:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
برگزاري هفته تجاری چین در هشت کشور

هفته تجاری چین 28 تا 31 شهریور در شهرآفتاب تهران برگزار می شود

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب گفت: هفته تجاری چین، سه شنبه 28 شهریور ماه در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب آغاز می شود.
کد خبر: ۹۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

اقتصادگردانهفته تجاری چین 28 تا 31 شهریور در شهرآفتاب تهران برگزار می شود

به گزارش اقتصادگردان، سید محمد سیدی در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه مرتبط با هفته فرهنگی چین 28 تا 31 شهریور ماه از ساعت 10 تا 17 برای بازدید عموم علاقه مندان در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. 
وی با بیان اینکه تاکنون نگاه چین به ایران به عنوان یک بازار فروش محصولات بوده اظهار کرد: در این نمایشگاه تنها موضوع فروش محصولات مطرح نیست، بله عرضه تکنولوژی در برگزاری این رویداد مورد تأکید قرار گرفته است. 
سیدی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقا سطح تکنولوژی کشور ذکر کرد. 
وی با اشاره به تغییر تیم مدیریت شهری خاطرنشان کرد: هر تغییری همراه با توسعه و امید به آینده بهتر اتفاق می افتد و امیدواریم در مجموعه شهرآفتاب نیز روند توسعه ای دنبال شود. 


برگزاري هفته تجاری چین در هشت کشور 
شان شيائو مسئول برگزاری هفته تجاری چین و مجری نمایشگاه هفته تجاری چین نیز در ادامه این نشست گفت: تاکنون هفته تجاری چین در هشت کشور از جمله آفریقای غربی، آفریقای شرقی، کنیا و امارات برگزار شده است. 
وی با اشاره به برگزاری هفته تجاری چین در سال 2016 در تهران اظهار کرد: در این نمایشگاه 200 شرکت چینی حضور داشتند و محصولاتی در زمینه دستگاه های پرینت، پلاستیک، هوش برتر، بهداشتی، ماشین آلات مختلف، مدیریت انرژی و انرژی پاک عرضه شد. 
شاون با بیان اینکه در آیین افتتاحیه هفته تجاری چین تفاهم نامه ای میان چین، ایران و اتاق بازرگانی امضا می شود خاطرنشان کرد: هدف از این نمایشگاه صرفا نمایش محصولات نیست بلکه سرمایه گذاری در کشور ایران نیز دنبال می شود. 
به گفته وی این دوره از نمایشگاه تجاری چین با حضور 200 شرکت چین و در فضایی به مساحت 5 هزار مربع برگزار می شود. 
مجری نمایشگاه هفته تجاری چین تصریح کرد: دولت چین بر روند برگزاری نمایشگاه نظارت مستقیم داشته و شرکت ها برای حضور در این نمایشگاه از اتاق بازرگانی دولت چین تأییدیه دریافت می کنند. 
مجموعه شهرآفتاب در جنوب شهر تهران در زمینی به مساحت 138 هکتار در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است. 
مجموعه شهرآفتاب دارای یک ورودی شرقی از بزرگراه تهران- قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است. 
مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اردیبهشت ماه 95 با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب به بهره برداری رسید. 
این مجموعه با هدف برگزاری نمایشگاههای ملی و بین المللی با توجه به ایجاد مشکلات ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران احداث شده است.