:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

آپ حامي ليگ ستارگان بورس ايران

اولين ليگ ستارگان بورس ايران که با حمايت آسان پرداخت پرشين با حضور 10 دانشگاه برتر ايران برگزار شد در روز يکشنبه 12 شهريور در هتل لاله تهران با معرفي برگزيدگان به کار خود پايان داد .
کد خبر: ۹۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- اولين دوره ليگ ستارگان بورس ايران با هدف ارتباط بين دانشگاه و بازار سرمايه کشور از دوم مرداد در تالار حافظ با حضور تيم هايي از دانشگاه هاي صنعتي شريف، تهران ، تربيت مدرس ، الزهرا ، علوم و تحقيقات ، خوارزمي ، خواجه نصيرالدين طوسي، بهشتي ، اميرکبير و علامه طباطبايي برگزار شد .اين 10 تيم در تالار شرکت بورس اوراق بهادار به مدت يک ماه ( از مرداد تا شهريور 96 ) به رقابت با هم پرداختند .
در مراسم اختتاميه اين ليگ تيم دانشگاه الزهرا با کسب بالاترين بازدهي از خريد و فروش اوراق بهادار عنوان اول مسابقات را از آن خود کرد و همچنين تيم هاي دانشگاه هاي علامه طباطبايي و خواجه نصيرالدين طوسي نيز به ترتيب رتبه هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. از ميان تيم هاي حاضر در ليگ ستارگان بورس، با نظر کميته داوران، تيم دانشگاه تهران نيز عنوان تيم اخلاق را کسب کرد.
در اين مراسم شاپور محمدي رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار ايران و حسن قاليباف اصل مديرعامل بورس اوراق بهادار از برگزيدگان تقدير کردند .