی که نقدا پولش را داده بودم، تا این اندازه منت سرم نگذاشته بودند. سرتان را درد نیاورم؛ فردا و پس فردای آن روز هم تماس گرفتم و باز خبری از ماشین نبود که نبود. دیگر بی‌خیال شدم. مسافرتی را برنامه‌ریزی کرده‌بودم و ساده‌لوحانه انتظار داشتم بتوانم سفرم را با ماشین جدید انجام دهم! بی‌خیال شدم و با اتوبوس به مسافرت رفتیم. روز دوم سفر بود که زحمت کشیدند و از نمایندگی تماس گرفتند تا اعلام کنند ماشین‌مان رسیده و می‌توانیم برای تحویل گرفتن مراجعه کنیم. اما هنوز دو روز دیگر از سفرمان باقی مانده بود. هنگامی که از سفر برگشتیم و برای تحویل گرفتن ماشین به نمایندگی ایران خودرو رفتیم، گفتند ماشین شما دو شب در پارکینگ نمایندگی مانده و باید به ازای هر شب، ۱۰ هزار تومان پرداخت کنید! واقعا تا این حد؟ خانم من تلفن نمایندگی شما را بس که تماس گرفتم سوزانده‌ام! حالا باید دو شب پول پارکینگ هم بدهم؟ بله!

در هیچ جای دنیا، این اندازه ول‌انگاری و بی‌توجهی را تحمل نمی‌کنند. آقایان محترم! از متانت و صبوری مردم ما سواستفاده نکنید. اگر واقعا نمی‌توانید روی قول‌تان بمانید، خب… چه می‌دانم… قولی بدهید که بتوانید سرش بمانید! باور کنید مردم ما با این تفکر که “جون مادرت به من ماشین بفروش” به نمایندگی‌های فروش شما سر نمی‌زنند. تو را به خدا نگویید خسارت تاخیر را می‌دهیم. همه‌چیز با پول جبران نمی‌شود؛ چیز مهم‌تری به نام وقت هم وجود دارد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
1
یا خداااا دوستان نگرانم کردید منم تو اردیبهشت پارس تیوفایو ثبت نام کردم که موعد تحویلش آذره یعنی به موقع به دستم نمیرسه؟؟؟!!! همین الآنشم دارم دیوونه میشم از بی ماشینی چه اشتباهی کردم.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
آخه این چه دلیلی بود که آقای معاون ایران خودرو آوردند که ما باید اجاره پارکینگ بدیم یا جریمه دیرکرد بدیم یا سود مشارکت بدیم
پارکینگتون اگه خالی باشه یاپر هزینه اش برای شما چه فرقی میکند مال خودتان است دیگه یا اینکه واضح است که اگه خودرو را توی این شرایط دیرتر بدید و گرانتر بفروشید سودش خیلی بیشتر از جریمه دیر کردش میشه یا اینکه ما مجبور سود مشارکت بدهیم بچه که گول نمی زنید طرف از شش ماه گذشته به شما پول داده الان ارزش پولش تو این تورم نصف شده بعد میگوید سود مشارکت می دهیم مشتری می توانست اون موقع سکه بخرد ولی چون ماشین میخواست پولش را داد به شما ولی شما الان میزنید زیرش راست پوست کنده بگویید چون انحصار داریم میتوانیم این جوری لااقل مردانه سود کنید
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
واقعا بزرگترن اشتباهم این بوده محصول ایران خودرو انتخاب کردم .امروز روز۵۰روز کاری تاخیر خودروی من است .واقعا یک پژو چیه که ۸ماه باید صبر کرد.اگه نمیتونین به قولتون عمل کنین جمع کنین این قاعله رو.اگه من روزی یک قطعه از ماشینو میخریدم نصب میکردم تا حالا سه تا ماشین داشتم این چه وضیعتیه اقایون مدیر ایران خودرووووووووو.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
چرا ایرانخودرو فروش ال ۹۰ نداره؟؟
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
با عرض سلام و ادب خدمت هم میهنان گرامی
بنده یه خودرو پژو ۴۰۵ ثبت نام کردم در تاریخ آبان ۹۶ موعد تحویلش فروردین ۹۷ بود امامتاسفانه الان ۴ ماهه که گذشته یعنی تا امروز ۱۶ تیر ۹۷هنوز که هنوزه خبری از ماشین نیست هر چه به نمایندگی و شرکت زنگ میزنم میگن دست ما نیست باید صبر کنی؟! میگم صبر چیه من ماشین لازم دارم حداقل پولم پس بدید برم ماشین دست دوم بگیرم یعنی دو دستی خودم رو انداختم تو چاه
پیامبر اسلام می فرماید یکی از نشانه های شخص یا اشخاص منافق خلاف وعده کردن است
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
با عرض سلام و ادب خدمت هم میهنان گرامی
بنده یه خودرو پژو ۴۰۵ ثبت نام کردم در تاریخ آبان ۹۶ موعد تحویلش فروردین ۹۷ بود امامتاسفانه الان ۴ ماهه که گذشته یعنی تا امروز ۱۶ تیر ۹۷هنوز که هنوزه خبری از ماشین نیست هر چه به نمایندگی و شرکت زنگ میزنم میگن دست ما نیست باید صبر کنی؟! میگم صبر چیه من ماشین لازم دارم حداقل پولم پس بدید برم ماشین دست دوم بگیرم یعنی دو دستی خودم رو انداختم تو چاه
پیامبر اسلام می فرماید یکی از نشانه های شخص یا اشخاص منافق خلاف وعده کردن است
علی
|
Germany
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
............ماشین منو بدید بعد از یکسال ثبت نام و یکماه دیر کرد هنوز هیچ. .مردم نکنید شما لاقل .ماکه پولمون رفت زندگیما فروختم واس کارم ک خرید ماشین بود و هیچ...........جواب بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
چقدر ما گناه داریم که به ایران خودرو اعتماد میکنیم. . هروقت آقای نعمت زاده به مردم برچسب خیانتکارمیزنه و خودش ماشین خارجی سوارمیشه چه انتظاری از این ......... هست
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
با سلام به همهی دوستان و کسانی که ماشینشونو تحویل گرفتن و تحویل نگرفته های عزیز.
من ۹/۹/۹۶ ال۹۰ e2 سفید پرشین ثبت نام کردم
بهم گفتن ۴ ماهه تحویل میدن.
الان که ۲۷/۴/۹۷ هستش ماشینم فاکتور نشده و هر روز زنگ میزنم به سامانه مشتریان جواب درست حسابی نمیدن و فقط میگن باید منتظر باشی
ثبت شکایت کردم فقط میگن با عرض پوزش از مشکل به وجود امده .
چرا مردم رو اذیت میکنین
تورو خدا یکی بگه کجا بریم پیگیری کنیم سریع ماشینمونو بدن
من قرار بود ازدواج کنم خرداد ماه بخاطر نیومدن ماشینم همه چیم بهم خرد هنوز نتونستم ازدواج کنم
خدا خیرتون نده که با پول مردم کار میکنین و هیچ جوابی بهمون نمیدین
مال مردم خردن نداره چرا اینکارارو با ماها میکنین
پس چرا سایپا ماشین هاشو تحویل داده ال ۹۰ هم تحویل داد.
یه روز سامانه ۰۹۶۴۴۰ بهم گفت ال۹۰ پلاس تحویلش نسبت به ال۹۰ معمولی دوماه بیشتره ولی دیروز توی نمایندگی شهرمون دیدم ال۹۰پلاس رو تحویل مشتری داد.
اینهمه دروغتون باورنکردنیه
با زندگی مردم بازی نکنید
مردم بزور پول جمع کردن واس خریدن این ماشین های اشغالتون بعد اینجوری باهامون رفتار میکنید.
خدا خیرتون نده ایشالله
حسین موسوی نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
شرکت ایران خودرو باید خودش مشتریان را راضی کند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
هنوز دو ماهی به تحویل خودرو ثبت نامیم مانده آیا وهنوز دعوت نامه هم برایم نیامده آیا امکان تعویض رنگ خودرو هست یا خیر . در ضمن خودروی ثبت نامیم دنا می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
شرکت ایران خودرو بعد از چندین سال بی اعتبار ترین و بی مسولیت ترین شرکت خودروساز می باشد واقعاً جای تاسف می باشد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
دوستان بنده برای خرید 206 sd به نمایندگی مراجعه کردم از اونجایی که این محصول تو لیست پیش فروش نبود به پیشنهاد نمایندگی محصولات قابل عرضه ایران خودرو رو انتخاب کردم طبق گفته نمایندگی 206 اس دی هم جزو محصولات این انتخاب بود حال که دعوتنامه اومده فقط 206تیپ 2 وسمند معمولی میتونم انتخاب کنم یا هم اینکه انصراف بدم هیچ کسی هم پاسخ گو نیس شما هم دقت کنید کلاه سرتون نره
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
پس وقتی نمیتونیم خودرو تولید کنیم چرا واردات خودرو صورت نمیگیره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
سلام من خودروی تندر ۹۰در تاریخ۹۶۰۳۲۵ثبت نام کردم هنوز خبری نیست نمیدونم چرا ایران خودرو جوابگو نیست به شماره۹۶۴۴۰ تماس گرفتم میگویند تاخیر دارد حالا هم اعلام کردندمحصول جایگزین H30crossچینی جایگزین بکند که ماشین بی کیفیت چینی ما نمی خوایم مسئولین ایران خودرو لطفا به فکر چاره باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
............. اگر من سکه با شصت میلیون پول خریده بودم الان چقدر روش داشتم نامردا من وام گرفتم دوزدی نکردم ماشین ثبت‌نام کردم آخه تا کی ............
جواد ابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
بهمن ۹۶ هایما اس ۵ ثبت نام کردم که تحویل خرداد بود .وجه تکمیل کردم اما الان زنگ می زنم با گذشت بیشتر از یک ماه کسی پاسخگو نیست .سواری داشتم فروختم به امید این خودرو و الان همون باید ده تومن بزارم روش بعد یک ماه بخرم .چرا کسی به ما اهمیت نمیده
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
باید به حال این مردم کریست که شرکت ایران خودرو برای ما ناز میکنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
دروغگویی به مشتریان و ملت با تحریم اقتصادی فرق میکنه با دلار ۳۷۰۰ تومانی ۵۰% وجه خودرو از ما مشتریان نقدی گرفتیید .تحویل ملشین ما خرداد ماه بوده . اون وقت که تحریم و کمبود قطعه نبود خدایش روتون میشه به بهانه تحریم با دلار ۱۱۰۰۰ تومانی با چند ماه تاخیر به ما بفروشید . این ظلم و کلاهبرداریه . لطفا جواب بدید .
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
سلام
قیمت ما بالتفاوت منظور قیمت کارخانه هست؟
افشین رادمنش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
1
23 خرداد97 رانا ثبت نام کردم پیش پرداخت و چکها را دادم وطبق قراردادپس از31 روزه کاری باید تحویل میشد که حده اکثر میشود10 تیر ولی تا امروزکه 26مرداداست نمایندگی میگوید فعلن رانا نداریم این یعنی چه بعداز47روز خلف وعده حالا برو تا ببینیم چه میشود اگر این خلف وعده از طرفه مشتری بود 3 سوت قراردادش ابطال و معلوم است چه میشد/اینقدر به این مردم نجیب ظلم نکنید به خدا که من راضی نیستم خدا خودش ظالم را به نحوه مقتضی جزا دهد اگر بدانید جه بدبختی ها کشیدم تا قسمت نقدی را فراهم کنم الان پیش زنو بچه شرمنده ام /
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
1
.........اسفند 96 وام گرفتم و با واریز 16 میلیون سمند 16 ثبت نام کردم. موعد تحویل 15 مرداد 97 بود. تیر 97 کارمندان ....... شماره 096440 به من گفتند خودروی من تاخیری نداره و به موقع تحویل میدیم. پول حاضر کردم و دستم نگه داشتم که دعوتنامه بیاد. دعوتنامه نیومد و دلار که از 7600 یه دفعه پرید 10300 پولم هم ارزشش کم شد. الان هم .........میگن که دلار گرون شده و مشکل تامین قطعه داریم و معلوم نیست کی خوردرو تحویل میدیم و علاوه بر افزایش قیمت 2.5 میلیونی سمند خرداد 97 یک افزایش دیگه هم داریم. آخه ............ من موقعی که دلار اسفند 96 .4280 بود 16 میلیون رو به حسابتان واریز کردم. با این پول اون موقع چه.......... کردین؟!!!!! که حالا میگین دلار گرون شده؟!!!
تا کی ...........میخواهین ...............
محمد یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
1
من این کامنت های را که مردم عزیز کشورم گذاشته بودند خواندم و واقعا شرمنده شدم که چطوری این خودرو سازها سر مردم را کلاه می گذارند و بدتر از همه ادعای مسلمانی ناب را داریم واقعا این مسلمانی هست من خودم ثبت نام ال 90 کردم همین فیلم ها را ایران خودرو سرم دراه می اره هر چند زیر پاه ماشین دارم و بی وسیله نیستم ولی می خواهم اگر خدا بخواهد دیگه ماشین ایرانی نخرم،خدایا کی می خواهی سزای ظالمان را بدهی .
مخين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
1
معلم بازنشسته ام يه ٢٠٦داشتم تصادف سختي كردم توارديبهشت فروختم ويه وام١٥مليوني گرفتم تايه٢٠٧ثبت نام كنم من قبل ازبرهم خوردن برجام اين كاروكردم حالا نه تنها ماشينمو ازدست دادم بلكه باآزتدسازي قيمتا نميتونم مابه التفاوت پرداخت كنم ورسمت بدون ماشين ميمانم لطفا براي أمثال من كه برنامه ثبت نامشان قبل أدبهم خوردن برجام بود فكري كنيد