اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
اقتصادگردان- به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، در چهارمین دوره جایزه مسئولیت‌های اجتماعی که به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه خاتم برگزار شد از بانک دی به پاس اهتمام مستمر در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.

بر اساس این گزارش در چهارمین دوره جایزه مسئولیت های اجتماعی مدیریت که با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی، استادان دانشگاه و دانش‌پژوهان حوزه مدیریت برگزار شد از بانک دی به پاس اهتمام به هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و پیاده سازی رویکردهای منسجم در انجام مسئولیت‌های اجتماعی با اعطای تقدیرنامه یک ستاره تقدیر شد.

جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت که هر ساله با هدف شناسایی و معرفی تجارب برتر مدیریتی سازمان‌های ایرانی در حوزه مسئولیت اجتماعی و تبادل تجربیات موفق برگزار می‌شود، مبتنی بر ارزیابی رویکردها، اقدامات و نظام‌هایی است که حول معیارها و محورهای مدل چهار بعدی مسئولیت اجتماعی کارول به عنوان مدل پایه این جایزه در نظر گرفته شده است.

 در این فرآیند، گروهی از ارزیابان معتبر در ۵ معیار و ۲۰ زیرمعیار وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌ها را از لحاظ دستاوردها، موفقیت‌ها و عملکرد آن‌ها در پنج حوزه مسئولیت‌های مدیریت بنگاه، مسئولیت‌های مالی و اقتصادی، مسئولیت‌های قانونی، مسئولیت‌های اخلاقی و مسئولیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه ارزیابی می‌کنند.

گفتنی است بانک دی که برای نخستین بار در این جایزه شرکت کرده است طی سه سال گذشته با تدوین سند استراتژیک مسئولیت اجتماعی بر اساس مدل کارول، اقدام به ساخت سه باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، سه باب مدرسه در مناطق سیل‌زده استان لرستان و گلستان، اهدای کانکس و کمک های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان کرمانشاه، توسعه سامانه خدمات بانکی روشندلان در هشت شعبه، جمع آوری کمک های مالی هموطنان و همکاران برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش آموزان مدارس مناطق محروم کشور، طراحی دی کارت کالای اسنوا، فیروزه کارت و ارائه تسهیلات خرید نیروگاه‌های خورشیدی شرکت سولار کرده است.