:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

«آپ» بلیت قطار رجاء می‌فروشد

میان شرکت های آسان پرداخت و رجاء تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.
کد خبر: ۹۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
اقتصاد گردان
اقتصادگردان- چهارشنبه ۱۵ شهریور با حضور مدیران عامل شرکت های آسان پرداخت و رجاء، امکان خرید بلیت قطار در اپلیکیشن آپ رونمایی شد.

بر اساس این خبر، در این مراسم که در محل شرکت رجاء برگزار شد تفاهم نامه همکاری در زمینه خدمات پرداخت آپ به رجاء و پیاده سازی طرح های مشترک بازاریابی منعقد شد.  امکان خرید بلیت قطار رجاء در اپلیکیشن آپ، قابلیت خرید آسان و سریع بلیط از سامانه رجاء را در اختیار میلیون ها کاربر اپلیکیشن آپ قرار داد.

حامد منصوری مدیرعامل آپ گفت: در حال حاضر اپلیکیشن آپ با بیش از ۸ میلیون کاربر، روزانه بیش از ۵۰۰ هزار تراکنش را پشتیبانی می نماید. آپ همچنان بر سرویس دهی روی موبایل تاکید دارد و به همین دلیل سرویس جدید فروش غیرحضوری و موبایلی بلیت قطار را هم راه اندازی کرد.

محمد رجبی مدیرعامل شرکت رجاء هم تاکید کرد: امیدوارم این همکاری مشترک تاثیر مثبتی روی صنعت و خدمات حمل و نقل ریلی کشور ایجاد نماید و این می تواند آغازی بر همکاری بلند مدت آپ و رجاء به مردم عزیز کشورمان باشد.

به گزارش جامعه خبر، شرکت آسان پرداخت به عنوان پیشرو در بازار پرداخت موبایلی و تحول ساز در این عرصه بارها امکانات متعددی روی اپلیکیشن آپ به کاربران ارائه داده است.