:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

طرح مدیر خدمات ویژه، انقلاب خدمت رسانی به مشتریان بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: اجرای درست طرح مدیر خدمات ویژه (Account Officer) در شعب بانک می تواند انقلابی در نحوه خدمات رسانی به مشتریان ایجاد کند.
کد خبر: ۹۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در همایش تشریح جایگاه مدیر خدمات ویژه که با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات کل، روسای شعب مستقل و ممتاز و مدیران خدمات ویژه برگزار شد، با بیان این که ارتباط تنگانگ با مشتریان می تواند به افزایش رضایت آنها از خدمات بانک بیانجامد، گفت: بانک ملی ایران در همه عرصه ها دچار تحولاتی شده که بخشی از آنها را تا کنون دیده اید و بخش های دیگر به مرور رونمایی خواهد شد.
حسین زاده با بیان این که مدیر خدمات ویژه یک خدمت تازه و پیشرفته است، ادامه داد: ما مدت ها بر روی فعالیت بانک های معتبر دنیا مطالعه کردیم تا مشخص شود آنها با مشتریان ویژه خود چگونه برخورد می کنند؛ در نهایت عملیات را بومی سازی کرده و طرح مدیر خدمات ویژه را پیاده سازی کردیم.
وی با تاکید بر این که مدیرخدمات ویژه، همه خدمات بانکی را به مشتریان ویژه بانک با روشی نوین ارائه خواهد کرد، افزود: مدیران خدمات ویژه از میان کارکنان توانمند و با انگیزه بانک ملی ایران انتخاب شده و به صورت خاص آموزش دیده اند.
به گفته حسین زاده، دستورالعمل اجرایی این طرح به زودی به شعب بانک ملی ایران ابلاغ خواهد شد. 
وی تاکید کرد: این طرح باید به درستی و با همراهی همه ارکان شعب پیاده سازی شود تا  بتواند اعتبار بانک ملی ایران را بیش از پیش افزایش دهد.
هادی سالار خیلی رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز در این همایش با اشاره به این که همه ابعاد اجرایی این طرح بررسی و کارشناسی شده است، گفت: مدیران خدمات ویژه آموزش های لازم را دیده اند.
وی با بیان این که هدف از اجرای این طرح، خدمات رسانی مطلوب به مشتریان است، گفت: هر خدمت جدیدی که در بانک راه اندازی می شود، آموزش های مرتبط با آن نیز به مدیران خدمات ویژه (Account Officer) ارائه خواهد شد.
در ادامه این همایش، سوالات مرتبط با موضوع مدیران خدمات ویژه مطرح و از سوی مسئولان مرتبط به آنها از سوی ادارات مربوطه پاسخ داده شد.