مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پای درد دل کارکنان خود نشستند
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، معاونان مدیرعامل و رؤسای ادارات کل ستادی بانک از شنبه ۶ خرداد تا پایان این ماه پاسخگوی تماس‌های تلفنی کارکنان بانک هستند.
این اقدام در راستای تقویت ارتباط مدیران ستادی و کارکنان صورت می‌گیرد و تا پایان ماه جاری هر روز یکی از مدیران ستادی به مدت ۲ ساعت پاسخگوی کارکنان خواهد بود.
شنیدن بی‌واسطه مشکلات کارکنان، آگاهی بیش از پیش مدیران ستادی از دغدغه‌های کارکنان صف و ایجاد تسلط کامل‌تر مدیران به چالش‌های پرسنلی و عملیاتی سازمان از جمله اهداف برقراری این ارتباط است.
گفتنی است این طرح معطوف به برهه کنونی نیست و در ماه‌های آتی نیز مجدداً اجرا خواهد شد.