:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
افشای فناوری‌های محصولات جدید اپل

آیفون X با نمایشگر OLED و پردازنده 6 هسته‌ای فردا رونمایی می‌شود

همزمان با عرضه جدیدترین محصولات اپل در روز آینده،یک کارمند ناراضی این شرکت پیش از موعد اطلاعات مربوط به مشخصات گوشی جدید این شرکت مانند ویژگی‌ها و نام آن را فاش کرد.
کد خبر: ۹۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به نقل از دیلی میل، آیفون 8 مهمترین گوشی هوشمندی است که تاکنون توسط شرکت اپل ساخته شده و قرار است فردا(سه‌شنبه) طی مراسمی در مقر جدید این شرکت در کالیفرنیا رونمایی شود.

اما متاسفانه تمام چیزهایی که قرار بود در مراسم دهمین سالگرد ساخت اولین آیفون به صورت یک سورپرایز مطرح شود توسط یک کارمند معترض این شرکت فاش شد.

"جان گرابر"، وبلاگ نویس برجسته اپل، گفت که وی تقریبا مطمئن است که انتشار اطلاعات مرتبط با آیفون 8 عمدی است.

وی در این رابطه اظهار کرد: من تقریبا مطمئن هستم که این یک اشتباه نیست، بلکه یک عمل مخرب عمدی توسط یک کارمند اپل است. هر کسی که این کار را انجام داده، در کوپرتینو(زادگاه دفاتر مرکزی شرکت اپل) فرد سرشناسی نیست.

وی در ادامه افزود: تاکنون درباره هیچ کدام از محصولات شرکت اپل تا به این حد اطلاعاتی فاش نشده بود.

همچنین بی‌بی‌سی نیز تایید کرد که یک منبع ناشناس راه دستیابی به سیستم عامل جدید(iOS 11) را یافته و به آن دسترسی پیدا کرده است.

گفته می‌شود در آیفون جدید، سیستم تشخیص چهره به عنوان کد ورود به تلفن استفاده می‌شود و همچنین سیستم تازه دارای یک نرم افزار جدید به نام 'Animoji' است که حالات چهره صاحب گوشی را به شکلک‌های شبکه‌های پیام‌رسان یا ایموجی تبدیل کند.

اینطور که از شایعات بر می‌آید در آیفون 8 دوربین ارتقا یافته و همچنین از فناوری تشخیص چهره برای باز شدن قفل گوشی استفاده می‌شود.

در روز جمعه، اطلاعاتی درباره آنچه تصور می‌شود نسخه نهایی iOS 11 است، با جزئیات چندین ویژگی گوشی و نگاهی به آخرین نسخه ساعت اپل منتشر شد.

اپل دو محصول جدید خود با صفحه نمایش ال‌سی‌دی را با نام‌های آیفون8 (iPhone8) و آیفون 8 پلاس(iPhone 8 Plus) نامگذاری کرده و مدل OLED خود را آیفون ایکس(iPhone X) نامیده است.

این طور گفته شده که اپل برنامه اولیه خود برای تعبیه اسکنر اثر انگشت "نامرئی" بر روی صفحه نمایش را تغییر داده و در عوض کاربران از یک کد عبور یا یک سیستم تشخیص چهره جدید استفاده می کنند.

این محصول جدید پس از ماهها گمانه زنی مانند احتمال صفحه نمایش تمام صفحه تا مجهز بودن به یک حسگر تشخیص چهره سه‌بعدی، در نهایت رونمایی خواهد شد.

اوایل این هفته ویدئویی در Reddit منتشر شد که برخی شایعات مطرح شده مانند صفحه نمایش "تقریبا بدون لبه (near-edgeless) "و دکمه "هوم"Home)) مجازی را تایید می‌کرد.

در این ویدئو فضاهایی بر روی صفحه این گوشی جدید نشان داده شده که گفته می‌شود جایی برای دوربین جلو و بلندگوی آن است.

همچنین گفته می‌شود که پردازنده آیفون8 و آیفون ایکس از تراشه "شش هسته‌ایsix-core)") بهره می‌برد.

 جالب است بدانید که پس از مذاکرات انجام شده توسط مقامات اپل، این شرکت برای جلوگیری از افشای اطلاعات مرتبط با محصولات این شرکت، از نیروهای سابق اف‌بی‌آی کمک گرفته است.