:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رابرت ویلیام، مدیر فروش خاورمیانه خطوط هوایی بریتیش ایرویز خبر داد

افتتاح دفتر مرکزی بریتیش ایرویز در الهيه تهران

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز پس از گذشت یک سال از آغاز مجدد پروازهایش به تهران، از افتتاح دفتر مرکزی خود به‌منظور افزایش رفاه مشتریان، ارائه گزینه‌های بیشتر و بهبود کیفیت ارائه خدمات خبر داد. پروازهای مستقیم تهران-لندن، در ۴ کلاس پروازی و با هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
اقتصاد گردان - شنبه، 25 شهریور ۱۳۹۵ - شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از افتتاح دفتر مرکزی خود در تهران خبر داد. اقدام این شرکت را می‌توان در راستای بهبود رفاه حال مشتریان، ارتقاء ناوگان این خطوط هوایی، ارائه امکانات بیشتر و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات دانست. دفتر مذکور در الهیه، بلوار نماد الهیه، خیابان الهیه پلاک ۳۰۶ و ۳۰۷ واقع‌شده و راه‌اندازی آن بر عهده شرکت پارسیان پرواز مهر بوده است. این دفتر اکنون آماده ارائه خدمات فروش به مسافرانی است که مایلند سفر به لندن را مستقیماً از میان ۶ پرواز هفتگی ارائه‌شده این خطوط هوایی رزرو و تهیه کنند.


رابرت ویلیام، مدیر فروش آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه خطوط هوایی بریتیش ایرویز دراین‌باره اعلام کرد: «بریتیش ایرویز سابقه‌ای طولانی در پرواز به ایران دارد و پس از یک سال، همچنان از آغاز پروازهایمان به ایران خرسندیم. افتتاح دفتر مرکزی در پایتخت ایران می‌تواند رفاه حال مشتریانمان را حفظ کرده و افزایش دهد. مشتریان خطوط هوایی بریتیش ایرویز می‌توانند پرواز خود از تهران را به حدود ۲۰۰ مقصد شبکه پروازی ما انتخاب کنند.» 
وی افزود: «افتتاح این دفتر مایه افتخار ما بوده و خود را متعهد می‌دانیم تا خدمات ارتقا یافته‌ای در راستای بهبود رفاه حال مشتریان ایرانی، ارائه دهیم. مشتریان ما هر بار که با بریتیش ایرویز سفر کنند، کیفیتی بهتر را تجربه خواهند کرد.» 
پروازهای مستقیم تهران - لندن خطوط هوایی بریتیش ایرویز در ۴ کلاس پروازی با هواپیمای بویینگ ۷۷۷ انجام می‌شود. در آوریل سال ۲۰۱۷، بریتیش ایرویز از برنامه‌های متنوع خود نظیر ارائه خدمات ممتاز و احداث منطقه اختصاصی و سرپوشیده در ترمینال ۵ فرودگاه هیتروی لندن به‌منظور ارتقاء رفاه حال مشتریان رونمایی کرد. طراحی این مکان به‌گونه‌ای است که برای اولین بار دو راهروی امنیتی به‌منظور دسترسی مستقیم مسافران به اتاق‌های گالری و کنکورد تعبیه‌شده و نیز ورود مسافرین را تسریع می‌بخشد. این امکانات باعث شده مشتریان باشگاه Gold Executive Club بتوانند پروازی انحصاری را تجربه کنند. 
دو مسیر جدید امنیتی، باعث کاهش تجمع مسافران ورودی و کمک به افزایش سرعت آن‌ها در طی کردن مسافت راهرو می‌شود تا از ازدحام مسیر جنوبی موجود کم شود. بعد از گذشتن مسافران از بخش امنیتی، یک فضای آرامش‌بخش، این امکان را به آن‌ها خواهد داد تا به چمدان‌های خود دسترسی داشته باشند. باوجود این فضای جدید و باشگاه مشتریان ویژه Gold Executive Club مراحل Check-in نیز با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد. 
لازم به ذکر است، این فضای جدید برای آن دسته از مسافران بریتیش ایرویز که مایلند با پرواز First Class از تهران به ترمینال ۵ فرودگاه هیتروی لندن پرواز کنند، در دسترس است. 
بنا به اعلام الکس کروز، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت بریتیش ایرویز، دیگر خدمات بین‌المللی این خطوط هوایی شامل موارد متعددی چون راه‌اندازی باشگاه Club World برای پروازهای طولانی با هزینه ۴۰۰ میلیون پوندی، معرفی Club اروپایی در پروازهای داخلی بریتانیا، افتتاح سالن جدید اختصاصی برای مسافران بریتیش ایرویز و نیز اولین مسیر امنیتی مستقیم و دسترسی به سالن جدید در فرودگاه هیترو، ارائه آخرین نسل اینترنت از طریق Wi-Fi در پروازهای طولانی به مسافرین و همچنین در مسیرهای کوتاه برای دو سال آینده و استفاده از Check-in سلف‌سرویس و گیت‌های بیومتریک به‌منظور تسریع در ورود مسافران می‌شود. این شرکت هواپیمایی برای تعبیه صندلی‌های جدید در فضای تازه احداث‌شده تا سال ۲۰۱۹ برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد. جزییات این برنامه در زمان مقرر، اعلام خواهد شد. 
در کنار این فعالیت‌های نوآورانه، شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز درحال‌توسعه شبکه هوایی خود و ایجاد تغییرات مفیدی برای اطمینان‌بخشی و افزایش بهره‌وری عملیاتی از قبیل استفاده از گیت‌های ورودی اتوماتیک و طراحی جدید در روند ورود چمدان‌ها است. 
در حال حاضر با شبکه موجود در خطوط هوایی بریتیش ایرویز، ارتباطات هوایی مناسبی از طریق فرودگاه هیتروی لندن با انگلستان، تمام اروپا و بیش از ۲۵ مقصد پروازی به آمریکای شمالی فراهم‌شده است. همچنین این شرکت هوایی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۷، ۲۲ مسیر بین‌المللی جدید را نیز به شبکه پروازی خود اضافه کند. 
پروازهای بریتیش ایرویز در چهار کلاس پروازی بویینگ ۷۷۷، شامل کلاس درجه‌یک (First Class)، کلاس بیزینس (Club World)، کلاس بیزینس با مزیت بیشتر (World Traveller Plus) و کلاس پرواز اقتصادی (World Traveller) ارائه می‌شود. محدوده قیمتی این پروازها از تهران به لندن، از 15,363,000 ریال شروع می‌شود. برای آگاهی از زمان‌بندی پروازهای بریتیش ایرویز از تهران، می‌توان به وب‌سایت این شرکت،www.ba.com  مراجعه کرد.

جدول برنامه پروازهاي روزانه لندن - تهران، از 2 سپتامبر، 2017 (12 شهريور، 1396) به بعد:

شماره پرواز

روزهای پرواز

مبدأ

زمان پرواز

مقصد

زمان فرود

BA0152

شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه

فرودگاه امام خميني

8:35

فرودگاه هيتروی لندن

11:10

BA0153

جمعه، شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهار‌شنبه، پنجشنبه

فرودگاه هيتروی لندن

21:10

فرودگاه امام خميني

6:25


توجه: تمامي ساعات به وقت محلي است؛ لذا، ممكن است با توجه به زمانبندي و يا مسائل فني، اين ساعات تغييراتي داشته باشند. 

درباره بریتیش ایرویز

بریتیش ایرویز به بیش 200 مقصد در اقصی نقاط جهان پرواز می‌کند که 10 مقصد در بریتانیا، 106 مقصد در اروپا و 83 مقصد در سایر نقاط قرار دارند. این شرکت هوایی همچنین هتل‌ها، اجاره خودرو و سفرهای تفریحی مختلفی نیز ارائه می‌دهد که از طریق وبسایت این شرکت به آدرس www.ba.com/holidays  قابل دسترس هستند. این خطوط هوایی یکی از بزرگترین خطوط هوایی بین‌المللی است که حدود 40 میلیمون مسافر را سالیانه جابه‌جا می‌کند. اکثر پروازهای این شرکت شامل 4 نوع کلاس پروازی هستند و همواره از از هواپیماها، کابین‌ها . تکنولوژی‌های به‌روز استفاده می‌کند. دفتر مرکزی بریتیش ایرویز در ترمینال 5 فرودگاه هیترو لندن قرار دارد که قادر به مدیریت سالیانه 30 میلیون مسافر می‌باشد. این ترمینال به عنوان بهترین فرودگاه برای 4 سال متوالی از طرف Skytrax انتخاب شده است.