:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

مدرسه بانک سامان در باهوکلات افتتاح شد

در نخستین روز سال تحصیلی جدید، مدرسه 9 کلاسه بانک سامان در باهوکلات منطقه دشتیاری استان سیستان‌وبلوچستان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
اقتصادگردان- به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، در مراسم افتتاح این مدرسه که با حضور دکتر احمد مجتهد نایب‌رییس هیئت‌مدیره بانک سامان، مهندس اربابی معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان‌وبلوچستان، سردارزهی رییس آموزش‌وپرورش منطقه دشتیاری، ابابکر بلوچ بخشدار بخش دشتیاری و جمعی از مردم محلی و دانش‌آموزان مدرسه برگزار شد، مجتهد در سخنانی گفت: بانک سامان در راستای ایفای مسئولیت‌ اجتماعی خود، با توجه ویژه به حوزه آموزش و کودکان، تلاش دارد زمینه ارتقا نسل آینده را فراهم کند.

نایب‌رییس هیئت‌مدیره بانک سامان اظهار داشت: در این راستا، ساخت این مدرسه که از سال گذشته آغاز شده است، امروز تحویل آینده‌سازان این مرز و بوم در منطقه محروم دشتیاری می‌شود.
مجتهد با اشاره به تخصیص بودجه افطاری ماه رمضان امسال بانک سامان به تجهیز مدارس این منطقه تصریح کرد: تحویل 4000 صندلی دانش‌آموزی، 400 تخته‌سفید (وایت‌بورد) و همچنین دو هزار بسته لوازم‌التحریر به پایان رسیده و در مدارس منطقه دشتیاری توزیع شده است.
سردارزهی رییس آموزش‌وپرورش دشتیاری نیز در سخنانی تصریح کرد: به نمایندگی از مردم منطقه و دانش‌آموزانی که قرار است از مدرسه بانک سامان استفاده کنند، به همه کارکنان و مدیران بانک سامان دست‌مریزاد می‌گویم و همگی دعا می‌کنیم موفقیت‌های بانک سامان در عرصه‌های داخلی و جهانی روزبه‌روز افزایش یابد.
براساس این گزارش، اين پروژه آموزشی توسط بانک سامان در زمينی به مساحت كل 1800 مترمربع و با زيربنای كل 650 مترمربع در 9 کلاس با تمام امكانات آموزشی همچون آزمایشگاه مجهز علوم و فنی‌حرفه‌ای، كتابخانه و سيستم گرمايشی متمركز احداث شده است.
گفتنی است، در پایان مراسم افتتاح این مدرسه، فرماندار ویژه شهرستان چابهار، مدیر آموزش‌وپرورش چابهار و رییس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چابهار با اهدا لوح‌های تقدیری خطاب به مدیرعامل بانک سامان، از توجه ویژه بانک به دانش‌آموزان این منطقه قدردانی کردند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عادب
|
United States
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
پات