:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
بنيان‌گذار بانک اقتصادنوين:

از فعاليت‌هاي شرکت "نوين تک" در توسعه استارتاپ‌ها حمايت مي‌کنيم

بنيان‌گذار بانک اقتصادنوين: از فعاليت‌هاي شرکت "نوين تک" در توسعه استارتاپ‌ها حمايت مي‌کنيمهمزمان با عيد سعيد غدير خم و به منظور تکميل زنجيره خدمات شرکت پرداخت نوين آرين، شرکت "نوين تک" رسما افتتاح شد.
کد خبر: ۹۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱


اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم که با حضور بنيان‌گذار بانک اقتصادنوين و اعضاي هيات مديره، مديرعامل و کارکنان شرکت پرداخت نوين و رئيس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبايي برگزار شد، مهندس محمد صدرهاشمي‌نژاد بنيان‌گذار بانک اقتصادنوين، طي سخناني با اشاره به لزوم توجه به کسب و کارهاي جديد گفت: فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته توسط شرکت نوين تک در بحث حمايت و توسعه استارتاپ‌ها کاملا مورد حمايت قرار خواهد گرفت.
وي افزود: با راه‌اندازي شرکت نوين تک امکان حمايت از استارت‌آپ‌ها به عنوان کسب و کارهاي جديد براي گروه اقتصادنوين فراهم خواهد شد و با اين رويداد بانک اقتصادنوين نيز به قافله کسب و کارهاي مدرن پيوست.
وي اظهار داشت: شرکت پرداخت نوين به عنوان يکي از زيرمجموعه‌هاي بانک اقتصادنوين با درک اهميت اين موضوع مامور به ورود به حوزه کسب و کارهاي جديد شده است که استمرار اين روند آينده مجموعه اقتصادنوين و شرکت پرداخت نوين را تضمين خواهد کرد.
مهندس صدرهاشمي‌نژاد در ادامه با اشاره به اينکه همه حوزه‌هايي که در آنها فعاليت کرده است در بالاترين سطح قرار داشته‌اند گفت: طي سال‌هاي فعاليتم همواره به کار حرفه‌اي و با کيفيت متناسب با نياز مشتري اعتقاد داشتم و اين تفکر در همه بخش‌ها از جمله حوزه پيمانکاري و بانکداري قابل مشاهده است.
در ادامه اين مراسم، مهندس کريم خمسه رئيس هيات مديره شرکت پرداخت نوين نيز گفت: در عصر حاضر کسب و کارهايي موفق خواهند بود که بر پايه خلاقيت، انگيزه ، تلاش و پشتکار شکل گيرند.
رئيس هيات مديره شرکت پرداخت نوين توجه به استارت‌آپ‌ها را ضرورت عصر حاضر دانست و گفت: شرکت پرداخت نوين در اين راستا شرکت "نوين تک" را راه‌اندازي کرد که اين شرکت امروز به صورت رسمي افتتاح مي‌شود و اميدواريم با همت و درايت مديران اين شرکت، شاهد رشد و بالندگي استارتاپ‌ها در آن باشيم.
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر 53 شرکت مشابه نوين تک با عنوان شتاب دهنده در حوزه‌هاي مختلف فعاليت مي‌کنند، گفت: فضاي کسب و کارهاي جديد به شدت رقابتي است و شرکت‌هايي در اين فضا استمرار حضور خواهند داشت که بتوانند در شرايط دشوار رقابت کنند.
مهندس خمسه به نقطه تمايز شرکت نوين تک با ساير رقبا اشاره کرد و گفت: در دوره حاضر تمايزي از لحاظ نرم‌افزاري و سخت‌افزاري نمي‌توان براي شرکت‌ها قايل شد، بلکه مهمترين نقطه تمايزي که زمينه ساز تفاوت اساسي هر سازمان با ساير سازمان‌ها خواهد بود کيفيت منابع انساني مي‌باشد.
به گفته وي لازم است نسبت به توانمند سازي منابع انساني اقدامات مستمر صورت پذيرد.
وي با اشاره به اينکه کسب و کارهاي جديد به زودي کسب و کارهاي سنتي را تحت تاثير قرار خواهند داد، گفت: مديران شرکت نوين تک بايد بتوانند هوش، پشتکار و خلاقيت را با يکديگر ادغام کنند و ضمن حمايت از کسب و کارهاي جديد زمينه رشد و توسعه اين استعدادها را فراهم کنند.
وي تاکيد کرد: در اين راستا تعامل لازم با بخش دانشگاهي آغاز شده است که در فاز نخست مذاکرات لازم با چند دانشگاه صورت گرفته و همکاري با آنها در آينده نزديک شکل خواهد گرفت.
در ابتداي اين مراسم قبادي مديرعامل شرکت نوين تک نيز طي سخناني روند راه‌اندازي و شکل‌گيري اين شرکت را تشريح کرد.
وي گفت: هدف نوين تک، ايجاد فضايي تخصصي براي رشد کسب و کارهاي نوپا در 3 حوزه فناوري اطلاعات، فين تک و ايکامرث و کمک به رفع مشکلات استارتاپ‌ها است.