شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو (ايساكو) بهموازات موفقيت در صحنههاي خدمات پس از فروش و بازرگاني، درحيطه منابع انساني نيز موفق به كسب تنديس جايزه سرآمدي منابع انساني در دومين دوره ارزيابي جايزه سرآمدي منابع انساني گروه صنعتي ايران خودرو شد.
خبراقتصادی: اين جايزه هرساله از طرف شركت ايران خودرو براساس مدل سرآمدي منابع انساني، از طريق ارزيابان و متخصصين مربوطه در چهار سطح گواهي حضور، تقديرنامه، اشتهار به سرآمدي وتنديس در سطح شركتهاي گروه صنعتي ايرانخودرو برگزار ميشود.
بر اساس اين گزارش در مهرماه سال گذشته، شركت ايساكو بهمنظور تعيين جايگاه خود درمسير سرآمدي مبتني بر الزامات مدل، درسطح تنديس در اين جايزه شركت كرد و با ارزيابي به عمل آمده توسط 5 نفر از ارزيابان اعزامي شركت معظم ايران خودرو، نتايج ارزيابي مذكور در تاريخ چهاردهم فروردين ماه سال 1391 همزمان با شروع سال كاري جديد و با حضور مديريت محترم ارشد گروه، جناب آقاي مهندس نجمالدين و مديران عامل شركتهاي تابعه اعلام و در همان مراسم از شركتهاي برتر درحوزه منابع انساني تقدير و لوح وجوايز مربوطه به آنان اعطاء شد.
در اين مراسم دكتر بهزاد ظهيري مدير عامل شركت ايساكو تنديس برنزين جايزه سرآمدي منابع انساني را كه بالاترين سطح تنديس اين دوره بود، دريافت كرد.