:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

برگزاری قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملت در روز ۲۲ مهر ۹۶

سی و ششمین دوره قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک ملت در روز شنبه ۲۲ مهرماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز، از روز اول تیرماه سال ۹۵ شروع شده و تا پایان خردادماه سال جاری ادامه داشته است.
بر اساس این گزارش، حداقل موجودی حساب جهت شرکت در قرعه کشی دوره سی و ششم، برای حساب های پس انداز ریالی ۵۰۰ هزار ریال و برای حساب های پس انداز ارزی، ۱۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها، تعیین شده است.
بر این اساس، تکمیل یا حفظ حداقل موجودی تعیین شده تا پایان روز ۲۱ مهرماه سال جاری امکان پذیر خواهد بود.
در این قرعه کشی، هر ۵۰۰،۰۰۰ ریال یا ۱۰۰ یورو (یامعادل آن به سایر ارزها) از مانده حساب در هر روز طی دوره قرعه کشی معادل یک امتیاز محاسبه خواهد شد.
داشتن حداقل موجودی به مدت ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی در طی دوره قرعه کشی یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا افزایش موجودی، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی تعیین شده در روز قرعه کشی و وجود شماره ملی معتبر از مشتریان حقیقی، شناسه ملی معتبر از مشتریان حقوقی و شماره فراگیر معتبر از مشتریان خارجی نزد بانک ملت، از شرایط شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک تعیین شده است.
در این قرعه کشی، ۹۳۰ میلیارد ریال جایزه شامل ۳۰۰ جایزه نقدی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، سه هزار جایزه نقدی هر یک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و ۳۳۰ هزار کمک هزینه خرید صنایع دستی هریک به ارزش یک میلیون ریال، به قید قرعه بین سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه، توزیع خواهد شد.