:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۵.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

نسل جدید تلویزیون سامسونگ QLED رونمایى شد

صبح امروز نسل جدید تلویزیون سامسونگ QLED در ایران رونمایى شد.
کد خبر: ۹۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- نسل جدید تلویزیون سامسونگ QLED با حضور خبرنگاران صبح امروز (پنج شنبه) رونمایی شد.

در این رونمایی مزایاى این تلویزیون هوشمند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آرین سیف هاشمی مدیر ارشد بخش های LED و صوتی تصویری دفتر سامسونگ ایران گفت: تمام طراحان داخلی و معماران معتقدند که تاثیر طراحی و ظاهر تلویزیون بر فضای اطراف خود انکارناپذیر است. تلویزیون QLED سامسونگ از یک قاب بسیار نازک و ظریف بهره می‌برد و ضخامت بسیار کمی دارد تا در هنگام نصب بر روی دیوار، کمتر فاصله را از آن داشته باشد.
از سوی دیگر طراحی 360 درجه تلویزیون و رهایی از شر کابل‌های مزاحم و نصب کابل اپتیکال 1.8 میلی‌متری،به شما اجازه می‌دهد تا تلویزیون را در هر نقطه از خانه که تمایل دارید قرار دهید.

 جدیدترین تلویزیون‌های QLED با در نظر گرفتن مصرف‌کنندگان و تمرکز روی رفع سه مشکل اصلی مصرف‌کنندگان در حوزه رنگ با راه حل‌هایی به نام Q Picture، Q Smart و Q Style طراحی شده‌اند

قنادان مدیر بازاریابی شرکت سام الکترونیک، همچنین از انتقال کامل فناوری تولید این تلویزیون‌ها به ایران خبر داد. تلویزیون‌های QLED در کارخانه‌های مجموعه تولیدی سام الکترونیک توسط مهندسان و متخصصان ایرانی تولید و آماده ورود به بازار می‌شوند. تلویزیون‌های QLED که همزمان با کشورهای پیشرفته دنیا، در سام الکترونیک تولید  می‌شود یکی از جدیدترین محصولاتی است که به دست کارگران و متخصصان ایرانی با ضمانت شرکت سام سرویس معرفی خواهد شد.

مدیر بازاریابی شرکت سام الکترونیک در این مورد گفت: شرکت سام الکترونیک توان این را دارد که در راستای اقتصاد مقاومتی با تداوم این اعتماد و در سایه انتقال فناوری، امکان کارآفرینی، اشتغال‌زایی و تقویت مهارت‌های تخصصی مهندسان ایرانی را فراهم ‌کند.

در حاشیه این مراسم اعلام شد که در تداوم ارائه خدمات VIP توسط سام سرویس و بیش از 900 مرکز خدمات پس از فروش آن به خریداران تلویزیون‌های سامسونگ، برنامه‌های ویژه‌ای برای خریداران این نوع تلویزیون‌ها پیش‌بینی شده است.